→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Розробка логотипу та фірмового стилю – Apologist Club

ЩО ЗРОБИЛИ МИ?

Компанія Apologist club займається імпортом та дистрибуцією легкої промисловості у ринковому секторі FMCG, спрямованому на широке коло покупців. Тому перед нами було поставлене завдання розробити корпоративну айдентику, яка робить компанію відомою серед споживачів і створює позитивний імідж надійного партнера.

  • За основу логотипу взяли першу літеру слова «апологет», яке прийшло з давньогрецької мови та означає «захисник» для логотипу розробили елемент у вигляді щита, який підтримує ідею «захисника» та дозволяє на невербальному рівні транслювати надійність та силу компанії.
  • Багатогранність діяльності компанії передали за допомогою розгалуженого орнаменту.
  • При розробці корпоративної айдентики використовували два базові кольори (білий та червоний) та один додатковий (світло-сірий). Білий колір у разі служить чистим тлом, який відволікає увагу від ключової інформації, акцентованої червоним кольором. Легкий сірий відтінок використовували виділення деяких графічних об'єктів і гармонійного доповнення обраної клієнтом колірної гами.

Тема: дистриб'ютор легкої промисловості у сфері FMCG

Регіон: Україна

Завдання: розробити дизайн логотипу та корпоративну айдентику, що відображають місію та бачення компанії, для підвищення впізнаваності та створення враження цілісності фірмового стилю.

ДОСЯГНУТІ РЕЗУЛЬТАТИ

Ми розробили корпоративну айдентику для компанії Apologist club, яка виглядає яскраво та стильно. Це дозволило виділити компанію серед конкурентів, підвищити впізнаваність бренду та створити єдиний цілісний образ.

Замовити проект