Deep Wet Cleaning
ЩО ЗРОБИЛИ МИ?
Компанія займається чищенням та дезінфекцією м’яких меблів, матраців тощо. Для презентації у соціальних мережах потрібно розробити фірмовий стиль з нуля.
- Розробили логотип, де за основу взяли краплю як символ чистоти, а в ній розмістили схематичне зображення будинку. Такий знак відображає діяльність компанії, викликаючи асоціацію з чистотою в будинку.
- Як фірмові кольори вибрали білий і блакитний. Білий є повітряним відтінком, що відображає легкість, чистоту, простоту та бездоганність, а блакитний тон заспокоює, сприяє розслабленню, створює відчуття безпеки.
- Для візиток, буклету та рекламних матеріалів додали у дизайн іконки у вигляді крапель води, всередині яких розмістили засоби для збирання та дезінфекції.
- Створили дизайн сторінки для Instagram та Facebook з елементами фірмового стилю для підвищення впізнаваності.
Тема: клінінгові послуги
Регіон: США
Завдання: розробити логотип, фірмовий стиль та оформлення соцмереж з акцентом на діяльність компанії.
ДОСЯГНУТІ РЕЗУЛЬТАТИ
Розробили лаконічний логотип та фірмовий стиль, що демонструють діяльність компанії та викликають асоціації з гармонією, затишком та порядком. А візуальне оформлення соцмереж виглядає презентабельно і відображає професіоналізм.