SvetLANA
ЩО ЗРОБИЛИ МИ?
Реалізували дизайнерську ідею, що дозволяє вирішити одразу два завдання: зрозуміли ім’я косметолога для нашої та американської аудиторії, а також показали, що послуги надаються як жінкам, так і чоловікам.
- Оскільки назва бренду – це ім’я косметолога Світлана, яке є складним для сприйняття в США, було вирішено розділити його на дві частини. Другу частину Lana виділили, зробивши більше, щоб було простіше вимовляти американцям, а першу частину Svet зменшили і розмістили зверху ліворуч – для нашої аудиторії.
- Додали до лого силуети жінки та чоловіки, щоб відійти від стереотипу, що клієнтами косметолога можуть бути лише дівчата.
- З квітів вибрали синій та рожевий – універсальну палітру для позначення статей.
- Для назви використовували два різні шрифти, щоб підкреслити розділення. Перша частина імені виконана великими літерами, що відображають ніжність жінки, а друга – суворішим шрифтом із засічками, але з додаванням м’яких ліній до приголосних літер.
Тема: косметологічні послуги
Регіон: Україна та США
Завдання: розробити логотип для сімейного косметолога, який би об'єднував дві основні групи клієнтів – жінок та чоловіків.
ДОСЯГНЕНІ РЕЗУЛЬТАТИ
Розробили логотип, який містить безліч елементів, але при цьому виглядає стильно та витончено. Він виділяється на фоні знаків конкурентів та відображає напрямок діяльності – сімейний косметолог.