ЩО ЗРОБИЛИ МИ?
Враховуючи поставлені завдання, дизайнери студії WeLoveBrands креативно підійшли до розробки дизайну, щоб зробити сайт незвичайним і таким, що виділяється у своїй ніші, а також викликає позитивні емоції у користувачів:
- вибрали стиль Flat, що забезпечує яскраву, легку та цікаву подачу інформації та компанії та її продукції;
- використовували 4 базові кольори, головним з яких виступив динамічний теплий жовтий відтінок. Саме цей колір задає позитивний сонячний настрій та асоціюється з налитим зерном;
- використовували натуралістичні макро-знімки зерна та колосків, для наочнішої передачі напряму діяльності компанії. З цією ж метою застосували зображення колоска, розробленого у стилі Flat;
- розставили колірні акценти на кнопках із цільовою дією «купити», «оформити замовлення», «відстежити замовлення» тощо;
- використовували різні шрифти для покращення читабельності тексту, а також рамки зі стилістичними елементами для візуального виділення ключової інформації;
- розробили іконки у стилі Flat із зображеннями тварин для візуального поділу кормів за групами, згідно з їх застосуванням.
Тема: комбікорм та кормові добавки для с/г тварин
Регіон: Україна
Завдання: розробити дизайн інтернет-магазину для компанії «Feed&Life», яка займається виробництвом кормів для кормових добавок для сільськогосподарських тварин, з метою залучення цільової аудиторії на сайт, підвищення продажів та лояльності клієнтів та наочної демонстрації сфери діяльності компанії
ДОСЯГНУТІ РЕЗУЛЬТАТИ
Створений дизайн інтернет-магазину для компанії Feed&Life вийшов легким і зрозумілим, не обтяжений додатковими деталями, тому не відволікає увагу користувачів від викладеної інформації. Правильне розміщення колірних акцентів дозволило виділити ключові елементи та цільову дію, забезпечуючи зрозумілу та логічну структуру сайту. Завдяки цьому сайт простий і зрозумілий у використанні, що позитивно відбивається на іміджі компанії, підвищує довіру та лояльність цільової аудиторії.