Оксана Татаєва
ЩО ЗРОБИЛИ МИ?
Розробили логотип у стилі мінімалізм, що однаково стильно виглядає як на візитівках та картах лояльності, так і на упаковці косметичних засобів.
- При виборі кольору орієнтувалися на інтер’єр косметологічного кабінету та уніформу. Оскільки основним відтінком був оливковий, сам логотип зробили білим, щоб покращити його читання та зіграти на м’якому контрасті.
- Використовували каліграфічний шрифт, але без сильних завитків, що погіршують сприйняття. Літеру «о» у назві Rossana стилізували під гілочку оливкового дерева та зображення руки. Це підкреслює натуральність косметичних засобів та користь від процедур.
- Зробили викладку для Інстаграм, показавши, як може виглядати стрічка косметологічного кабінету.
Тема: косметологічні послуги
Регіон: Україна
Завдання: розробити логотип для розміщення різних носіях.
ДОСЯГНЕНІ РЕЗУЛЬТАТИ
Розробили оригінальний логотип, що запам’ятовується, який з одного боку дає відсилання до натуральності і природи, а з іншого – відображає м’якість і легкість, які людина відчуває після косметичних процедур і масажу.