Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Фірмовий стиль формує імідж магазину та допомагає продавати. Нестандартне та цікаве оформлення свідчить про якість продукції та послуг. З цієї причини важливо розробити свій унікальний стиль. Його завдання – привернути увагу споживачів та збільшити впізнаваність бренду. У цьому допоможуть логотип, фірмова кольорова гама та шрифти. Особливу увагу слід приділити вивісці та зовнішньому вигляду магазину, оскільки елементи впадають у вічі споживачам.
Унікальне оформлення виділяє магазин серед конкурентів та привертає увагу покупців.
Фірмовий стиль – це важлива складова іміджу компанії.
Допомагає створити потрібну атмосферу та впливати на поведінку покупців. Якщо магазин сподобався клієнту, він приходитиме сюди знову і знову.
Завдяки фірмовому стилю знижуються витрати на рекламу, оскільки оригінальне оформлення саме собою є візитною карткою.
Фірмовий стиль – це статус компанії. Довіра до добре оформленого магазину підвищується.
Мета компанії . Споживач купує не товар, бо, що цей товар дає. Місія бренду не тільки залучає клієнтів, а й залучає співробітників до роботи. |
|
Цінності та культура . Чим живе компанія, що є важливим для неї, які люди тут працюють – це допомагає в розробці фірмового стилю. |
|
Конкуренти та клієнти . Щоб створити ефективний фірмовий стиль, необхідно проаналізувати конкурентів та вивчити потреби ваших клієнтів. |
|
Направлення бізнесу . При створенні фірмового стилю слід враховувати розміри магазину та види товарів (продаж тільки шин, запчастин до імпортних дорогих автомобілів, орієнтація на конкретну марку авто або це буде універсальний магазин). |
Відповідність цінностям компанії. Графічні елементи бренду пов'язані зі стилістикою спілкування із покупцем. Оригінальної ідеї розробки фірмового стилю мало – вона повинна розкривати цінності компанії.
Практичність та зручність . Всі рішення та дизайнерські розробки повинні легко впроваджуватися.
Єдність . Елементи фірмового стилю повинні гарно і гармонійно виглядати. При розробці слід враховувати і місце розташування магазину (який фасад будівлі, що знаходиться поряд і т.д.).
Привабливий логотип, назва, що передає ідею бренду, і виграшні колірні рішення – це «смачна» подача магазину автозапчастин. Якщо ви хочете вигідно відрізнятись від конкурентів і прагнете збільшити потік лояльних клієнтів, без фірмового стилю не обійтись.
логотип та торгова марка;
рекламна та сувенірна продукція ;
сайт ;
фірмові кольори;
вивіска ;
фірмові бланки та документація.
Дослідження ринку та аналіз конкурентів. |
|
Розробка концепції. |
|
Опрацювання елементів фірмового стилю. |
|
Реалізація дизайнерських рішень. |
Логотип магазину автозапчастин може бути стилізований під емблему автомобілів , вказуючи таким чином специфіку роботи компанії. Для такого знака підійдуть абревіатурні назви.
Оформлення залежить від цілей компанії . Хороше рішення для магазину автозапчастин – строгий та стриманий стиль, що підкреслює статус.
В основі бренду можуть бути якісні деталі , які забезпечують безпеку та надійність транспортних засобів.
Фірмовий колір зміцнює образ бренду , підвищує його впізнаваність та викликає емоції. За статистикою, у 85% випадків колірна гама визначає, чи зайде покупець у магазин. Той чи інший відтінок може як залучити, і відштовхнути клієнта. Щоб зробити правильний вибір, треба вивчити психологію кольору та зрозуміти бажання споживачів.
Добре буде виглядати поєднання двох кольорів . Можна використовувати контрастні відтінки. Якщо ви вибираєте яскравий тон, то враховуйте, що він має становити 20% загального оформлення. Хороший варіант для магазину автозапчастин – поєднання червоного та чорного.
Якщо ваш бізнес розрахований на жіночу аудиторію , то оформлення має бути м'якшим, а кольори – спокійнішими.
Розробка фірмового стилю - трудомісткий процес, у ході якого треба врахувати багато різних факторів та продумати деталі. Щоб елементи стилю працювали на вас, довірте цю справу професіоналам. Замовте створення фірмового стилю в студії WeLoveBrands і отримайте відомий і незабутній бренд.