Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Поєднання вишуканості та прямолінійності, краси та розкоші, геометрії та контрастних кольорів – все це приховується в такому популярному міжнародному стилі як арт-деко. Це стиль, який вчить насолоджуватися життям зараз, не заглядаючи в майбутнє і не повертаючись у минуле.
Завдяки своїй оригінальності та виразності арт-деко швидко отримав світове визнання та поширився на різні сфери дизайну. Він вважається «останнім шикарним стилем» і має свої характерні риси, тому легко пізнаваний.
Фішкою напряму вважається поєднання геометричних фігур, натуральних матеріалів, етнічних орнаментів та зображень екзотичних рослин.
Інтерес до арт-деко не згасав довгі роки, але й зараз багато дизайнерів повертаються до нього, коли необхідно наголосити на статусі, відобразити екстравагантність і чарівність бренду.
Арт-деко (Ар-деко, фр. art déco – перекладається як декоративне мистецтво) – це напрямок у мистецтві США та країн Західної Європи, який існував у 1920-1950-х роках.
Стиль є поєднанням модерну і неокласицизму з нотками кубізму, конструктивізму і футуризму. Спочатку він знайшов свій відбиток у архітектурі, моді та мистецтві, але незабаром поширився і інші сфери життя.
Свою офіційну назву ця течія отримала від Міжнародної виставки декоративного мистецтва та промисловості, що проходила в Парижі в 1925 році і показала світові предмети розкоші, зроблені у Франції.
У стиль з'явився 1928 року і відразу ж завоював серця мільйонів. Він став фішкою в архітектурі та дизайні інтер'єрів. Потім ар-деко поступово перетворився на бік функціоналізму. Аналогічно сталося і в низці європейських країн, зокрема у Франції та Нідерландах.
Стиль затих, а наприкінці 1950-х років про нього взагалі забули. Після розвитку масового виробництва та закінчення Другої світової війни до цього напряму почали ставитися як до несмачного та кричучого, тому воно швидко втратило свої позиції.
Незважаючи на те, що на зміну арт-деко прийшли модернізм та мінімалізм, цей стиль не зник повністю. У 1980-х роках з розвитком графічного дизайну він отримав друге життя. І зараз дизайнери постійно повертаються до цього напрямку, щоб підкреслити індивідуальність і статус, а також показати енергію та розкіш.
Характерні риси арт-деко:
Ар-деко вважається одним із найпривабливіших та елегантних стилів у мистецтві. Він передає особливу атмосферу, створює настрій та відбиває спосіб життя, що склався в Європі та США після Першої світової війни.
Переваги стилю арт-деко:
формує образ люксової компанії;
допомагає підкреслити статус та розкрити індивідуальність бізнесу;
дозволяє створити вишуканий та оригінальний дизайн;
підвищує впізнаваність бренду;
створює особливу атмосферу та передає певні емоції.
Цей стиль найчастіше зустрічається в моді, архітектурі та дизайні інтер'єрів, але зараз також активно використовується в графічному дизайні, айдентиці та поліграфії. Підходить для будь-якого бізнесу, якому потрібно підкреслити високий статус компанії, який хоче отримати вишуканий і розкішний дизайн.
Ар-деко відрізняється переважанням краси над практичністю, тому насамперед увага приділяється декору, орнаментам та візерункам і лише потім – функціональності.
Для створення унікального дизайну необхідно вибрати правильні форми, відтінки та шрифти.
Щоб передати динаміку, швидкість і прогрес, які характерні для стилю, використовуються паралельні лінії, геометричні фігури, різні ефекти та композиції, а для створення особливого настрою обирають етнічні мотиви та стилізовані орнаменти.
Основні елементи стилю ар-деко:
Геометрія та лінії. В дизайні активно використовуються квадрати, прямокутники, трикутники, прямі та вигнуті лінії. Ці елементи допомагають підкреслити надійність, динаміку та енергію компанії. А дизайн в цілому виглядає піднесено та вражаюче.
Етнічні мотиви. Стиль має риси класичної античності і містить елементи культури єгиптян, індіанців та ацтеків. Тому в дизайні використовуються стилізовані візерунки, етнічні орнаменти та зображення екзотичних рослин. Ці елементи виглядають цікаво та оригінально.
Колір. Характерними для стилю відтінками є чорний, золотистий, сріблястий, коричневий, оливковий та червоний. За допомогою кольору можна передати розкіш і додати шику (золотий, металік, сріблястий, мідний і т.д.), показати сучасність та розвиток (нейтральна гамма: бежеві, сірі та коричневі тони) або створити строгий і ефектний дизайн (чорно-біла) забарвлення).
Шрифт. Особливості стилю наклали свій відбиток і на зображення. Гострі кути, рівні, жирні та напівжирні лінії витіснили завитки, курсив та рукописні шрифти. Накреслення у стилі арт-деко виглядає суворо та солідно.
Ар-деко - це стиль, що поєднує різні, іноді навіть суперечливі, тенденції. Швидше, він є не єдиним стилем, а мозаїкою течій і напрямків. І в цьому його ключова особливість та привабливість.
Створити нестандартний та вражаючий дизайн під завдання вашого бізнесу допоможуть дизайнери студії WeLoveBrands. Якщо вам потрібні логотипи, упаковка, візитки, рекламна чи сувенірна продукція, оформлені у стилі арт-деко, зателефонуйте нам або напишіть повідомлення у чат.
Відмінною рисою напряму є поєднання природних форм та геометрії. У графічному дизайні широко використовуються плавні та звивисті лінії, прямі кути, кола, зображення тварин та птахів, які гармонують із геометричними фігурами.
Основні кольори – чорний та золотистий. Залежно від тематики можуть додаватися червоний, синій, зелений і коричневий відтінки.
При створенні ілюстрацій та рекламних плакатів вибирають акцидентні шрифти, великі зображення та геометричні візерунки. Часто ці картинки відображають розкішний спосіб життя та гламур.
У плакатах 1920-1930-х рр. активно використовувалися зображення автомобілів, механізмів, тварин і жінок.
Для створення статусних логотипів та відображення індивідуальності бренду у фірмовому стилі дизайнери можуть використати арт-деко. Знаки, створені у цьому стилі, виділяються, привертають увагу та добре запам'ятовуються.
У дизайні використовується геометрія, нагромадження дрібних деталей та декоративні елементи. З відтінків переважають чорний, білий, золотистий та червоний.
Часто логотипи у стилі ар-деко представлені у вигляді емблеми.
Коли покупець вибирає продукт, перше, що він бачить – це упаковка. Цікавий дизайн не лише допомагає привернути увагу до товару, а й формує враження про бренд.
Стиль ар-деко дозволяє підкреслити статус компанії, виділитися серед конкурентів та спонукати споживачів до купівлі продукту.
Часто в дизайні використовуються геометричні фігури, суцільні лінії, строгі та важкі шрифти, а також традиційні для арт-деко відтінки (золотистий, чорний, червоний).
Упаковка та етикетка , оформлена в цьому стилі, буде привертати увагу та викликати інтерес.
У веб-дизайн стиль арт-деко прийшов нещодавно – з розвитком технологій та збільшення швидкості передачі інформації. До цього він був особливо популярним в архітектурі, мистецтві, дизайні інтер'єрів та одягу.
Під час розробки сайтів використовуються контрасти. Це стосується як фігур та форм, так і кольорової гами. Тут можуть поєднуватися плавні та різкі лінії, круги та трикутники, етнічні візерунки та зигзаги.
Веб- та smm-дизайн у цьому стилі відмінно підійде для тих, хто використовує його у своїй роботі (наприклад, дизайнери інтер'єрів, архітектурні компанії, виробники меблів, художники тощо).
Розвиток цього напряму в Україні розпочався з упаковки. Перші кроки щодо використання в нашій країні принципів популярного в Європі та США стилю розпочалися у 1930-ті роки. Тоді арт-деко поступово витісняв модерн, тож художники та дизайнери шукали нові шляхи для створення привабливої упаковки.
У дизайні того часу зустрічаються стилізовані жіночі образи (худощаві та енергійні), криві лінії, зигзаги, геометричні фігури, розкішні орнаменти, суворі шрифти та насичені кольори.
Ці особливості збереглися до сьогоднішнього дня і, незважаючи на зникнення стилю, дизайнери постійно до нього повертаються, коли потрібно відбудуватися від конкурентів, підкреслити індивідуальність та посилити імідж компанії. Особливо активно його знову почали застосовувати з розвитком маркетингу, графічного та веб-дизайну в Україні.
Стиль був у трендах у 2017 та 2019 роках, а зараз актуальні лише деякі його риси, такі як геометрія, тонкі лінії та насичені кольори.
Ар-деко зародився у Франції, але потім поширився і на інші європейські країни та США. При цьому Париж завжди був центром стилю.
Напрямок був настільки популярним, що знайшло відображення у різних сферах – у виробництві автомобілів, меблів, посуду, текстилю та одягу, в архітектурі та дизайні інтер'єрів, у поліграфії, рекламі, кіноіндустрії та графічному дизайні.
У 1930-х роках стиль використовувався навіть під час проектування вокзалів, парків розваг та кораблів.
У Франції найвідомішим архітектором, який працює у стилі ар-деко, був Робер Малле-Стівенс. У Парижі є створена ним і названа на його честь вулиця.
У США арт-деко швидко став популярним і навіть набув статусу офіційного стилю. Він використовувався при виготовленні різних товарів, при будівництві хмарочосів та готелів.
Одними з найвідоміших американських дизайнерів, які працюють у цьому напрямку, були Елі Жак Кан та Джозеф Урбан. Перший оформляв вестибюлі житлових будинків, а другий – павільйони на виставках.
Ар-деко у Європі та світі був затребуваним близько 20 років. Після Другої світової війни він сприймався як надто пафосний, тож інтерес до нього швидко згас. Тільки в Індії стиль де-не-де використовувався до 1960 року.
Відродження ар-деко довелося на 1980-ті роки, коли почав активно розвиватись графічний дизайн. Тоді в європейських країнах та США знову з'являлися рекламні плакати, постери, ілюстрації та пакування товарів, оформлені з дотриманням принципів стилю. Потім характерні риси арт-деко почали використовуватись і при розробці сайтів, логотипів та фірмового стилю.
Нині у цьому напрямі працюють переважно художники, дизайнери інтер'єрів, меблеві та архітектурні компанії. Але періодично стиль використовується також в айдентиці та поліграфії.
Стиль ар-деко відрізняється величністю та привабливістю. Він дозволяє компанії виділитися серед конкурентів та зацікавити у продукті споживачів. Щоб отримати якісний та унікальний дизайн, слід звернутися до досвідченого дизайнера.
Замовити дизайн можна:
На фрілансі. Цей варіант дозволяє заощадити кошти, але передбачає певний ризик. Якщо ви знайдете талановитого та досвідченого дизайнера, то отримаєте гарний результат, а у разі попадання на недобросовісного фрілансера ризикуєте даремно витратити час та гроші (може не вкластися у строки або видати вам примітивний дизайн).
Вартість послуги на фрілансі відрізняється в залежності від складності та особливостей роботи, досвіду та місця проживання спеціаліста. У середньому це – від 1500 грн за логотип, від 500 грн за упаковку та від 2500 за сайт.
У дизайн-студії . Тут ціна буде вищою, але й ризиків немає. У компаніях працюють досвідчені та відповідальні дизайнери, які ретельно вивчають ринок, особливості того чи іншого бізнесу, конкурентів та цільову аудиторію, щоб потім видати результат, що максимально відповідає поставленим завданням.
Щодо ціни, то, як правило, тут на вибір замовнику пропонуються кілька тарифних планів. Вибравши один з них, ви чітко розумітимете скільки варіантів і за які терміни отримаєте. Вартість послуги залежить від обсягів та складності роботи: розробка поліграфії – від $20, ціна логотипу – від $150, а фірмового стилю – від $130.
Який варіант вибрати – вирішувати вам. Але якщо ви хочете отримати оригінальний дизайн у стилі ар-деко, який добре запам'ятовуватиметься і працюватиме на імідж вашої компанії, замовте послугу в студії WeLoveBrands. Для уточнення деталей та вартості замовлення зателефонуйте або залиште повідомлення в онлайн-чаті.