Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
У традиційному уявленні хліб асоціюється у людини із домашньою атмосферою. Тому і упаковка такого виробу має викликати у споживача почуття чогось рідного, теплого та необхідного у повсякденному житті. У зв'язку з цим одними з найпопулярніших стилів для її створення виступають класичний ретро та модний мінімалізм. Хоча деякі сміливі виробники не бояться креативити і в цій галузі, замовляючи дизайн упаковок для хліба, булок та інших плюшок у яскравих кольорах, незвичайних форматах та інших народжених уявою варіаціях.
Перше, що раніше впадало у вічі в будь-якому продуктовому супермаркеті за кордоном, - використання паперових упаковок для хлібобулочних виробів замість звичних нашому оку поліетиленових пакетів. Зараз, звичайно, у багатьох торгових мережах України вже теж перейшли на паперову упаковку хліба, булочок та іншої випічки власного виробництва, але ще років десять це було на диво.
Якщо проаналізувати різновиди упаковок хлібобулочних виробів у Європі та нашій країні, то особливої різниці простежити не вдасться. У результаті можна дійти таких висновків:
Як правило, більшість споживачів бажають розглянути продукт, що знаходиться під ним, до здійснення покупки. Тому найчастіше однією з вимог виробників хліба є розробка упаковки частково із прозорого матеріалу. На етапі дизайнерської розробки при виборі кольорового та шрифтового оформлення фахівець має врахувати цей момент.
У рекламних цілях для додаткового привернення уваги цільової аудиторії деякі компанії наносять на упаковку свій логотип, фірмовий персонаж чи інші елементи айдентики. Відмінне рішення як для тих компаній, які тільки вийшли на ринок і намагаються завоювати свою аудиторію, так і для постачальників хлібної продукції, що вже добре впізнається широким колом покупців.
Сміливці, які не бояться всього нового, можуть поекспериментувати з упаковкою, представивши її у незвичайній формі. Наприклад, оформити її на зразок звичної цукеркової обгортки. Саме так чинить відомий у Литві та за її межами виробник випічки Vilniaus Duona.
До цікавих варіантів відносяться випадки, коли, крім герметичності, естетичності, інформативності, упаковку наділяють допоміжними функціями. Наприклад, так робить мережа канадських пекарень Bread&Butter, випускаючи хліб в упаковці, яка одночасно служить і підставкою для його нарізування. Погодьтеся, це дуже зручно!
Не забувайте, що будь-яка упаковка, в тому числі і хлібобулочних виробів, - це певною мірою «обличчя» виробника. Тому вибирайте таке, якому споживач зможе однозначно довіряти. Студія WeLoveBrands готова допомогти вам з розробкою продаючого дизайну упаковки !