Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Дбаючи про сучасний вид своєї візитної картки, ви дбаєте про власну репутацію. Тому що модний дизайн, що відповідає останнім світовим тенденціям, показує цільовій аудиторії ваш прогресивний погляд на бізнес та прагнення бути на крок попереду. У цій статті ми розповімо про головні тренди у дизайні візиток у 2025 році та покажемо на прикладах 22 найпотужніших дизайнів.
Візитна картка – предмет досить звичайний. Але це не означає, що її дизайн має бути таким самим. Навпаки, що сучасніше виглядає візитна картка, то більший інтерес у цільової аудиторії вона викликає. Мода на візитки досить швидко змінюється, особливо в умовах розвитку прогресу в усьому світі. Розглянемо найяскравіші тренди у дизайні візиток на 2025 рік.
Мінімум декору та лише потрібна інформація – Ось що цінується в сучасному дизайні візиток. Вітаються прості, нехитрі лінії, які зрозумілі та приємні для сприйняття, а також мінімалістичні кольори.
Один з трендів, що найбільш запам'ятовуються у дизайні візиток 2025 – товщина матеріалу. Чим вона менша, тим краще і сучасніше. Тому сміливо відмовляйтеся від звичайного щільного паперу та друкуйте візитні картки на пластиці завтовшки 0,4 мм.
У моді просто величезні шрифти, які заполонюють собою весь простір візитки від краю до краю. Цей тренд дозволяє максимально акцентувати увагу цільової аудиторії на найважливішому. А ще величезний шрифт – це ваша гучна заява про те, що ви є лідером у своїй галузі. Тому що дрібнити – це звичка скромних людей, а лідерам скромність не властива.
У тренді сьогодні візитки, що повністю повторюють стиль веб-сайту. Зробіть однаковий дизайн, і тоді цільова аудиторія впізнаватиме бренд з першого погляду. Цей тренд набиратиме все більшої популярності, враховуючи, що практично все життя ми тепер проводимо в інтернеті.
Візитки з вирубкою зараз на піку популярності, і цей тренд продовжує набирати обертів. Вирубка дає більшу свободу фантазії і дозволяє втілити найсміливіші дизайнерські ідеї. Такі візитки виглядають завжди цікаво, тому привертають увагу клієнтів своєю оригінальністю та вигідно виділяються серед конкурентів. До того ж, за допомогою вирубки можна зробити зображення більш об'ємним, а форму – незвичною.
Це дуже крутий тренд, який будь-яку візитку зробить супер-стильною. Найчастіше його використовують на візитках нейтральних відтінків, щоб зробити їх цікавішими, оригінальнішими і яскравішими. Такі картки виглядають ефектно, тому одразу привертають увагу цільової аудиторії.
Візитна картка здатна не тільки повідомляти інформацію, а й передавати смак, аромат, тактильні відчуття. Так вирішили дизайнери і придумали новий приголомшливий тренд. використовувати для друку не тільки папір, але в принципі будь-який матеріал або предмет, на якому можна надрукувати. Це може бути все, що завгодно: дерево, пластик, картон, гума, тканина, метал і навіть печиво чи випічка. Тактильні відчуття забути набагато важче, ніж чергове ім'я або номер телефону, тому тренд приречений на успіх.
Геометричні візерунки та патерни останнім часом користуються просто шаленою популярністю, тому що вони дуже приємні та привабливі для візуального сприйняття. Використовуйте геометричну абстракцію як демонстрацію креативності своєї компанії та любові до інновацій.
Це абсолютно новий тренд, який однозначно полюблять усі бізнесмени. Інтерактивні візитки набагато краще запам'ятовуються людиною, тому що під час вивчення та розуміння головної фішки дизайну його увага максимально концентрується. Розміщуйте на візитівці різні цікаві штуки, наприклад, паззл, двері або вікна, що відкриваються, мобільні елементи і т.д.
Сміливо розміщуйте на візитівці фірмовий елемент своєї компанії – це дозволить привернути увагу аудиторії та підвищити впізнаваність бренду. Використовуйте фірмову схему кольору, логотип, зображення або просто штрих.
Дотепний слоган або гумористичне оформлення – один із найцікавіших трендів у дизайні візиток 2025 року. Використовуючи його, ви передаєте позитивні емоції своєї цільової аудиторії, але це завжди цінується і запам'ятовується.
Сприйняття візитної картки залежить від її дизайну та візуальної подачі. Якщо за родом своєї діяльності ви можете дозволити використання мультяшних персонажів, графіті, кумедних колажів та інших незвичайних елементів – сміливо робіть це. Якщо вам потрібно дотримуватися більш стриманого ділового образу, намагайтеся зробити візитку максимально стильною і елегантною.
Так як лицьову сторону тепер використовують мінімально і тільки для самої ключової інформації, не залишається іншого виходу, крім розміщення інших даних на обороті. У такому розташуванні інформації є сенс: і «обличчя» зберегли, і все потрібне написали.
Використання перламутрового паперу для виготовлення візиток – ще один свіжий та дуже модний тренд. Виглядають такі картки благородно, вишукано, красиво, тому привертають море симпатій та уваги з боку цільової аудиторії.
Touche Cover («тач кавер») – це ультрасучасний папір, який дає просто приголомшливі тактильні відчуття, які за ніжністю можна порівняти, мабуть, тільки з пелюстками троянд. На дотик цей матеріал не схожий на жодний інший, але незважаючи на свою м'якість, він дуже міцний. Найчастіше використовують Touche Cover у благородному чорному кольорі.
Soft-touch (рус. софт-тач) или «Софт-фил» (англ. soft-feel) — спеціальне еластичне гумоподібне матове лакофарбове покриття. Технологія надає неймовірно стильний зовнішній вигляд продукції: покриття не блищить як глянсовий лак, а має глибокий благородний матовий блиск. Оксамитове, приємне на дотик покриття створює відчуття тепла і затишку і прямо каже: я зворушливий, торкайся мене... При створенні візитки з таким покриттям контакт з вашою аудиторією вийде дійсно «зворушливим».
Металеві візитки зустрічаються досить рідко, хоча вже давно ввійшли у світ корпоративної моди. Тому беріть цей варіант на замітку, якщо хочете запам'ятатися аудиторії та обійти конкурентів. Візитна картка з металу може стати не просто точкою контакту з клієнтом, а презентабельним, дорогим, ефектним аксесуаром. Це рішення здається настільки несподіваним і дивним, що таку картку однозначно показуватимуть усім знайомим. А це, до речі, додаткова реклама.
Все, що пов'язане з поняттям eko, вже давно і досить міцно увійшло в моду. Для багатьох це стиль життя та непорушна позиція. Цей тренд не оминув і дизайн візиток. Багато компаній замовляють виготовлення візиток із дерева, щоб демонструвати аудиторії свою позицію.
Як правило, такі візитки роблять із шпону або натурального дерева. Товщина готового виробу зазвичай становить 0,5 мм. Погодьтеся, це досить скромні розміри такого матеріалу. Дерев'яні візитки досить зносостійкі. Єдине правило – не зберігати їх у приміщеннях з підвищеною вологістю та взагалі тримати їх подалі від води. Тоді дерев'яна візитка «жити» довгі роки. Дерев'яні візитки можуть здатися жорсткими і не піддатливими до обробки, але насправді вони дають величезний простір для дизайнерської фантазії. На них можна робити фігурну різку, перфорацію, вирізати різні поділки і таке інше.
Такі картки відмінно підходять компаніям, які займаються виготовленням меблів, теслярськими роботами, лісозаготівлями і т.п. Вибір на користь дерев'яної візитки варто зробити тим, хто хоче передати відчуття тепла та затишку. Найкращий варіант для цієї мети складно навіть уявити.
Бажаєте замовити дизайн візиток, щоб він вражав цільову аудиторію з першого погляду чи першого дотику? Дизайнери студії WeLoveBrands люблять застосовувати на практиці нові свіжі рішення та оригінальний підхід. Ми створюємо стильні та ультрамодні візитні картки, які потім ви з гордістю вручаєте своїм клієнтам та партнерам.