Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Вершкове масло - один із продуктів повсякденного споживання на ринку продовольчої продукції. А особливість цього ринку полягає в тому, що через величезну кількість виробників, що конкурують між собою, конкретний товар просто не в змозі зацікавити собою всіх споживачів. Тому раціонально орієнтуватися на кілька найбільш перспективних сегментів ринку. І грамотно продуманий дизайн упаковки – одне з перших завдань у списку кроків на шляху до успішного маркетингового просування.
Раніше переважно вся масляно-жирова продукція упаковувалася в спеціалізовану кашовану фольгу з глянсовою поверхнею. І зараз цей матеріал успішно використовується у виготовленні упаковок масла на пострадянському просторі.
У той же час все більшої популярності для виготовлення упаковок масла набуває полімерна плівка. Враховуючи жирну консистенцію продукту, цей «розумний» папір має підвищену жиро- і вологостійкість, здатна тримати форму не гірше за папір і захищати продукт від висихання не гірше за фольгу. На матову поверхню такого обгорткового пакування можна без проблем наносити друковані зображення.
Традиційні мотиви, що застосовуються в дизайні сучасних упаковок масла, - зображення або сільській місцевості з коровою, що пасуться на ній, або відомих мультиплікаційних персонажів.
Усіх споживачів масла у країнах прийнято умовно розділяти на три групи:
|
Молодіжна аудиторія. Для цієї категорії споживачів, за великим рахунком, не важливий склад масла. Набагато більше значення має брендовість торгової марки, її впізнаваність завдяки рекламі. Ну і що, що упаковка такого «розкрученого» масла коштує дорожче за свої аналоги? Проте холодильник може похвалитися продуктом «з телевізора» або «з білборда». |
|
|
Жінки, що працюють. Через брак вільного часу головною вимогою цієї групи щодо масла є зручність при приготуванні кулінарних страв. Наприклад, легкість намазування, заявлена компанією-виробником шляхом відповідного зображення на упаковці. Додатковим плюсом на користь вибору продукту буде і низький відсоток жирності, про що повинні повідомляти цифри на обгортці. |
|
|
|
Доросле покоління. Для людей старшого віку, які контролюють стан свого організму і піклуються про здоров'я, на перший план виходить мінімальний вміст холестерину в маслі та його натуральність. А якщо людина ще й консервативно відноситься до різноманітних новинок, на прийняття ним рішення на користь покупки вплине також інформація про виготовлення масла за традиційною рецептурою. |
У питанні створення дизайну упаковки , що відповідає всім сучасним вимогам, ви можете заручитись надійною підтримкою нашої студії. WeLoveBrands допоможе вам представити масло вашого виробництва у найвигіднішому світлі!