ЩО ЗРОБИЛИ МИ?
- Виконали дизайн обкладинки, використовуючи як фірмові кольори жовтий та відтінки синього, що символізують кольори українського прапора, а також білий, у якому виконано логотип замовника. Відповідно до побажань клієнта оформили шапку українською мовою, а також розмістили в ній фотографію клієнта, логотип, ім'я Антон Нерозя, посилання на лендинг і соц. мережі.
- Оптимізували дизайн шапки під різні версії.
- Розробили заставки для відео (прев'ю) під дві постійні рубрики: «Новини» та «Інструкції». З метою відображення суті відео використовували друкарню, що відповідає кожній із рубрик: «Новини» – шрифти білого та жовтого кольору на синьому тлі, «Інструкції» – шрифти чорного кольору з виділенням окремих рядків жовтим на білому тлі. Під кожне відео взяли тематичне зображення.
Тема: інформаційно-консультаційна діяльність із працевлаштування за кордоном.
Регіон: Полтава, Україна.
Завдання: оформити канал на YouTube в єдиному стилі з лендінгом та соц. мережами клієнта.
ДОСЯГНУТІ РЕЗУЛЬТАТИ
Завдяки оформленню каналу YouTube у єдиній стилістиці з лендінгом та іншими соц. мережами збільшується його впізнаваність. Згадане в шапці ім'я Антона Нерозя працює на просування особистого бренду. Цільова аудиторія має можливість повноцінного перегляду каналу з мобільних телефонів.