ЩО ЗРОБИЛИ МИ?
- Ідея бренду Silver&Silver базується на текстурі срібла та тонах сірого. Тому за основу оформлення сторінки взяли сріблясту текстуру, яка також використана як тло для розробленого логотипу та виділення акцентів в оформленні сторіс.
- Для оформлення постів вибрали стратегію безперервної сітки у темних контрастних кольорах з метою створити відчуття гармонії між фоном та виробом.
- Оформили сторіс у стилі мінімалізму, щоб акцентувати увагу користувачів безпосередньо на виробі.
Тема: торгівля ювелірними виробами зі срібла
Регіон: Україна
Завдання:
- Створити для сторінки в Instagram логотип та сторіс у фірмовому стилі мережі магазинів Silver&Silver.
- Оформити стрічку в Instagram, розмістивши нас сторінці зображення прикрас під певне календарне свято (14 лютого, 8 березня, Великдень і т.д.).
ДОСЯГНУТІ РЕЗУЛЬТАТИ
Підготовлене оформлення для сторінки в Instagram виконане в єдиній стилістиці мережі магазинів ювелірних прикрас Silver&Silver. Новий онлайн-майданчик для залучення продажів через Інтернет виглядає презентабельно та привертає увагу потенційних покупців.