Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Більшість людей краще сприймають не текстову інформацію, а зображення. З цієї причини у торгівлі особливе місце займає дизайн етикетки та упаковки, оскільки це перше, що бачить покупець, кидаючи погляд на продукт.
Більшість людей краще сприймають не текстову інформацію, а зображення. З цієї причини у торгівлі особливе місце займає дизайн етикетки та упаковки, оскільки це перше, що бачить покупець, кидаючи погляд на продукт.
У виробників є лише 10 секунд, щоб залучити споживачів та викликати у них інтерес до товару. Саме стільки часу йде у відвідувача на оцінку зовнішнього вигляду продукту та ухвалення рішення про покупку.
Ваш товар може бути дуже якісним та корисним, але все одно залишиться непоміченим, якщо матиме бляклий та невиразний вигляд. А ось яскрава і незвичайна етикетка притягує до себе погляди і стимулює людей робити покупки, у тому числі і спонтанні.
Достаток товарів, марок та брендів на світовому ринку тримає виробників у тонусі, змушуючи їх ворушитися. Компанії не можуть стояти на місці та використовувати ті прийоми, які були актуальні кілька років тому, бо таким чином втратить свої позиції.
Стрімкий розвиток ринку стимулює бізнес використовувати нові прийоми та стратегії у боротьбі за клієнтів. Це стосується дизайну етикетки. Чому? Тому що виразна етикетка виділяє товар серед безлічі схожих та сприяє збільшенню продажів.
Етикетка – це інформація про продукт та водночас його реклама. Вона відбиває позиціонування бренду, впливає його сприйняття і формує цінність у свідомості покупців.
Якщо етикетка відповідає фірмовому стилю компанії, наголошує на унікальності товару та відповідає запитам аудиторії, вона буде ефективною.
У чому призначення етикетки? У тому, щоб інформувати покупця про властивості та цінність продукту, терміни придатності та виробника. Як правило, на ній розміщується назва та логотип бренду, слоган, конкурентна перевага, склад товару та адреса компанії.
Чому важливим є дизайн етикетки? Тому що він виконує низку функцій, а саме:
виділяє продукт серед конкурентів | формує довіру та лояльність | |||||
підвищує впізнаваність | захищає товар від підробок | |||||
привертає увагу покупців | стимулює зростання продажів | |||||
вигідно представляє товар над ринком |
Етикетки можуть відрізнятися за розміром, формою, матеріалами та типом нанесення інформації (друк, тиснення, голографічні, 3D), але вони завжди мають дві зони – лицьову (з рекламною інформацією) та задній план (контретикетка з даними про продукт).
Розробка етикетки - не така проста справа, як може здатися спочатку. Щоб створити ефективний та чіпляючий дизайн, треба врахувати низку факторів, серед яких потреби аудиторії, характеристики ринку, відмінні риси конкурентів, категорія товарів, психологічні властивості різних відтінків та особливості фірмового стилю компанії.
Якщо ви хочете отримати стильний та оригінальний дизайн, який допоможе просувати та продавати продукт, звертайтесь до студії WLB. У наших дизайнерів безліч ідей, як привернути увагу ваших клієнтів.
1. Мінімалізм. Така етикетка демонструє суть, не відволікаючись на деталі. Її основними рисами є прості лінії та форми, відчуття чистоти та порядку, акцент на кольорі. Використання яскравого відтінку в мінімалістичному стилі дозволяє виділити продукт та підвищити його впізнаваність.
2. Екостиль. Характерні м'які нейтральні кольори, сільські та природні мотиви. Акцент робиться на натуральності та органічному походження продукту. Така етикетка виглядає свіжо та оригінально. Найчастіше використовується у харчовій промисловості.
3. Урожай. Цей стиль користується популярністю, оскільки дозволяє поєднати сучасні фішки та класичні рішення. Етикетка відрізняється легкістю, позитивом та простотою. Вона викликає приємні асоціації та емоції, а також «оживляє» спогади. У дизайні використовуються ненав'язливі відтінки, потертість, ілюстрації, рукописні шрифти та кольорові візерунки.
4. Етнічний стиль. Актуальний для низки продуктів харчування, щоб підкреслити національну особливість. У дизайні використовуються тематичні ілюстрації, традиційні візерунки та мотиви.
5. Ампір. Цей стиль передбачає використання військової символіки (щити, обладунки, шпаги), фамільних гербів та інших елементів, що відбивають величність, мужність та помпезність. Цей стиль дуже люблять виробники алкогольних напоїв, оскільки за його допомогою можна наголосити на статусі бренду.
6. Класика. Стиль відрізняється простотою, універсальністю, строгістю та елегантністю. У дизайні спостерігаються такі особливості: прості геометричні форми, завершеність, насичені відтінки та контрастні поєднання кольорів.
Стиль, як і графічні прийоми, підбирається з урахуванням виду товару, щоб максимально точно донести до споживача необхідну інформацію та підштовхнути його до покупки. Тобто, універсального рішення для всіх категорій товарів немає, а кожна етикетка – особлива.
Далі розглянемо особливості дизайну залежно від виду продукції.
За основу дизайну винних етикеток часто беруть нейтральні кольори (чорний, білий та сірий) та їх поєднання з ніжними відтінками (кремовий, блакитний, рожевий). Але іноді можна побачити яскраві забарвлення, контрастні поєднання (чорний з червоним, синій з помаранчевим тощо) та креативні рішення. Такий дизайн впадає у вічі і викликає інтерес.
У дизайні етикетки шампанського використовуються традиційні шрифти та великі заголовки, щоб підкреслити вишуканість та розкіш.
При оформленні пивних етикеток намагаються передати невимушену та розслаблюючу атмосферу, а також підкреслити особливість напою. Використовуються теплі та яскраві кольори.
Етикетки дорогих міцних алкогольних напоїв (горілка, віскі, ром, коньяк та ін.) завжди з акцентом на статус та шляхетність. Але зустрічається також простий та вишуканий дизайн.
Якщо ви хочете виділитися серед усіх цих крапельок роси, природи та соковитих фруктів, вам потрібна нестандартна етикетка, що розриває шаблон.
Щоб виділитись серед сотень схожих продуктів, необхідно йти на експерименти та приймати нестандартні рішення. Як вам такі варіанти етикеток молока та молочної продукції?
Але останнім часом все частіше на прилавках можна побачити незвичайну та цікаву етикетку.
Що стосується колірної гами, то використовуються різні відтінки. Вони підбираються залежно від цього, які асоціації потрібно викликати в покупця. Так, синій колір говорить про надійність, червоний символізує енергію та силу, зелений асоціюється з добробутом, свіжістю та натуральністю, а білий підкреслює чистоту.
Для товарів масового споживання характерні яскраві тони та великі шрифти. Але останнім часом виробники почали створювати стриманіші та лаконічні етикетки.
Товари середнього цінового сегмента часто оформлені у нейтральних тонах.
А в дизайні етикетки елітних товарів використовуються нейтральні відтінки, сріблясті та золотаві тони, прості форми та лаконічність.
Якщо не знаєте, як краще оформити етикетку, звертайтесь до нашої студії. Допоможемо підібрати варіант, що вигідно представить ваш продукт.
1. Градієнти. Популярні як яскраві та неонові кольори, так і м'які приглушені відтінки. А поєднання незвичних фарб із природними тонами відображає гармонію природи та сучасних технологій. Градієнти можна використовувати для всієї товарної лінійки або конкретного продукту, щоб привернути увагу споживачів.
2. Коротка зухвалість. Короткий текст, великий шрифт, естетика та агресивний дизайн – ось відмінні риси цього прийому. Він загострює сприйняття та запускає емоції, покращує впізнаваність продукту та пожвавлює ринок.
3. Чорно-білий дизайн. Чорний колір асоціюється з чимось стильним та дорогим, а білий символізує чистоту та бездоганність, тому такий дизайн вибирають, щоб наголосити на преміальному статусі продукту. Цей прийом додає загадковості, а етикетка виглядає ефектно та нестандартно.
4. Прозора етикетка. Використовується, щоб показати справжній колір та реальний вигляд самого продукту. Найчастіше можна побачити на напоях та косметичних засобах.
5. Цифри. Дизайнери люблять грати з абстрактними елементами та часто використовують цифри для створення акценту. Дизайн виглядає круто та незвично. Продукт з такою етикеткою виділятиметься на полиці та привертатиме увагу.
6. Яскраві фарби. Соковиті кольори завжди притягують погляди. Але щоб прийом зіграв вам на руку і не відштовхнув покупців, етикетка не повинна стати строкатою та незграбною. Кольори слід грамотно підбирати, поєднувати та обігравати, тоді ви отримаєте справжній шедевр.
7. Максималізм. Незважаючи на те, що одним із популярних стилів у дизайні є мінімалізм, трендовим напрямком цього року буде і його повна протилежність – максималізм. Безліч дрібних деталей використовується, щоб привернути увагу споживачів та створити відчуття розкоші.
8. Образи, ілюстрації та історії. Тренд цього року – етикетка, яка розповідає історію чи створює якийсь образ. Це може бути мальованої ілюстрації або просто малюнок з ідеєю. Така етикетка інтригує та виглядає оригінально.
9. Метаморфози. Для відбудови від конкурентів брендам потрібні нові нестандартні рішення. Одним із них є застосування такого прийому як метаморфози – трансформація одного елемента в інший. Наприклад, птахи перетворюються на фрукти, ландшафт у тварин тощо.
Кожна деталь на етикетці має значення. Елементи допомагають донести до споживача певний посил, формують загальне враження, викликають певні емоції та асоціації. Взяти, наприклад, смуги: діагональні лінії символізують рух і життя, горизонтальні створюють відчуття стійкості та стабільності, тонкі підкреслюють витонченість, а товсті говорять про масивність.
Щоб привернути увагу людей та стимулювати їх взяти товар у руки, необхідно ретельно продумати кожну деталь у дизайні – від розміщення тексту та підбору шрифтів до комбінації відтінків та вибору технік.
Якщо ви хочете отримати нестандартну та трендову етикетку, звертайтесь до студії WeLoveBrands. Щоб отримати консультацію, зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом.
Загалом світові тренди майже нічим не відрізняються від українських. Дизайнери з різних країн використовують градієнти, екостиль, гру з кольором та шрифтами, а також прості геометричні форми.
У тренді яскраві та соковиті кольори, оскільки вони привертають увагу та викликають позитивні емоції. Причому колір підбирається відповідно до категорії товарів, щоб покупець зв'язав бренд із продуктом і швидше його запам'ятав.
Часто за етикеткою стоїть якась історія. Люди люблять ті бренди, які знаходять відгук у їхній душі. І справа тут не так у самому продукті та його властивостях, як у цінностях, які він відображає.
Ще один тренд - "поштовий" стиль. Раніше, коли ще не було інтернету, люди отримували від своїх близьких поштою і раділи кожному листу. Зараз багато компаній використовують «поштовий» стиль, щоб викликати у покупців почуття ностальгії та пожвавити приємні спогади.
Роль етикетки у просуванні товарів дуже вагома. За статистикою, близько 65% споживачів вирішують, купувати продукт чи ні, просто подивившись на нього. При цьому для ухвалення рішення достатньо лише кількох секунд. Це означає, що етикетка, а точніше її привабливий та інтригуючий дизайн, впливає на поведінку покупців.
Якщо хочете, щоб ваш продукт впадав у вічі, інтригував і викликав емоції, замовте дизайн етикетки у студії WeLoveBrands. Наші ідеї та досвід допоможуть вам у просуванні бренду. Щоб отримати консультацію, зателефонуйте нам або напишіть онлайн-чат.