ЩО ЗРОБИЛИ МИ?
Розробили дизайн упаковки у двох варіантах.
- При створенні першої концепції дизайну використовували корпоративні кольори замовника – жовтий та блакитний, а як основний елемент – образ механічної хижої риби. Зображення символізує собою холодний, чоловічий стиль і одночасно притягує покупців своєю несхожістю на оформлення аналогічної продукції конкурентів. На лицьовій стороні помістили зображення гачка з приманкою, що знаходиться в упаковці. З метою виділитись серед конкурентів, у більшості з яких підкладка упаковки є прозорою, зробили підкладку жовтого кольору. Основну лицьову частину зробили прозорою, щоб споживач міг розглянути вміст упаковки та оцінити його якість.
У результаті отримали яскраве, запам'ятовується і виразне брендове впакування з акцентом на торгову марку (DS) і візуальний контакт зі споживачем.
- У створенні другої дизайнерської концепції задіяли корпоративні кольори замовника (жовтий та блакитний) та мінімум елементів. В якості основного з них розмістили зображення механічної хижої риби в незвичайному жовтому кольорі, доповнене своїм збільшеним зображенням у водній гладі. Щоб ефектно виділитися серед конкурентів, розробили патерн у блакитних тонах, який асоціюється з текстурою води як довкілля риб. Основну частину упаковки зробили прозорою, щоб споживач міг розглянути вміст та оцінити його якість. На зворотному боці упаковки розмістили зображення п'яти видів приманок та відповідних рибальських гачків, а також представили опис товару.
Створений дизайн вийшов стильним, сучасним та несхожим на оформлення упаковок конкурентів.
Після розгляду двох запропонованих варіантів клієнт вибрав другий.
Тема: рибальська продукція
Регіон: Україна, Росія, Європа.
Завдання: розробити оригінальний, що продає та чіпляє погляд дизайн упаковки для силіконових приманок, призначених для лову хижої риби спінінгом. Цільовою аудиторією є рибалки-аматори (спінінгісти), рибалки-новачки, які купують товар у подарунок споживачі.
ДОСЯГНУТІ РЕЗУЛЬТАТИ
Вибрана клієнтом концепція дизайну упаковки для силіконових приманок виглядає солідно та сприяє впізнаваності (запам'ятовуваності) бренду, викликає довіру та бажання купити товар.