Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Мультибренд — це бізнес-стратегія, коли одна компанія чи організація пропонує продукцію чи послуги під різними торговими марками. Така стратегія дозволяє компанії обслуговувати різноманітні сегменти ринку, а також створювати унікальні образи та ідентичність для кожної зі своїх марок.
Щоб краще зрозуміти значення, трохи пофантазуємо.
Допустимо, у нас є вигадана компанія. Назвемо її Fashion Group. Вона займається виробництвом та продажем одягу/аксесуарів та застосовує стратегію мультибренду для більш широкого охоплення ринку та задоволення потреб найрізноманітніших покупців.
Нехай цій компанії належить безліч торгових марок:
Кожен із цих брендів має свою унікальну концепцію, стиль та цільову аудиторію, що дозволяє нашій компанії Fashion Group успішно конкурувати у різних сферах модної індустрії.
Можна навести і реальний приклад – Coca-Cola Company. Компанія має вражаючу продуктову лінійку:
Вам чудово відомі всі ці бренди напоїв, і у Coca-Cola їх набагато більше. Це найяскравіший приклад компанії, яка успішно застосовує стратегію мультибрендингу.
Резюмуючи: мультибрендова компанія звертається до різних сегментів ринку, залучаючи широкий спектр клієнтів із різними потребами та уподобаннями.
Мультибрендовий магазин – це роздрібне торгове підприємство або інтернет-платформа, що пропонує широкий асортимент товарів чи послуг від різних виробників чи брендів. У мультибрендових магазинах покупці можуть знайти продукцію різних марок, стилів та цінових категорій, зібраних в одному місці.
Створення мультибренду - справа серйозна, що вимагає багато часу та грошей. Саме тому мультибренд підходить великим компаніям, які мають запас величезних ресурсів.
Мультибренд вигідно створювати:
Якщо у вас є широкий асортимент продукції і вам потрібно вийти на новий ринок;
Якщо ваша цільова аудиторія різноманітна за перевагами, стилем життя або бюджетом;
Якщо ваш бізнес пропонує широкий спектр продуктів або послуг з різними характеристиками та ціновими категоріями;
Якщо у різних регіонах та країнах, де ви продаєте, існують унікальні культурні чи законодавчі особливості, на які слід реагувати через різні бренди;
Якщо ви хочете використовувати різні бренди для тестування нових ідей, продуктів чи маркетингових підходів без ризику негативного впливу на основний бренд.
Переваги:
Недоліки:
Ви точно їх знаєте: