→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Створення фірмового стилю та брендинг автосервісу

181

Оцінили: 43

Зміст:
Розмір шрифту:

Створення фірмового стилю та брендинг автосервісу

Автомайстерня – це вигідний бізнес, адже ремонт рано чи пізно знадобиться кожному транспортному засобу. Пересуватися на власному авто зручніше, ніж на громадському транспорті, тому кількість машин на дорогах постійно зростає. Паралельно з'являються нові СТО. Щоб виділитися серед конкурентів, залучити нових клієнтів та утримати лояльних, потрібні цікаві «фішки». Потрібно показати споживачам, що ваш салон особливий, а не такий, як усі. Допоможе у цій справі фірмовий стиль.

 

Фірмовий стиль автосервісу: чому це важливо?

Елементи фірмового стилю будуть вигідно представляти автосалон та привертати увагу водіїв, а у поєднанні з ввічливістю персоналу та високою якістю обслуговування – збільшувати потік клієнтів.

Фірмовий стиль допоможе:

 

ефективно впливати на споживачів;

сформувати позитивний імідж компанії;

підняти рейтинг автосервісу;

підвищити рівень довіри;

виділитися серед конкурентів;

збільшити продажі.

Створення фірмового стилю автосервісу

Правильно підібрані елементи виглядають гармонійно, запам'ятовуються та викликають приємні асоціації.

Основні складові фірмового стилю

  1. Логотип – важливий елемент, що відбиває ідею компанії. Вдале дизайнерське рішення сприятиме підвищенню довіри та зміцненню іміджу. Логотип повідомляє клієнта про відповідальний підхід персоналу до своєї роботи.

  2. Назва та слоган . Назва автосервісу має відповідати специфіці бізнесу, викликати правильні асоціації та бути унікальною. Слоган – необов'язковий елемент, але може стати закликом до дії.

  3. Фірмові відтінки . Яскраві кольори та контрастні колірні рішення будуть добре помітні. Відповідні для автосервісу відтінки: чорний, червоний, сірий, білий та синій. Найчастіше використовують поєднання червоного із чорним. Колір металік асоціюється з міцністю та надійністю. Цей відтінок можна використовувати для залучення клієнтів у сегменті вище середнього. Щодо синього кольору, то його люблять брендовані автосервіси.

  4. Оформлення приміщень . Інтер'єр та екстер'єр формують уявлення про компанію загалом, тому слід продумати все до дрібниць. Приміщення має бути просторим і світлим, а вивіска – яскравою та привертає увагу.

  5. Реклама та сувенірна продукція . Просто привернути увагу споживача замало. Треба його добре обслужити та приємно здивувати бонусами чи невеликими подарунками (наприклад, ароматизатор для машини з логотипом вашої компанії, ручка тощо). На лояльність клієнтів впливають додаткові переваги у вигляді кімнати очікування, де є телевізор, дивани або ігровий автомат.

Дуже важливо підтримувати зв'язок із клієнтами у соціальних мережах або на вашому сайті. Споживачі зможуть ставити вам запитання та залишати відгуки.

Етапи розробки фірмового стилю

аналіз ринку та конкурентів;

вивчення цільової аудиторії та бажань автолюбителів;

створення концепції;

розробка компонентів фірмового стилю;

Використання дизайнерських рішень.

Замовити створення фірмового стилю можна у студії WeLoveBrands. Для цього заповніть форму на сайті або зателефонуйте. Ви отримаєте зрозумілий і незабутній образ, цікавий логотип та інші елементи фірмового стилю, що працюють на вас.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 43

Середня оцінка 4.2 / 5