→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Створення фірмового стилю та брендинг магазину автозапчастин

180

Оцінили: 44

Зміст:
Розмір шрифту:

Створення фірмового стилю та брендинг магазину автозапчастин

Фірмовий стиль формує імідж магазину та допомагає продавати. Нестандартне та цікаве оформлення свідчить про якість продукції та послуг. З цієї причини важливо розробити свій унікальний стиль. Його завдання – привернути увагу споживачів та збільшити впізнаваність бренду. У цьому допоможуть логотип, фірмова кольорова гама та шрифти. Особливу увагу слід приділити вивісці та зовнішньому вигляду магазину, оскільки елементи впадають у вічі споживачам.

 

Навіщо магазин автозапчастин фірмовий стиль?

  • Унікальне оформлення виділяє магазин серед конкурентів та привертає увагу покупців.

  • Фірмовий стиль – це важлива складова іміджу компанії.

  • Допомагає створити потрібну атмосферу та впливати на поведінку покупців. Якщо магазин сподобався клієнту, він приходитиме сюди знову і знову.

  • Завдяки фірмовому стилю знижуються витрати на рекламу, оскільки оригінальне оформлення саме собою є візитною карткою.

  • Фірмовий стиль – це статус компанії. Довіра до добре оформленого магазину підвищується.

Що важливе при створенні фірмового стилю?

Мета компанії . Споживач купує не товар, бо, що цей товар дає. Місія бренду не тільки залучає клієнтів, а й залучає співробітників до роботи.

Цінності та культура . Чим живе компанія, що є важливим для неї, які люди тут працюють – це допомагає в розробці фірмового стилю.

Конкуренти та клієнти . Щоб створити ефективний фірмовий стиль, необхідно проаналізувати конкурентів та вивчити потреби ваших клієнтів.

Направлення бізнесу . При створенні фірмового стилю слід враховувати розміри магазину та види товарів (продаж тільки шин, запчастин до імпортних дорогих автомобілів, орієнтація на конкретну марку авто або це буде універсальний магазин).

Вимоги до фірмового стилю:

  • Відповідність цінностям компанії. Графічні елементи бренду пов'язані зі стилістикою спілкування із покупцем. Оригінальної ідеї розробки фірмового стилю мало – вона повинна розкривати цінності компанії.

  • Практичність та зручність . Всі рішення та дизайнерські розробки повинні легко впроваджуватися.

  • Єдність . Елементи фірмового стилю повинні гарно і гармонійно виглядати. При розробці слід враховувати і місце розташування магазину (який фасад будівлі, що знаходиться поряд і т.д.).

Розробка фірмового стилю магазину автозапчастин

Привабливий логотип, назва, що передає ідею бренду, і виграшні колірні рішення – це «смачна» подача магазину автозапчастин. Якщо ви хочете вигідно відрізнятись від конкурентів і прагнете збільшити потік лояльних клієнтів, без фірмового стилю не обійтись.

Необхідні елементи:

Етапи розробки:

 

Дослідження ринку та аналіз конкурентів.

Розробка концепції.

Опрацювання елементів фірмового стилю.

Реалізація дизайнерських рішень.

Фірмовий стиль магазину автозапчастин: 6 рекомендацій

  1. Логотип магазину автозапчастин може бути стилізований під емблему автомобілів , вказуючи таким чином специфіку роботи компанії. Для такого знака підійдуть абревіатурні назви.

  2. Оформлення залежить від цілей компанії . Хороше рішення для магазину автозапчастин – строгий та стриманий стиль, що підкреслює статус.

  3. В основі бренду можуть бути якісні деталі , які забезпечують безпеку та надійність транспортних засобів.

  4. Фірмовий колір зміцнює образ бренду , підвищує його впізнаваність та викликає емоції. За статистикою, у 85% випадків колірна гама визначає, чи зайде покупець у магазин. Той чи інший відтінок може як залучити, і відштовхнути клієнта. Щоб зробити правильний вибір, треба вивчити психологію кольору та зрозуміти бажання споживачів.

  5. Добре буде виглядати поєднання двох кольорів . Можна використовувати контрастні відтінки. Якщо ви вибираєте яскравий тон, то враховуйте, що він має становити 20% загального оформлення. Хороший варіант для магазину автозапчастин – поєднання червоного та чорного.

  6. Якщо ваш бізнес розрахований на жіночу аудиторію , то оформлення має бути м'якшим, а кольори – спокійнішими.

Розробка фірмового стилю - трудомісткий процес, у ході якого треба врахувати багато різних факторів та продумати деталі. Щоб елементи стилю працювали на вас, довірте цю справу професіоналам. Замовте створення фірмового стилю в студії WeLoveBrands і отримайте відомий і незабутній бренд.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 44

Середня оцінка 4.1 / 5