Limpieza Profunda
ЩО ЗРОБИЛИ МИ?
Для презентації клінінгової компанії у соціальних мережах потрібно було розробити яскраве оформлення сторінки та фірмовий стиль, що відбиває діяльність.
- У логотип, окрім назви компанії, додали зображення щітки, що залишає за собою чистий слід. Таке рішення дозволяє показати, чим займається компанія і який результат чекає на клієнтів.
- У дизайні використовували яскраві кольори – соковитий жовтий та умиротворюючий блакитний. Це незвичайне поєднання для сфери клінінгу, адже тут найчастіше вибирають синій, білий та рожевий для відображення свіжості та чистоти. Жовтий колір асоціюється з радістю, теплом та турботою, а блакитний – з розслабленням та височиною. Вони доповнюють та врівноважують один одного.
- Для оформлення буклету, рекламних матеріалів, візиток та сторінок у соцмережах використовували також елемент завитків та м’які лінії, що нагадують розлучення води, які можуть залишатися при збиранні.
Тема: послуги клінінгу
Регіон: Іспанія
Завдання: розробити логотип, фірмовий стиль та оформлення для соціальних мереж, зрозумілі для цільової аудиторії.
ДОСЯГНЕНІ РЕЗУЛЬТАТИ
Розроблені логотип та фірмовий стиль зрозумілі для аудиторії, відображають специфіку діяльності, привертають увагу та виділяються на тлі конкурентів. Таке оформлення відображає позитив та життєрадісність, добре запам’ятовується.