Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Соки на наших магазинних полицях представлені як продукцією внутрішнього виробництва, так і завезеними з інших країн торговими марками. Випускаються вони в упаковках тетра-пак різного об'єму - від формату "міні", зручного для швидкого вгамування спраги, до "максі", розрахованого на велику родину або дружню компанію. З урахуванням розмірної лінійки упаковок заздалегідь продумується зображення, щоб воно однаково добре виглядало і на маленькій упаковці, і на великій.
Один із ефективних методів привернення уваги до упаковки із соком – використання насичених («соковитих») кольорів. Одночасно вони можуть передавати і смакові властивості напою. Так, бордовий вкаже на сік з вишні чи винограду, помаранчевий – з апельсина чи манго, жовтий – з ананасу чи яблука. У поєднанні з глянсовою поверхнею упаковки або крапельками води на зображенні фруктів, ягід чи овочів виглядає ще привабливіше.
Не секрет, що прихильники здорового харчування роблять вибір на користь соків, виготовлених із натуральних компонентів. Такими можуть бути насамперед плоди, вирощені на території далеко від промислових підприємств. Як приклад - продукція одного українського виробника соків, на упаковці яких розміщується графічне зображення екологічно чистого Західного регіону України.
Чому одні упаковки з соком розкуповують на «Раз, два», а інші довгий час припадають пилом на вітринах? Шляхом аналізу можна зробити висновок, що секрет здебільшого криється в дизайні.
Правдивим. Якщо виробник позиціонує свою продукцію як сік з м'якоттю або нектар, при відкритті упаковки споживач повинен в цьому переконатися. В іншому випадку він буде розчарований і збереже негативну думку про торгову марку і не зможе їй довіряти надалі.
Промовистим. У найкреативніших випадках навіть не обов'язково завантажувати упаковку додатковою інформацією, достатньо зображення під назвою виробника. І справді, навіщо, коли з першого погляду все й так ясно без слів!
Запам'ятовується. Наприклад, на противагу звичним упаковкам із фруктовою або ягідною тематикою дуже незвичайно виглядає дизайн упаковки соку в акварельній техніці із зображенням пейзажів, як на фото нижче. Такий дизайнерський хід збоку має всі шанси на успіх, адже звичайному споживачеві буде як мінімум цікаво скуштувати сік на смак.
Замовити розробку унікального дизайну упаковки соку ви можете у студії WeLoveBrands. Тут вам запропонують кілька варіантів концептуальних рішень, з яких ви зможете вибрати максимально відповідний образ вашого бренду.