Розробка логотипу для mr.Blink
ЩО ЗРОБИЛИ МИ?
Компанія mr.Blink є новачком на ринку фастфуду, напрямком якого став продаж смачних млинців із різноманітними начинками. Тому ми мали розробити відповідну корпоративну айдентику в логотипі і підкреслити позитивний імідж продукту.
- Як головна частина логотипу взяли назву компанії «mr.Blink», яку попередньо придумали для просування цього бренду.
- Створили унікальний шрифт, зробивши його великим та зорово об'ємним.
- Основний напрямок діяльності компанії передали за допомогою розробки ключового персонажа – живого млинця з веселою усмішкою, що їде на скейтборді. У такий спосіб висловили головні переваги виробника: швидкість приготування, легкість, радість та ситість.
- Фірмовий стиль збудували на барвистості та яскравості. У дизайні використовували блакитний, рожевий, жовтий, фіолетовий та оранжевий кольори.
Тема: харчова промисловість, фастфуд
Регіон: Дніпро
Завдання: розробити ненудний та оригінальний логотип для mr.Blink, що відображає рід діяльності компанії, для виведення нового бренду на ринок та підвищення його впізнаваності у споживачів переважно для середнього цінового сегменту.
ДОСЯГНУТІ РЕЗУЛЬТАТИ
Створений логотип для компанії mr.Blink стильно та позитивно за допомогою нашого асоціативного дизайну представляє концепцію фірми та її сферу діяльності. Це дозволило успішно просувати новий бренд та виділити торгову марку серед конкурентів, забезпечуючи її впізнаваність у потенційних покупців.