Маркетинг-кит для Укрспецгидромаш
ЩО ЗРОБИЛИ МИ?
Завод «Укрспецгідромаш» виробляє та постачає гідравлічне обладнання та його комплектуючі, що зумовило необхідність розробки дизайну маркетинг-кита, що дозволяє гідно показати партнерам рід діяльності підприємства та вироблену продукцію.
- У виборі палітри для оформлення маркетинг-кита відштовхувалися від кольорового рішення логотипу заводу, тому дизайн виконали у фірмовому синьому та жовтому кольорах.
- Створили інфографіку, що відбиває основні етапи у розвитку підприємства. У її оформленні використовували кола різного діаметра, що наводить на асоціацію з трубами, виробництвом яких займається клієнт.
- Дизайн деяких сторінок маркетинг-кита створили у блочному стилі – це допомогло гармонійно чергувати блоки з текстовою інформацією та фотографії цехів та виробництва.
- Для кожного розділу розробили іконки, які чітко відображають зміст викладеної інформації.
- Ключові відомості та найважливіші елементи виділили жовтим кольором для привернення уваги читачів та правильної розміщення смислових акцентів.
Тема: виробництво та постачання гідравлічного обладнання та комплектуючих
Регіон: Україна
Завдання: розробити дизайн маркетинг-кита для заводу «Укрспецгідромаш», спрямованого на презентацію промислового підприємства та залучення нових бізнес-партнерів та інвесторів.
ДОСЯГНУТІ РЕЗУЛЬТАТИ
Розроблений дизайн маркетинг-кита вийшов яскравим, динамічним, цікавим та повністю відповідає корпоративному стилю. Рекламна презентація заводу, оформлена в барвистій паперовій книзі, виглядає гідно, привертає увагу партнерів та спонукає їх до співпраці.