ЩО ЗРОБИЛИ МИ?
Враховуючи сферу діяльності компанії, ми вирішили створити простий та лаконічний сайт, який акцентуватиме всю увагу на товарах, новинному блоці та портфоліо здійснених проектів:
- використовували блочний стиль дизайну, що забезпечує максимально чітку, просту та зрозумілу структуризацію інформаційних блоків;
- дотримувалися принципу лаконічності у кольоровому оформленні – використовували лише три кольори (яскраво-червоний, білий, чорний), які, будучи найбільш контрастним поєднанням, дозволили акцентувати увагу користувачів на ключовій інформації та цільових діях;
- розробили дизайн розділу новин та розділу з брендами, а також дизайн каталогу, що є центральним елементом на сайті;
- створили дизайн карток для товарів, які з'являються при натисканні на їх зображенні в каталозі;
- за допомогою яскравих кольорів візуально виділили основні цільові дії «дізнатися ціну», «детальніше» тощо;
- для сторінки 404, яка з'являється у разі будь-якої помилки, використовували зображення замерзлої чоловічої особи в зледенілому каптурі. Це дозволило невербально транслювати поняття холоду, яке відчувають люди, які не використовують теплоізоляційні матеріали компанії.
Тема: вогнетривкі та теплоізоляційні матеріали
Регіон: Україна
Завдання: розробити дизайн сайту для компанії Vels, що займається прямим постачанням вогнетривких та теплоізоляційних матеріалів, з метою створення іміджу надійного партнера та постачальника профільної продукції, а також для залучення цільової аудиторії
ДОСЯГНУТІ РЕЗУЛЬТАТИ
Створений дизайн сайту для компанії Vels виглядає сучасно, стильно та динамічно завдяки використанню яскравих кольорів. Чіткі лінії та блочний стиль передають прямолінійність та відкритість компанії, створюють позитивний візуальний образ. У новому дизайні від студії WeLoveBrands сайт компанії Vels виглядає легко і повітряно, маючи до себе цільову аудиторію.