Coffee YAGO
ЩО ЗРОБИЛИ МИ?
Оскільки Бразилія є одним із найбільших експортерів кави у світі, було вирішено використати це в дизайні.
- За основу логотипу взяли папугу – поширену в Бразилії птицю. Саме зображення стилізували під кавове зерно, аби позначити, чим займається компанія.
- Назву прописали нестандартним шрифтом з м’якими лініями, які нагадують димок, що походить від гарячого ароматного напою.
- Для основного кольору вибрали помаранчевий, який несе енергію, тепло, радість та задоволення, що відповідає тим почуттям, які у любителів кави викликає цей напій. Також, використовували жовтий, світло-зелений та білий відтінки. Жовтий символізує життєрадісність та активність, зелений вважається кольором природи та оновлення, а білий асоціюється з відкритістю.
Тема: кавова індустрія
Регіон: Україна
Завдання: розробити логотип для пакування кави, який виділявся б серед продукції інших постачальників.
ДОСЯГНЕНІ РЕЗУЛЬТАТИ
Розробили багатобарвний, але при цьому не строкатий логотип, який відображає специфіку діяльності, привертає увагу, налаштовує на позитив та відрізняється від символів конкурентів на ринку.