→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Дизайн пакування масла

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Дизайн пакування масла

Вершкове масло - один із продуктів повсякденного споживання на ринку продовольчої продукції. А особливість цього ринку полягає в тому, що через величезну кількість виробників, що конкурують між собою, конкретний товар просто не в змозі зацікавити собою всіх споживачів. Тому раціонально орієнтуватися на кілька найбільш перспективних сегментів ринку. І грамотно продуманий дизайн упаковки – одне з перших завдань у списку кроків на шляху до успішного маркетингового просування.

 

Специфіка сучасних упаковок масла

Раніше переважно вся масляно-жирова продукція упаковувалася в спеціалізовану кашовану фольгу з глянсовою поверхнею. І зараз цей матеріал успішно використовується у виготовленні упаковок масла на пострадянському просторі.

радянський простір  

 

 

У той же час все більшої популярності для виготовлення упаковок масла набуває полімерна плівка. Враховуючи жирну консистенцію продукту, цей «розумний» папір має підвищену жиро- і вологостійкість, здатна тримати форму не гірше за папір і захищати продукт від висихання не гірше за фольгу. На матову поверхню такого обгорткового пакування можна без проблем наносити друковані зображення.

матова упаковка  

 

 

Традиційні мотиви, що застосовуються в дизайні сучасних упаковок масла, - зображення або сільській місцевості з коровою, що пасуться на ній, або відомих мультиплікаційних персонажів.

традиційні мотиви  

 

 

Цільова аудиторія споживачів масла

Усіх споживачів масла у країнах прийнято умовно розділяти на три групи:

 

молодь

 

 

Молодіжна аудиторія. Для цієї категорії споживачів, за великим рахунком, не важливий склад масла. Набагато більше значення має брендовість торгової марки, її впізнаваність завдяки рекламі. Ну і що, що упаковка такого «розкрученого» масла коштує дорожче за свої аналоги? Проте холодильник може похвалитися продуктом «з телевізора» або «з білборда».

 

працюючі жінки

 

 

Жінки, що працюють. Через брак вільного часу головною вимогою цієї групи щодо масла є зручність при приготуванні кулінарних страв. Наприклад, легкість намазування, заявлена компанією-виробником шляхом відповідного зображення на упаковці. Додатковим плюсом на користь вибору продукту буде і низький відсоток жирності, про що повинні повідомляти цифри на обгортці.

 

доросле покоління

 

 

 

Доросле покоління. Для людей старшого віку, які контролюють стан свого організму і піклуються про здоров'я, на перший план виходить мінімальний вміст холестерину в маслі та його натуральність. А якщо людина ще й консервативно відноситься до різноманітних новинок, на прийняття ним рішення на користь покупки вплине також інформація про виготовлення масла за традиційною рецептурою.

 

У питанні створення дизайну упаковки , що відповідає всім сучасним вимогам, ви можете заручитись надійною підтримкою нашої студії. WeLoveBrands допоможе вам представити масло вашого виробництва у найвигіднішому світлі! 

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5