→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

MILFEY

ЩО ЗРОБИЛИ МИ?

Використовували м’які лінії, щоб підкреслити легкість десертів, а також стандартні та нестандартні для галузі кольору з метою створити оригінальний фірмовий стиль із натяком на ароматну випічку.

  • В основу логотипу поклали краплю кондитерського крему та використовували шрифт з м’якими плавними лініями, що викликають асоціацію з тим, як лягає крем. Це рішення дозволило відобразити специфіку діяльності у дизайні.
  • Під час створення фірмового стилю розробили патерн як присипки. Використання його на візитівках, документах та упаковці дає відсилання до солодкого та смачного.
  • Основним кольором зробили нестандартний для галузі відтінок тиффані – бірюзовий тон. Він дарує спокій, умиротворення та легкість. У поєднанні з класичним білим дає цікавий контраст та привертає увагу.
  • Розробили дизайн каталогу продукції для оптового збуту. Тут для розділу категорій використовували різні кольори, стандартні для кондитерської сфери – жовтий, апетит, що підвищує, червоний, що символізує активність, і коричневий – відтінок шоколаду, що розслаблює і відображає стабільність.

Тема: кондитерські вироби та випічка

Регіон: Україна

Завдання: розробити логотип та фірмовий стиль з нуля для кондитерської-пекарні.

ДОСЯГНЕНІ РЕЗУЛЬТАТИ

Розробили лаконічний логотип, що відображає м’якість і легкість, і нестандартний фірмовий стиль, що натякає на вид діяльності, але водночас дозволяє виділитися на тлі конкурентів та зацікавити аудиторію.

Замовити проект