→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Coffee YAGO

ЩО ЗРОБИЛИ МИ?

Оскільки Бразилія є одним із найбільших експортерів кави у світі, було вирішено використати це в дизайні.

  • За основу логотипу взяли папугу – поширену в Бразилії птицю. Саме зображення стилізували під кавове зерно, аби позначити, чим займається компанія.
  • Назву прописали нестандартним шрифтом з м’якими лініями, які нагадують димок, що походить від гарячого ароматного напою.
  • Для основного кольору вибрали помаранчевий, який несе енергію, тепло, радість та задоволення, що відповідає тим почуттям, які у любителів кави викликає цей напій. Також, використовували жовтий, світло-зелений та білий відтінки. Жовтий символізує життєрадісність та активність, зелений вважається кольором природи та оновлення, а білий асоціюється з відкритістю.

Тема: кавова індустрія

Регіон: Україна

Завдання: розробити логотип для пакування кави, який виділявся б серед продукції інших постачальників.

ДОСЯГНЕНІ РЕЗУЛЬТАТИ

Розробили багатобарвний, але при цьому не строкатий логотип, який відображає специфіку діяльності, привертає увагу, налаштовує на позитив та відрізняється від символів конкурентів на ринку.

Замовити проект