→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Створення фірмового стилю та брендування салону краси

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Створення фірмового стилю та брендування салону краси

Салон краси – це місце, в яке відвідувачі приходять не лише за перетворенням та красою, а й за приємними емоціями. Фірмовий стиль допоможе зробити кожне відвідування особливим. Якщо все оформити правильно, салон відповідатиме очікуванням споживачів та виконуватиме їх бажання. А значить – ви отримаєте більше задоволених та вдячних клієнтів.

 

Що дає фірмовий стиль салону краси?

 

Підвищується впізнаваність бренду. Елементи фірмового стилю становлять основу маркетингової компанії. Люди легко їх запам'ятовують та впізнають салон краси, лише побачивши колір чи логотип.

Зростає довіра до бренду. Перше враження впливає на лояльність клієнтів. Добре оформлений салон викликає більше довіри, а отже – привабить більше відвідувачів.

Підвищується конкурентоспроможність. Фірмовий стиль допомагає виділитися серед конкурентів. «Смачний» салон краси привертає увагу та викликає бажання скористатися його послугами.

Знижуються витрати на рекламу. Фірмовий стиль сам по собі є потужним маркетинговим інструментом і просуватиме вашу компанію на ринку, не вимагаючи великих витрат на рекламу.

Полегшується процес відкриття мережі салонів. Фірмовий стиль передбачає створення брендбука. З його допомогою можна відкрити кілька салонів, поєднаних одним стилем.

 

Компоненти фірмового стилю

 

Логотип – основний елемент, із яким стикаються споживачі. Він розташований на вивісці, вітрині, візитках, бонусних картках та всередині приміщення.

Товарний знак – найчастіше це назва салону.

Слоган – говорить про місію та ідею бренду. Фірмові кольори – поєднання відтінків для створення загального стилю.

Вивіска та вітрина – використання фірмового стилю при оформленні приміщення покращує імідж компанії.

Фірмовий текстиль. Додатковою рекламою стане розміщення логотипу на рушниках та інших матеріалах у салоні. Фірмову символіку можна також нанести на сувенірну продукцію та документи (ручки, прайс-лист, візитки тощо).

Дизайн уніформи. Одяг співробітників повинен повідомляти, у якому салоні вони працюють.

Клубні та знижкові пластикові картки – ще один важливий елемент для зв'язку з клієнтом.

Шрифт. Спеціально підібрані оригінальні шрифти допомагають наголосити на незвичайних сторонах того чи іншого салону краси.

 

Що необхідно враховувати під час розробки фірмового стилю салону?

 

Простір. Салон краси – це відкриті (зал стрижки, манікюру) та закриті (кабінет масажу, косметолога та ін.) приміщення. Усі зони мають бути об'єднані загальним стилем. Гармонійно оформлений простір сприяє доброзичливому ставленню клієнта.

Статус салону. Оформлення студії економ-класу передбачає відсутність яскравих деталей та дорогих предметів. Салони, розраховані на забезпечених клієнтів, мають комфортні та сучасні зони.

Інтер'єр та екстер'єр. Зовнішня реклама та внутрішнє оформлення мають бути виконані в єдиному стилі.

Особливості фірмового стилю. Фірмовий стиль має бути універсальним та унікальним. Необхідно, щоб він відповідав позиціонуванню та викликав приємні емоції.

 

Створення фірмового стилю салону краси: класи

Щоб відповідати запитам споживачів необхідно розробити концепцію студії з урахуванням її класу.

 

Економ клас. Варто уникати вигадливих елементів, оскільки в салоні економ-класу вони виглядатимуть недоречно. В основі оформлення – простота та недорогі матеріали. Найкраще використовувати стиль авангард або хай-тек. Можна взяти світлі відтінки та розбавити їх двома контрастними кольорами.

Середній клас. Такий салон оформлюють у стилі ампір чи бароко. Використовують декоративні деталі (квіти, картини тощо). Для закладу вибирають розкішні люстри, антикварні дзеркала, дерев'яні та м'які меблі. Акцент робиться на затишку.

Преміум. Салони класу люкс рекомендується оформляти у готичному чи мінімалістичному стилях. Їх строгість підкреслить чистоту салону та якість обслуговування. У закладах встановлюють сучасне обладнання та дорогі меблі. Гарним буде поєднання чорного з білим чи червоним кольором.

 

Особливості розробки фірмового стилю в залежності від специфіки салону

Є салони краси, які надають комплекс послуг – від стрижки та манікюру до масажу та косметологічних процедур, а є вузькопрофільні заклади (тільки для чоловіків чи жінок, студії манікюру тощо).

Фірмовий стиль створюється залежно від напряму діяльності закладу.

 

Барбершопи. Чоловічі салони відрізняються від жіночих, але вони також мають бути комфортними. Фірмовий стиль барбершопа відбиває клубну атмосферу та причетність відвідувачів до вузького кола друзів. Особливості оформлення: чоловіча атрибутика, дерев'яне оздоблення, старі меблі, плитка в стилі ретро.

Молодіжний салон для дівчат. Креативні ідеї, яскраві кольори та зухвалі рішення – ось відмінні риси такого салону.

Ladies' lounge. У такому салоні жінки відволікаються від своїх повсякденних справ та відпочивають. Процедури повинні проводитись у відповідній розслаблюючій обстановці.

Салон манікюру. Стриманий стиль, спокійний дизайн та яскраві деталі у вигляді полиць з лаками – чудове рішення для манікюрного салону.

VIP-салон. Особливості такого закладу: елементи епатажного стилю чи лофта, суворі форми, мінімалізм, металевий блиск та розкіш. Фірмовий стиль має наголошувати на статусі закладу.

 

Етапи розробки фірмового стилю

Процес створення фірмового стилю – тривалий та творчий. Він складається з кількох етапів:

 

Підготовка - збір інформації, аналіз ринку та конкурентів.

Творчий пошук . Головна мета на цьому етапі – створити імідж салону краси.

Генерація ідей . Пропрацювати різні варіанти та відібрати найкращі.

Презентація проекту .

 

До списку робіт входять:

 

маркетингові дослідження;

створення назви та слогана;

підбір кольорів та відтінків;

розробка комплекту фірмових шрифтів;

створення логотипу;

розробка дизайну уніформи, сувенірної та рекламної продукції;

перевірка та реєстрація торгового знака;

дизайнерські рішення (елементи внутрішнього та зовнішнього оформлення).

 

Брендування салону краси

Салону краси потрібний особливий стиль. Не тільки, щоб виділитися на перенасиченому ринку та залучити якомога більше клієнтів, а й для створення хвилюючого першого враження. Приємна атмосфера, цікаве оформлення салону та якісне обслуговування сприятимуть тому, що клієнти захочуть приходити до вас знову та знову.

Брендування - постійний процес, орієнтований на споживача та зміцнення іміджу компанії.

Принципи брендування:

 

Розуміння потреб та бажань споживача. Створюючи фірмовий стиль салону краси, слід відштовхуватися від вподобань клієнта та тих людей, які ними ще не стали. Чого вони хочуть, в якому оточенні їм буде комфортно, з якими емоціями вони йдуть із салону? Відповіді на ці питання допоможуть опрацювати все до дрібниць. Важливі не лише логотип та вивіски, а й форма персоналу, дизайн салону та кольорова гама.

Визначення бажаної позиції бренду. Щоб розробити ексклюзивний фірмовий стиль, необхідно вивчити конкурентів. Розуміючи, як працюють інші салони, ви зможете створити стратегію, яка допоможе виділитися.

Побудова бренду з урахуванням взаємодій. Кожен контакт клієнта з салоном краси (через сайт, рекламу, послуги в самому салоні) має підтримувати імідж бренду.

Залучення клієнтів до зміцнення бренду. Задоволені клієнти радитимуть салон краси своїм друзям та знайомим. Відвідувачів слід заохочувати та стимулювати рекламувати ваші послуги.

 

Фірмовий стиль салону краси або SPA-центру створює настрій, формує ставлення клієнтів до бренду, підвищує імідж та довіру до компанії. Це ваша особливість і відмінність від конкурентів. Завдяки фірмовому стилю ви вибудовуєте комунікацію з відвідувачами, перетворюючи їх на лояльні.

Створення фірмового стилю та брендування у студії WeLoveBrands

Фірмовий стиль важливий для утримання лояльних клієнтів та залучення нових. З його допомогою можна перетворити звичайний салон на красиве і комфортне місце для догляду за тілом та відпочинку. Відвідувачі почуватимуться в такому салоні особливими та захочуть повернутися сюди знову.

Щоб створити неповторний та сучасний фірмовий стиль , звертайтесь до професіоналів студії WeLoveBrands. Побажання замовника разом із креативними рішеннями та модними ідеями команди фахівців дозволять розробити всі необхідні елементи фірмового стилю. Ви отримаєте салон краси, до якого ваші клієнти приходитимуть знову і знову.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5