→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Найкращий дизайн етикетки – той, який змушує серце битися частіше

129

Оцінили: 30

Зміст:
Розмір шрифту:

Найкращий дизайн етикетки – той, який змушує серце битися частіше

Більшість людей краще сприймають не текстову інформацію, а зображення. З цієї причини у торгівлі особливе місце займає дизайн етикетки та упаковки, оскільки це перше, що бачить покупець, кидаючи погляд на продукт.

Більшість людей краще сприймають не текстову інформацію, а зображення. З цієї причини у торгівлі особливе місце займає дизайн етикетки та упаковки, оскільки це перше, що бачить покупець, кидаючи погляд на продукт.

У виробників є лише 10 секунд, щоб залучити споживачів та викликати у них інтерес до товару. Саме стільки часу йде у відвідувача на оцінку зовнішнього вигляду продукту та ухвалення рішення про покупку.

Ваш товар може бути дуже якісним та корисним, але все одно залишиться непоміченим, якщо матиме бляклий та невиразний вигляд. А ось яскрава і незвичайна етикетка притягує до себе погляди і стимулює людей робити покупки, у тому числі і спонтанні.

Дизайн етикетки та конкурентна боротьба

Достаток товарів, марок та брендів на світовому ринку тримає виробників у тонусі, змушуючи їх ворушитися. Компанії не можуть стояти на місці та використовувати ті прийоми, які були актуальні кілька років тому, бо таким чином втратить свої позиції.

Стрімкий розвиток ринку стимулює бізнес використовувати нові прийоми та стратегії у боротьбі за клієнтів. Це стосується дизайну етикетки. Чому? Тому що виразна етикетка виділяє товар серед безлічі схожих та сприяє збільшенню продажів.

Етикетка – це інформація про продукт та водночас його реклама. Вона відбиває позиціонування бренду, впливає його сприйняття і формує цінність у свідомості покупців.

Якщо етикетка відповідає фірмовому стилю компанії, наголошує на унікальності товару та відповідає запитам аудиторії, вона буде ефективною.

У чому призначення етикетки? У тому, щоб інформувати покупця про властивості та цінність продукту, терміни придатності та виробника. Як правило, на ній розміщується назва та логотип бренду, слоган, конкурентна перевага, склад товару та адреса компанії.

Чому важливим є дизайн етикетки? Тому що він виконує низку функцій, а саме:

  виділяє продукт серед конкурентів     формує довіру та лояльність
             
  підвищує впізнаваність     захищає товар від підробок
             
  привертає увагу покупців     стимулює зростання продажів
             
  вигідно представляє товар над ринком        


Етикетки можуть відрізнятися за розміром, формою, матеріалами та типом нанесення інформації (друк, тиснення, голографічні, 3D), але вони завжди мають дві зони – лицьову (з рекламною інформацією) та задній план (контретикетка з даними про продукт).

Ефективний дизайн етикетки: який він?

  • Оригінальний. Всім покупцям не догодиш, оскільки одним подобається мінімалізм, другі люблять соковиті кольори, а треті віддають перевагу вінтажному стилю. Але якщо етикетка буде нестандартною, із родзинкою, то вона напевно приверне увагу багатьох.

  • Емоційна. При погляді на етикетку, у голові у споживачів мають народжуватися приємні образи та позитивні асоціації. Тоді між брендом та покупцями встановиться емоційний зв'язок, який у свою чергу викличе бажання купити товар.

  • Гармонійний. Основні елементи етикетки – текст та колір, і вони мають м'яко взаємодіяти між собою. Суміш яскравих фарб і химерних шрифтів відлякає покупців. В ідеалі використовувати корпоративні відтінки, читальні шрифти та цікаві акценти.

  • Функціональний. Дизайн етикетки має розкривати суть продукту, відображати позиціонування та зберігати ментальний зв'язок з іншими товарами бренду.

  • Унікальний. Хороший дизайн допомагає уявити продукт з кращого боку, показати його переваги та унікальні властивості.

  • Естетичний. Оскільки основною метою дизайну етикетки є привернення уваги, він має бути інтригуючим та привабливим.

Розробка етикетки - не така проста справа, як може здатися спочатку. Щоб створити ефективний та чіпляючий дизайн, треба врахувати низку факторів, серед яких потреби аудиторії, характеристики ринку, відмінні риси конкурентів, категорія товарів, психологічні властивості різних відтінків та особливості фірмового стилю компанії.

Якщо ви хочете отримати стильний та оригінальний дизайн, який допоможе просувати та продавати продукт, звертайтесь до студії WLB. У наших дизайнерів безліч ідей, як привернути увагу ваших клієнтів.

6 популярних стилів у дизайні етикетки

1. Мінімалізм. Така етикетка демонструє суть, не відволікаючись на деталі. Її основними рисами є прості лінії та форми, відчуття чистоти та порядку, акцент на кольорі. Використання яскравого відтінку в мінімалістичному стилі дозволяє виділити продукт та підвищити його впізнаваність.

2. Екостиль. Характерні м'які нейтральні кольори, сільські та природні мотиви. Акцент робиться на натуральності та органічному походження продукту. Така етикетка виглядає свіжо та оригінально. Найчастіше використовується у харчовій промисловості.

3. Урожай. Цей стиль користується популярністю, оскільки дозволяє поєднати сучасні фішки та класичні рішення. Етикетка відрізняється легкістю, позитивом та простотою. Вона викликає приємні асоціації та емоції, а також «оживляє» спогади. У дизайні використовуються ненав'язливі відтінки, потертість, ілюстрації, рукописні шрифти та кольорові візерунки.

4. Етнічний стиль. Актуальний для низки продуктів харчування, щоб підкреслити національну особливість. У дизайні використовуються тематичні ілюстрації, традиційні візерунки та мотиви.

5. Ампір. Цей стиль передбачає використання військової символіки (щити, обладунки, шпаги), фамільних гербів та інших елементів, що відбивають величність, мужність та помпезність. Цей стиль дуже люблять виробники алкогольних напоїв, оскільки за його допомогою можна наголосити на статусі бренду.

6. Класика. Стиль відрізняється простотою, універсальністю, строгістю та елегантністю. У дизайні спостерігаються такі особливості: прості геометричні форми, завершеність, насичені відтінки та контрастні поєднання кольорів.

Стиль, як і графічні прийоми, підбирається з урахуванням виду товару, щоб максимально точно донести до споживача необхідну інформацію та підштовхнути його до покупки. Тобто, універсального рішення для всіх категорій товарів немає, а кожна етикетка – особлива.

Далі розглянемо особливості дизайну залежно від виду продукції.

Особливості дизайну етикетки за категоріями товарів

  • Хлібобулочні вироби. Як правило, у цій категорії використовуються прості сюжети та форми, а також спокійні теплі відтінки. Дизайн етикетки чітко дає зрозуміти який перед вами продукт.

  • Кондитерські вироби. Дизайн етикеток цієї групи продуктів найчастіше яскравий та «апетитний». Кольори та зображення підбираються для того, щоб у споживача потекла слинка. Часто робиться ухил на натуральності та екологічності продукту.

  • Шоколад – це продукт підвищеного попиту, отже над ринком висока конкуренція. Щоб продукт не припадав пилом на полицях, він повинен бути не тільки смачним, але і виразним. Відмінні риси дизайну «солодкої» етикетки – це яскраві та насичені відтінки, легкість та зображення по темі (залежно від складу та смакових особливостей).

  • Алкогольна продукція. Ця категорія товарів диктує, мабуть, найжорсткіші вимоги до етикетки та упаковки. Етикетка алкогольних напоїв має бути оригінальною, відомою, інформативною та захищеною від підробок. Вона має відображати цінності та викликати емоції.

За основу дизайну винних етикеток часто беруть нейтральні кольори (чорний, білий та сірий) та їх поєднання з ніжними відтінками (кремовий, блакитний, рожевий). Але іноді можна побачити яскраві забарвлення, контрастні поєднання (чорний з червоним, синій з помаранчевим тощо) та креативні рішення. Такий дизайн впадає у вічі і викликає інтерес.

У дизайні етикетки шампанського використовуються традиційні шрифти та великі заголовки, щоб підкреслити вишуканість та розкіш.

При оформленні пивних етикеток намагаються передати невимушену та розслаблюючу атмосферу, а також підкреслити особливість напою. Використовуються теплі та яскраві кольори.

Етикетки дорогих міцних алкогольних напоїв (горілка, віскі, ром, коньяк та ін.) завжди з акцентом на статус та шляхетність. Але зустрічається також простий та вишуканий дизайн.

  • Вода та безалкогольні напої. Дизайн етикеток цієї категорії товарів дуже різноманітний. Ось де політ для фантазії – хтось робить ставку на користь та здоров'я, хтось на дивовижному смаку, хтось на освіжаючих властивостях тощо. Звідси різні підходи до оформлення.

Якщо ви хочете виділитися серед усіх цих крапельок роси, природи та соковитих фруктів, вам потрібна нестандартна етикетка, що розриває шаблон.

  • Молочна продукція. На українському ринку не часто зустрінеш оригінальний дизайн упаковки та етикетки у цій сфері. Найчастіше використовуються фермерські мотиви, біло-синьо-блакитні тони, іноді розбавлені зеленим, та акцент на натуральності та екологічності.

Щоб виділитись серед сотень схожих продуктів, необхідно йти на експерименти та приймати нестандартні рішення. Як вам такі варіанти етикеток молока та молочної продукції?

  • М'ясо та ковбаса. У цій категорії найчастіше зустрічається етикетка, де красується достаток м'ясної продукції чи продукт зображується у розрізі. Такий прийом використовується, щоб підвищити впізнаваність, викликати довіру та пробудити апетит. Дизайн тут переважно яскравий та «екологічний».

Але останнім часом все частіше на прилавках можна побачити незвичайну та цікаву етикетку.

  • Консерви та консервація. Щоб привернути увагу споживачів, створюється яскравий та яскравий дизайн із зображенням того, що знаходиться всередині банки. Часто ставка робиться на те, що продукт такий самий смачний та якісний, начебто приготований у домашніх умовах.

  • Косметика та засоби гігієни. Дизайн формує перше враження про бренд, допомагає позиціонувати продукт, відображає індивідуальність та інформує покупця про цінності.

Що стосується колірної гами, то використовуються різні відтінки. Вони підбираються залежно від цього, які асоціації потрібно викликати в покупця. Так, синій колір говорить про надійність, червоний символізує енергію та силу, зелений асоціюється з добробутом, свіжістю та натуральністю, а білий підкреслює чистоту.

Для товарів масового споживання характерні яскраві тони та великі шрифти. Але останнім часом виробники почали створювати стриманіші та лаконічні етикетки.

Товари середнього цінового сегмента часто оформлені у нейтральних тонах.

А в дизайні етикетки елітних товарів використовуються нейтральні відтінки, сріблясті та золотаві тони, прості форми та лаконічність.

  • Миючі засоби. Це затребувана група товарів із високою конкуренцією. Як правило, дизайн етикеток яскравий та промовистий.

Якщо не знаєте, як краще оформити етикетку, звертайтесь до нашої студії. Допоможемо підібрати варіант, що вигідно представить ваш продукт.

9 надихаючих трендів у дизайні етикетки

1. Градієнти. Популярні як яскраві та неонові кольори, так і м'які приглушені відтінки. А поєднання незвичних фарб із природними тонами відображає гармонію природи та сучасних технологій. Градієнти можна використовувати для всієї товарної лінійки або конкретного продукту, щоб привернути увагу споживачів.

2. Коротка зухвалість. Короткий текст, великий шрифт, естетика та агресивний дизайн – ось відмінні риси цього прийому. Він загострює сприйняття та запускає емоції, покращує впізнаваність продукту та пожвавлює ринок.

3. Чорно-білий дизайн. Чорний колір асоціюється з чимось стильним та дорогим, а білий символізує чистоту та бездоганність, тому такий дизайн вибирають, щоб наголосити на преміальному статусі продукту. Цей прийом додає загадковості, а етикетка виглядає ефектно та нестандартно.

4. Прозора етикетка. Використовується, щоб показати справжній колір та реальний вигляд самого продукту. Найчастіше можна побачити на напоях та косметичних засобах.

5. Цифри. Дизайнери люблять грати з абстрактними елементами та часто використовують цифри для створення акценту. Дизайн виглядає круто та незвично. Продукт з такою етикеткою виділятиметься на полиці та привертатиме увагу.

6. Яскраві фарби. Соковиті кольори завжди притягують погляди. Але щоб прийом зіграв вам на руку і не відштовхнув покупців, етикетка не повинна стати строкатою та незграбною. Кольори слід грамотно підбирати, поєднувати та обігравати, тоді ви отримаєте справжній шедевр.

7. Максималізм. Незважаючи на те, що одним із популярних стилів у дизайні є мінімалізм, трендовим напрямком цього року буде і його повна протилежність – максималізм. Безліч дрібних деталей використовується, щоб привернути увагу споживачів та створити відчуття розкоші.

8. Образи, ілюстрації та історії. Тренд цього року – етикетка, яка розповідає історію чи створює якийсь образ. Це може бути мальованої ілюстрації або просто малюнок з ідеєю. Така етикетка інтригує та виглядає оригінально.

9. Метаморфози. Для відбудови від конкурентів брендам потрібні нові нестандартні рішення. Одним із них є застосування такого прийому як метаморфози – трансформація одного елемента в інший. Наприклад, птахи перетворюються на фрукти, ландшафт у тварин тощо.

Кожна деталь на етикетці має значення. Елементи допомагають донести до споживача певний посил, формують загальне враження, викликають певні емоції та асоціації. Взяти, наприклад, смуги: діагональні лінії символізують рух і життя, горизонтальні створюють відчуття стійкості та стабільності, тонкі підкреслюють витонченість, а товсті говорять про масивність.

Щоб привернути увагу людей та стимулювати їх взяти товар у руки, необхідно ретельно продумати кожну деталь у дизайні – від розміщення тексту та підбору шрифтів до комбінації відтінків та вибору технік.

Якщо ви хочете отримати нестандартну та трендову етикетку, звертайтесь до студії WeLoveBrands. Щоб отримати консультацію, зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом.

Світові тренди у дизайні етикетки: особливості та приклади

Загалом світові тренди майже нічим не відрізняються від українських. Дизайнери з різних країн використовують градієнти, екостиль, гру з кольором та шрифтами, а також прості геометричні форми.

У тренді яскраві та соковиті кольори, оскільки вони привертають увагу та викликають позитивні емоції. Причому колір підбирається відповідно до категорії товарів, щоб покупець зв'язав бренд із продуктом і швидше його запам'ятав.

Часто за етикеткою стоїть якась історія. Люди люблять ті бренди, які знаходять відгук у їхній душі. І справа тут не так у самому продукті та його властивостях, як у цінностях, які він відображає.

Ще один тренд - "поштовий" стиль. Раніше, коли ще не було інтернету, люди отримували від своїх близьких поштою і раділи кожному листу. Зараз багато компаній використовують «поштовий» стиль, щоб викликати у покупців почуття ностальгії та пожвавити приємні спогади.

Вражаючий дизайн етикетки: 7 креативних ідей

  • Етикетка, яка змінює форму . Італійські дизайнери розробили для елітного вина Barolo Balena незвичайну етикетку. Дизайн присвячений природі та тим змінам, які постійно з нею відбуваються. Вона має форму кита. На лицьовій стороні за допомогою тиснення вибитий скелет, а на звороті хвіст кита покритий золотом. Ця частина етикетки відгинається та може кріпитися до верхньої частини пляшки, створюючи об'ємне зображення.

  • Етикетка, що дозволяє висловитись. На винній етикетці є вільне місце для запису. Будь-хто може записати на ній те, що хоче.

  • Як меню. Етикетка була розроблена для іспанських вин, які підходять для вживання різних закусок. З цієї причини було вирішено розмістити на ній карту меню.

  • Незвичайний стиль буквене позначення. Етикетка створювалася США і стала результатом поєднання особливостей китайської каліграфії та правил читання манускриптів (згори донизу і праворуч наліво).

  • Акцент на виготовленні вина. Унікальний дизайн етикетки, розробленої для домашнього вина Filirea gi (Греція), розповідає історію виробництва напою від збору винограду до розливу в пляшки.

  • Смуги, що перетинаються. Оригінальна етикетка для канадського пива є переплетенням різнокольорових смуг з нанесенням каліграфічних написів. Рішення було прийнято, щоб наголосити на суміші культур міста Квебек.

  • Брайля шрифт. Етикетка, написана шрифтом Брайля, була створена для іспанського вина La Rioja, яке відрізняється своїми загостреними смаковими якостями.

Роль етикетки у просуванні товарів дуже вагома. За статистикою, близько 65% споживачів вирішують, купувати продукт чи ні, просто подивившись на нього. При цьому для ухвалення рішення достатньо лише кількох секунд. Це означає, що етикетка, а точніше її привабливий та інтригуючий дизайн, впливає на поведінку покупців.

Якщо хочете, щоб ваш продукт впадав у вічі, інтригував і викликав емоції, замовте дизайн етикетки у студії WeLoveBrands. Наші ідеї та досвід допоможуть вам у просуванні бренду. Щоб отримати консультацію, зателефонуйте нам або напишіть онлайн-чат.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 30

Середня оцінка 4.3 / 5