Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Бажаєте надати елегантності та презентабельності корпоративному дизайну вашої компанії? Тоді привабливий геометричний стиль - те, що вам потрібно. Ця тенденція в дизайні актуальна у всі часи і здатна освіжити візуальний образ вашого бренду, наголосивши на його перевагах.
В основі геометричного стилю (геометризму, геометричні) лежить використання абстрактних геометричних фігур та ліній з метою побудови дизайну та передачі понять мовою чітких ліній та простих форм.
Переваги геометричного стилю в дизайні :
привертає увагу;
надає дизайну глибини, яскравості та гнучкості;
асоціюється з чіткістю та професіоналізмом.
Геометричний стиль вважається ранньою стадією розвитку давньогрецького мистецтва (IX-VIII ст. до н.е.). У той період у розписах переважали геометричні орнаменти з чіткими формами основних декоративних елементів (лінія, зигзаг, коло, квадрат, прямокутник, ромб).
Найяскравіше геометрика проявилася у вазописі, якою була властива щільність, чіткість і певною мірою жорсткість візерунків, що повністю покривають поверхню судин. Орнамент розташовувався смугами і складався з кіл, хрестів, меандрів. Також геометричний стиль частково знайшов відображення у дрібній пластиці, гліптиці та декоративно-ужитковому мистецтві (посуді, зброї).
Пізніші стадії геометричного стилю були ознаменовані появою сильно геометричного зображення людської фігури, про що свідчать знайдені археологами в 1870 в Афінах «дипілонські» вази. Художники намагалися всіляко уникнути порожнього простору, навіщо заповнювали чисті шматки фону орнаментом. Тому за своїм зовнішнім виглядом такі зображення часто нагадували рельєфи на ювелірних прикрасах.
Кожна форма, що використовується в геометричному стилі, несе свій власний характер і допомагає донести до споживача цінності вашого бренду.
Найкраще геометричний дизайн підходить для бізнесу, який пов'язаний з точністю та ясністю. Тому якщо ви керуєте сучасною компанією та прагнете підкреслити високий професійний рівень своїх співробітників, а також інноваційність діяльності, геометризм у дизайні фірмового стилю ідеально підійде для вирішення цього завдання.
Сучасний геометричний стиль тяжіє до суворих геометричних форм букв і форм без обведення, які гармонійно доповнюють загальну картину фірмового стилю. На панелі переважають яскраві, насичені кольори. Для досягнення цікавих ефектів застосовується накладення та прозорість фігур.
У тренді 2020-го року ультратонка геометрія, використання якої дозволяє створювати повітряні образи та димчасті текстури.
У графічному дизайні та ілюстраціях можуть бути використані різні базові геометричні фігури. Кожна з них передає свої якості:
Коло. Через відсутність гострих кутів коло передає поступливість і м'який характер, показує об'єднаність і цілісність, а через відсутність кінців асоціюється з вічністю в окремих культурах. Правильно використавши лінії та тіні, за допомогою кола можна демонструвати свободу дій. Для компаній та брендів, які прагнуть підкреслити незмінність стандартів, коло є ідеальним варіантом для використання у графічному дизайні та ілюстраціях.
Трикутники. Є найпростішою формою стрілки, вказуючи напрямок руху своєю вершиною. Залежно від того, як розташовуються трикутники (на своїй основі або на вершині), вони можуть передавати як стабільність, так і навпаки. Завдяки наявності трьох вершин, при використанні в характерному контексті трикутники можуть викликати асоціацію з релігією та містикою.
Прямокутники та квадрати. Ці постаті асоціюються зі стабільністю, оскільки їх, на відміну кола, не можна легко зрушити. Квадрати та прямокутники найкраще підходять, щоб передати такі корпоративні цінності, як безпека, постійність та захищеність. Але в той же час рівносторонній прямокутник може навівати нудьгу.
Хрести. Можуть викликати асоціації з наукою та математикою. Хрести, розташовані сіткою патерну, перетворюються на квадрати та прямокутники. Але в окремих випадках хрести можуть нагадувати релігійні символи, а такі, що мають форму «х», асоціюються із забороною та відмовою, тому потрібно бути обережними з їх використанням.
Геометричний стиль можна використовувати як для фону, так і для створення основного елемента дизайну (логотипу бренду). Причому сміливі та яскраві дизайнерські елементи це саме те, що потрібно для створення фірмових знаків.
До основних тенденцій, активно використовуваних дизайнерами останніми роками, относятся:
Полігональні зображення . Будуються з правильних багатокутників, найпростішим із яких є трикутник. Повторення геометричних багатокутників створює цікаві фони як з лінійними елементами, так і зафарбованими в різні кольори.
Фрактальні структури . Для побудови таких зображень (фракталів) використовується базовий модуль і певна математична модель (найчастіше числа Фібоначчі, правило «золотого перерізу»). Фрактали можуть використовуватися як фону, так і основного зображення.
Пошарові зображення (матеріальний дизайн). Характеризується накладенням форм одна на одну (можна спостерігати у Android або Google). Використовується переважно для дизайну інтернет-ресурсів, мобільних додатків та розробок.
Ізометрія . Ізометричні проекції служать передачі об'ємного зображення на площині. Це можуть бути піраміди, куби, об'ємні складні фігури, для побудови яких використовуються розташовані під кутом 120 градусів осі. При цьому перевагою ізометрії є відсутність необхідності використовувати додаткові тіні для досягнення 3D-ефекту.
Розробка дизайну упаковок та етикеток з використанням геометричного стилю продовжує бути у тренді, починаючи з 2016 року. Все тому, що покупця приваблюють простота та яскравість форм, а також інновативність цього напряму.
У 2020 році в дизайні упаковок знаходять відображення правильні геометричні форми. Наприклад, на упаковках макарун французької ТМ Laduree зображені великі жирні лінії. А на упаковці, розробленій One Darnley Road, можна побачити тонкі чорно-білі лінії, які, побачивши їх, створюють відчуття арт-деко.
Сьогодні можна спостерігати, як у мережі з'являються нові нестандартні сайти з геометричними фігурами незвичайних форм і яскравих кольорів. Свою популярність у веб-дизайні геометричний стиль заслужив завдяки виразності простих форм, а також їхній малій вазі, за рахунок чого не уповільнюється функціонування сайту.
Серед стильних веб-проектів, які розроблені із застосуванням ідеї геометрики, важко зустріти схожі. Все тому, що одні дизайнери активно використовують кола, трикутники, ромби та багатокутники, тоді як інші – фони та виділення, тим самим створюючи складніші фігури, у поєднанні з асиметричним дизайном сайту.
У нашій країні геометричний стиль користується популярністю в різних сферах дизайну - від інтер'єрів будинків і квартир до одягу і татуювань.
Геометричні об'єкти можна спостерігати у дизайні фірмових стилів торгових центрів (наприклад, ТЦ «Епіцентр») у великих містах України (Києві, Дніпрі, Харкові), а також спеціалізованих магазинів (офлайн та онлайн) з продажу будівельних матеріалів.
З використанням геометрики досить органічно виглядають і логотипи окремих українських фінансових компаній (Factoring Finance), комерційних банків (OTP Bank).
Геометричний стиль приваблює багатьох дизайнерів під час створення візуального іміджу світових брендів.
Так, силу елементарних геометричних форм (коло, трикутників, прямокутників чорного кольору на білому тлі) демонструє дизайн упаковок косметичної продукції французького бренду Corinne Cosmetics.
А логотип російського мобільного оператора Beeline є коло із зображеними на ньому жовто-чорними смужками однакової ширини.
За замовленням дизайну в геометричному стилі ви можете звернутися або до фрілансера, або до веб-студії. Бажаючи заощадити, багато хто вибирає перший варіант - і далеко не завжди залишаються задоволеними результатом. Все тому, що послуги справді крутого фахівця не можуть коштувати дешево. Плюс вам може потрапити ненадійний виконавець, і ви лише втратите свої гроші.
Замовлення дизайну в спеціалізованій студії - це дорожчий варіант, проте з гарантією якісного результату і без ризиків. Тут кожен учасник процесу робить свій професійний внесок у проект, а менеджер контролює терміни виконання роботи, щоб клієнт отримав готовий дизайн до очікуваного часу.
Важливий нюанс: замовлення дизайну логотипу або інших фірмових елементів у геометричному стилі для компанії, яка буде представлена в іншій країні, має передувати аналіз цільової аудиторії та їх традиційних асоціацій з певними формами, кольорами чи символами.
Команда студії WeLoveBrands підходить для вирішення завдань кожного замовника з урахуванням специфіки його бізнесу. Тому результатом нашої злагодженої роботи стає нешаблонний та привабливий дизайн, у тому числі в геометричному стилі.
За уточненням запитань або замовленням послуги надсилайте нам повідомлення в онлайн-чат або телефонуйте .