Дизайн упаковки для кави Kava
ЩО ЗРОБИЛИ МИ?
Товар, для якого було розроблено упаковку, – кава 100% арабіка, орієнтована на середній сегмент покупців.
- Щоб виділитись серед масово представлених на ринку упаковок кави у темно-коричневих тонах, використовували бірюзовий колір.
- Ретро-елементами виступили бічні частини упаковки з написом «coffee» бірюзового кольору, що відмальована поверх паралельно розташованих коричневих та бірюзових смуг. У такому вигляді бічна частина несе в собі смисловий та візуально-графічний зміст.
- Замість обсмажених зерен кави коричневого кольору – типового для більшості конкурентів зображення – відмалювали та помістили на упаковку гілку з кавовими зернами.
Тема: кофе в зернах
Регіон: Україна
Завдання: розробити такий дизайн упаковки для кави Kava, який би поєднував у собі стиль ретро та мінімалізм, а також вигідно відрізнявся від конкурентів.
Achieved results
Розробка незвичайного дизайну упаковки для кави дозволила звернути увагу споживачів на продукт та ефектно виділити його серед аналогічної продукції конкурентів у ринковій ніші. Поєднання ретро-деталей з мінімалістичними елементами на упаковці виглядає благородно і вселяє довіру до бренду.