Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
З чого починається ранок, якщо не з чаю? Правильно, з кави. Без ароматної чашечки улюбленого напою багато хто просто не уявляє початку нового дня. Тому каву можна сміливо назвати продуктом «першої потреби» у споживчому кошику середньостатистичного українця.
В основному при виборі кави тієї чи іншої торгової марки споживач орієнтується на такі критерії, як:
|
Смак напою. |
|
|
Форма випуску (гранульована, мелена, у зернах, для кави-машин тощо). |
|
|
Ціна. |
|
|
Зручність пакування. |
|
|
«Розкрученість» бренду. |
|
|
Об'єм упаковки. |
|
|
Привабливість дизайну. |
Природно, кожен із виробників кави намагається завоювати довіру покупців, максимально реалізуючи їхні вимоги та побажання щодо кожного з пунктів. Окрема увага приділяється тим, що стосуються дизайну упаковки кави. Адже не дарма згідно з опитуваннями представників західних країн упаковка є показником якості самої продукції.
Упаковка кави, як і будь-якого іншого продукту - це своєрідний канал, через який вибудовується комунікація продукту зі споживачем. Що ж потрібно зробити, щоб «мова» упаковки з кавою була зрозуміла цільовій аудиторії без заглядання всередину? І головне, продавав продукт? Зупинимося на цьому детальніше.
Зважаючи на те, що переважна частка кави на ринку України є експортним продуктом, наведені нижче характерні риси відображають зарубіжні тенденції в дизайні упаковки даного виду продукції.
Мабуть, найпопулярніший варіант для пакування традиційного продукту - це використання в дизайні зображень кавових зерен як елементів, що декорують. Побачивши їх потенційному покупцю все стає гранично зрозуміло.
Рекомендується вибирати для дизайну упаковки найближчі кавової тематики кольори - коричневі та чорні, жовті та червоні. Перші два – як схожі на колір напою, а другі два – як такі, що відносяться до теплої колірної гами, а також дозволяють додатково зробити яскравий акцент на упаковці. Контрастне поєднання чорного з білим теж має місце.
Вітається використання простих плавних ліній, які викликають у кавоманів візуальну аналогію з парою, яка походить від чашки з гарячим напоєм.
Як вдалий приклад можна навести упаковку кави ТМ «Nescafe» з нанесеним на неї великим логотипом у вигляді однойменної назви.
За даними статистики, найбільший відсоток покупок кави здійснюється з метою його домашнього вживання. Саме такий прийом оформлення упаковки викликає в людини асоціації із сімейним затишком та розслабленою атмосферою.
Як правило, цей тренд характерний для кави елітних сортів, виробники яких наголошують на суті продукту, не перевантажуючи упаковку зайвими деталями. До речі, саме для покупців цього сегменту продукції її зовнішня оболонка має найбільше значення.
Якщо ви зацікавлені в успішній презентації на ринку або ребрендингу вашої торгової марки кави, заручіться підтримкою майстрів WeLoveBrands. За допомогою професійного дизайну упаковки ми зможемо підкреслити переваги вашого продукту та успішно виділити товар на полицях магазинів.