Тепло
ЩО ЗРОБИЛИ МИ?
Розробили для кафе «Тепло» відповідний назві стиль, що викликає приємні емоції та створює теплу, дружню атмосферу.
- За основу взяли таку техніку, як крейдяний леттеринг, що передбачає вимальовування букв із контуром та штрихуванням – лише замість букв створили таким способом зображення. Стиль привертає увагу перехожих та підвищує запам’ятовуваність.
- Розробили яскраве меню, де ретельно промалювали кожен елемент. Крім назв та складу напоїв, додали їх візуалізацію, розфарбувавши кожну склянку у відповідні відтінки.
- На вуличних плакатах з рекламою кави на рослинному молоці розмістили зображення соковитих фруктів, проводячи паралелі зі здоровим харчуванням та наголошуючи на користі низькокалорійного напою.
Тема: кафе, кава на виніс
Регіон: Україна
Завдання: розробити фірмовий стиль та оформлення зовнішньої реклами, які б привертали увагу.
ДОСЯГНЕНІ РЕЗУЛЬТАТИ
Розробили яскравий, але водночас м’який стиль для кафе, який привертає увагу, сприяє покращенню настрою та викликає бажання замовити напій. Зовнішня реклама помітна та добре запам’ятовується.