Листівка для студії Фото360
ЩО ЗРОБИЛИ МИ?
Студія Фото360 надає послуги з проведення професійної предметної фотозйомки. Цільовою аудиторією компанії є представники бізнес-сфери, тому потрібно розробити листівки, що відображають напрямок діяльності компанії та привертають увагу клієнтів до цього виду послуг.
- При розробці дизайну листівок використовували фірмові кольори Студії Фото360 – насичений темно-синій, яскраво-рожевий та блакитний.
- Як центральне зображення листівок використовували ключовий елемент – зображення камери, відмальованого в стилі мультиплікації.
- До кожного слова унікальної торгової пропозиції, вказаної на листівці, прикріпили іконки, що дозволило привернути увагу аудиторії до акції.
- За допомогою іконок, що асоціюються з фотографіями, продемонстрували напрямок діяльності компанії.
- Найбільш важливу інформацію розташували на плашках яскраво-рожевого кольору, щоб привернути увагу цільової аудиторії.
- Використовували різні кольори в оформленні тексту, щоб суть акційної пропозиції впадала у вічі з першого погляду.
Тема: фотоуслуги
Регіон: Україна
Завдання: розробити дизайн рекламних листівок для Студії Фото360 у фірмовому стилі компанії.
ДОСЯГНУТІ РЕЗУЛЬТАТИ
Створений дизайн листівок для Студії Фото360 вийшов незвичайним і яскравим, тому вигідно виділяється на тлі конкурентів і моментально привертає увагу цільової аудиторії. Це, у свою чергу, підвищує інтерес клієнтів до компанії та збільшує попит на послуги.