Маркетинг-кит для Millennium
ЩО ЗРОБИЛИ МИ?
Компанія «Millennium» є одним з найбільших в Україні виробників шоколаду та шоколадних цукерок, тому при розробці дизайну маркетинг-кита потрібно зберегти відомий бренд та передати напрямок роботи компанії.
- При розробці дизайну маркетинг-кита використовували фірмовий стиль ТМ «Millennium» – синій колір для фону та відомий логотип.
- Відобразили основну концепцію – легкість, легкість шоколаду – за допомогою шоколадних бульбашок, що ширяють у невагомості.
- Кожну іконку і значну цифру розташували на пляшечці шоколаду, що додатково показує рід занять компанії. За допомогою цього елемента позначили найбільш важливу текстову інформацію.
- У деяких маркованих списках замість графічних символів використовували шоколадні бульбашки для перерахування підпунктів, що також акцентує увагу на продукті, з яким працює компанія, та підтримує основний стиль.
Тема: виробництво шоколаду та шоколадних цукерок
Регіон: Україна
Завдання: розробити дизайн маркетинг-кита для кондитерської фабрики "Millennium", що підтримує корпоративну айдентику.
ДОСЯГНУТІ РЕЗУЛЬТАТИ
Розроблений дизайн маркетинг-кита для ТМ «Millennium» виглядає солідно, повністю підтримує корпоративний стиль та дає чітке уявлення про діяльність підприємства. Яскрава барвиста книга привертає увагу партнерів, викликає довіру до бренду та спонукає до співпраці.