Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Behance – одна з найпопулярніших у світі платформ для творчих людей у різних сферах. Як і LinkedIn, Behance став простим та ефективним сервісом як для роботодавців, так і для представників креативних напрямків.
Тут рекрутери «хантять» 2D художників, ілюстраторів, геймдизайнерів та інших фахівців — вони ж, у свою чергу, можуть створити сильне портфоліо, щоб знайти роботу мрії та нових клієнтів. Крім пошуку роботи, цей майданчик призначений для професійних знайомств, обміну досвідом, збору референсів та натхнення.
Як використовувати Behance, щоб стати об'єктом інтересу роботодавців, замовників або легко знаходити фріланс-проекти, організувати творчу кар'єру та монетизувати таланти, поділилися експерти брендингової агенції WeLoveBrands.
Соціальна платформа Behance — безкоштовний онлайн-сервіс, на якому початківці та професійні художники-ілюстратори, дизайнери, фотографи та архітектори можуть презентувати свої роботи.
Behance сьогодні - це:
маркетплейс малюнків, ілюстрацій, фотографій, відео, логотипів, шрифтів, макетів та інших інструментів;
величезний вибір портфоліо представників різних професій та рівнів досвіду;
набори мудбордів — колажів та візуальних елементів, за якими можна визначати напрямок та стиль майбутніх проектів, а також використовувати їх як джерело натхнення та розвитку нагляду.
Але основне призначення платформи – презентація проектів спеціалістів творчих професій. Такі презентації називають кейсами, що включають демонстрацію процесу, результату та контексту. Їх можна лайкнути та прокоментувати, що в свою чергу впливає на популярність автора та його проекту.
Платформу Behance заснували наприкінці 2005 року в Нью-Йорку Матіас Коріа та Скотт Бєльскі.
Коріа, випускник La Massana Art School за спеціальністю графічний дизайн, до заснування Behance займався дизайном та друкарнею. А на майданчику відповідав за фірмовий стиль та дизайн продуктів. Роботи Матіаса Коріа відзначені премією Type Director's Award, кількома номінаціями та почесними нагородами Webby.
Бєльскі, випускник Корнельського університету, володар ступеня MBA Гарвардської школи бізнесу, автор міжнародних бестселерів "Making Ideas Happen" та "The Messy Middle", керував різними проектами та займався інвестиційною діяльністю.
Спочатку творці планували заробляти на продажі банерної реклами, квитків на конференції, а також на оголошеннях про вакансії.
До появи соцмереж, подібних до Pinterest і Dribbble, фахівці творчих професій не мали свого онлайн-представництва. Професіонали інших сфер діяльності вже мали LinkedIn, але на креативників не орієнтувалася жодна платформа. Кожен спеціаліст для демонстрації робіт створював власний сайт чи сторінку в соцмережах, а спілкування між ними, як правило, відбувалося на профільних форумах.
Скотт Бєльскі був переконаний, що саме творчі люди забезпечують найбільші світові прориви, і поставили собі за мету усунути цей gap. Насамперед йшлося про можливість демонструвати свої роботи колегам, а також потенційним роботодавцям та клієнтам. Крім цього, творчим фахівцям потрібно було знаходити натхнення в чужих роботах, оцінювати їх та самим отримувати професійну оцінку.
Бєльскі та Коріа створили середовище для творчих людей (to be), зростання та вдосконалення (to enhance), а загальна концепція платформи відобразилася у назві Behance.
Після появи «Бехансу» творці креативних продуктів змогли представляти свої роботи. Кількість портфоліо на платформі швидко зростала. Незабаром майданчик став не лише місцем розміщення робіт та портфоліо, але також ефективним ресурсом для створення та просування особистого бренду.
У травні 2012 року за підсумками першого раунду зовнішнього фінансування Behance залучила $6,5 млн, зокрема внески венчурного фонду Дейва МакКлюра та особистої інвестиційної компанії Джеффа Безоса Bezos Expeditions.
Цього ж року успішний стартап за $150 млн купила корпорація Adobe, незабаром інтегрувавши його до екосистеми Adobe Creative Cloud. Користувачі отримали можливість публікувати свої роботи безпосередньо з платформи, де їх створювали, а сервіс швидко став відомим у всьому світі.
2021 року Behance додала функцію підписки, завдяки якій користувачі отримали можливість продавати навчальні посібники та інші послуги, а також включила інтеграцію з криптовалютним гаманцем.
Загальна кількість користувачів Behance перевищує 45 млн, з них 50,9% – жінки та 49,1% – чоловіки. Платформа найбільш популярна серед користувачів вікової групи 25-34 роки - їхня частка становить 41%, на другому місці категорія 18-24, на третьому - 35-44 роки.
У вересні 2023 року сайт Behance відвідали 57,4 млн людей. Топ-категорії — графіка, мультимедіа та веб-дизайн, а найзатребуваніші теми — дизайн та новини.
Найбільше відвідувачів на майданчику, за даними на 2023 рік, — з Індії (близько 11,76%), за ними слідують США з 9,8% та Бразилія з 8%. До першої десятки також входять РФ (6,1%), Єгипет (4%), Франція, Німеччина, Великобританія, Іспанія та Канада. Ці дані змінюються щороку.
Behance використовується для демонстрації та пошуку творчих робіт. Майданчик допомагає дизайнерам показати свої проекти, отримати зворотний зв'язок та вибудувати комунікацію з роботодавцями чи потенційними замовниками.
Переваги платформи для дизайнерів:
широке охоплення - розміщення портфоліо збільшує шанси на те, що вас помітять;
обмін досвідом – інші дизайнери можуть залишати коментарі та пропонувати співпрацю;
пошук роботи чи нові проекти – багато компаній та фахівці шукають тут таланти;
спрощення роботи – майданчик дозволяє викладати проекти безпосередньо з Photoshop або Illustrator.
визнання – найкращі проекти потрапляють у спеціальні колекції, а лайки та коментарі робіт збільшують популярність автора;
Розміщення портфоліо на Behance - це не тільки можливість вийти дизайнеру в онлайн, але й розвивати свої проекти, встановлювати професійні зв'язки, просуватися кар'єрними сходами.
При оформленні портфоліо враховуйте тренди та потреби ЦА, а також додавайте те, що відображатиме ваш характер та індивідуальність.
Behance дозволяє художникам знаходити нові можливості для розвитку та ділитися творчістю зі світом. А портфоліо на цьому майданчику – це візитна картка художника та доказ його професіоналізму.
Саме на роботи насамперед звертають увагу роботодавці та клієнти. Тому розміщення портфоліо на Behance збільшує шанси не лише на визнання таланту, а й на його монетизацію.
При вивченні портфоліо художника найчастіше дивляться на композицію, стилістику, палітру кольорів, пропорції. Акцент при цьому треба зробити на своєму основному жанрі, але наскільки можна додати роботи і в інших стилях.
Також, майданчик можна використовувати для пошуку ідей, референсів, натхнення та створення мудбордів. А новачкам тут буде корисно ще й тому, що інші, досвідченіші фахівці можуть давати поради та рекомендації.
На майданчику є облікові записи великих компаній, арт-директорів та організаторів заходів, які можуть шукати фотографа в команду або для разової зйомки. Якщо тут розмістити роботи, то вдасться розширити свою присутність онлайн і знайти нових клієнтів.
Оформити портфоліо можна як завгодно: просто розмістити найкращі фото та поставити хештеги або додати до знімків опис процесу зйомок, курйозні моменти і те, як вирішувалося те чи інше завдання, наприклад. Викласти роботи можна за жанрами, тематикою чи у фотосітці.
На Behance є функція "All Rights Reserved", що не дозволяє завантажувати фото, а при пошуку вказано посилання на першоджерело. Тобто авторські права фотографа будуть захищені.
Крім цього, майданчик пов'язаний з Adobe Portfolio, що дозволяє переносити знімки. А створення резюме з посиланням на портфоліо до «Бехансу» допоможе привернути увагу роботодавців.
Щоб створити профіль та портфоліо на платформі, необхідно зареєструвати обліковий запис. Для цього зайдіть на сайт www.behance.net та натисніть кнопку «Зареєструватися» або «Приєднатися до Behance» у верхньому правому кутку головної сторінки.
Виберіть зручний спосіб реєстрації: за допомогою Adobe ID, облікового запису Google або через e-mail та пароль. Заповніть поля «Ім'я», «Електронна адреса» та дотримуйтесь вказівок для завершення реєстрації.
Залежно від способу реєстрації, який ви виберете, може знадобитися підтвердження адреси електронної пошти. Для цього клацніть на посилання, яке прийде на вашу поштову скриньку. Після завершення реєстрації увійдіть до облікового запису та почніть налаштування.
Створюючи профіль, враховуйте, що він має бути привабливим та з продуманою структурою. Публікуйте найкращі роботи, показуйте деталі процесу, розповідайте історії, ділитесь успіхами та фокапами, створіть стильну обкладинку.
Щоб правильно оформити профіль на «Бехансі»:
використовуйте реальну фотографію для сторінки (в ідеалі – портретне фото на лаконічному фоні) – люди хочуть працювати з людьми;
вибирайте локацію за знаходженням потенційних замовників або кращого місця роботи;
використовуйте повне ім'я або творчий псевдонім, однаковий у всіх соцмережах і платформах, краще написаний латиницею;
як посилання вкажіть персональний сайт, соцмережі, профіль на фріланс-біржі або зробіть лінк на резюме;
складіть коротке професійне bio та перерахуйте клієнтів, роботою з якими ви пишаєтеся;
дизайнерам-початківцям та ілюстраторам краще вказати курси, які вони закінчили, описати плани розвитку та регулярно оновлювати профіль, вказуючи нові скіли та досягнення;
у розділі «Про себе» коротко опишіть, у якій сфері та чим займаєтесь, додайте важливу інформацію, досягнення та факти, у тому числі кількість успішно виконаних на замовлення проектів.
Уважно поставтеся до мови профілю - вибирайте її відповідно до пріоритетів на майбутнє. Якщо плануєте працювати на міжнародних проектах, заповнюйте профіль та кейси англійською.
Кейс і робота - це різні поняття в портфоліо, а значить, для його грамотного оформлення необхідно розуміти особливості кожного аспекту.
Кейс - це історія проекту від А до Я. Акцент робиться на тому, як фахівець вирішував завдання і йшов до результату, як справлявся з викликами, які очікували проблеми і т.д. З цієї причини тут розміщуються як візуальні матеріали (макети, фото, відео, картинки, прототипи), так і текст, що включає опис і думку автора.
А робота – це вужче поняття, що означає створений проект. Тобто тут йдеться більше про візуал (зображення, відео, ілюстрацію), а розповіді про процес створення може не бути зовсім.
Щоб оформлення відповідало технічним вимогам Behance, а сам кейс виглядав привабливо та однаково відображався на всіх пристроях, дотримуйтесь наступних правил.
Формати файлів. Завантажуйте файли у форматах JPEG, PNG та GIF — розширення .pdf, .psd та .doc Behance не підтримує.
Ширина зображень. За замовчуванням зображення відображаються з шириною 1400 px, незалежно від ширини вашого макета — ширша платформа обріже, а вузький розтягне.
Висота зображень. Не обмежується, однак кейс у вигляді одного довгого зображення в режимі Lightbox View буде нерозбірливим. Розбийте його на блоки — окремі великі зображення, які краще сприйматимуться та швидко завантажуватимуться.
Розмір файлів. Максимально допустимий розмір файлів на Behance – 50 МБ. Враховуйте, що зображення понад 10 МБ завантажуються повільно, і глядачі можуть залишити вашу сторінку, не дочекавшись повного завантаження.
Розмір зображення обкладинки. Має бути не менше 808×632 px, однак у стрічці рекомендацій та добірках картинка відображатиметься у розмірі 202×158 px.
Кількість блоків. Одне з правил Behance свідчить: "більше - не означає краще". Створюйте кількість блоків залежно від масштабів проекту, в середньому від 5 до 15. До них входять усі файли: зображення, ембеди, відео та тексти. Загальна довжина всіх блоків здебільшого має перевищувати 20 тис. пікселів.
Тексти. Довгі тексти відштовхують читачів. Подавайте матеріал у вигляді блоків та інфографіки, з короткими заголовками та підказками.
Анімації та відео. Якщо кейс складається з 10-12 блоків, розбавте статичні зображення анімованими - так проект виглядатиме живішим і динамічнішим. Короткі ролики викладайте у форматі GIF, таким чином вони швидше завантажуватимуться.
Після публікації переконайтеся, що ваш кейс відкривається на мобільних пристроях та в мобільному додатку Behance.
Кейс на «Бехансі» сприйматиметься логічно і легко, якщо оформити його блоками. Щоб у кейсі була драматургія, продумайте послідовність, зав'язку, розвиток сюжету та фінал. Наприкінці кейсу розмістіть титри та подяки.
Більшість кейсів на платформі побудовано за однією схемою:
Перший екран - блок, яким користувачі знайомляться з проектом. Привертайте увагу цікавим матеріалом — ілюстраціями, фотографіями, моушн-роликами і сміливими композиціями. Люди повинні відразу зрозуміти, про що ваш кейс, тож загадки на перших екранах не вітаються.
Опис проекту – короткий звіт про роботу у кількох фразах. Опис можна розмістити на першому екрані - так користувачі відразу дізнаються зміст кейсу.
Опис завдань та цілей. В 1–2 абзацах розкажіть про клієнта, його вимоги та цілі вашої роботи.
Блоки підготовчої роботи. У них розкажіть, як виконували аналіз ринку, опишіть користувачів, карти взаємодії із продуктом, скетчі, референси, мудборди та прототипи продуктів. Такі блоки особливо важливо додавати в UX/UI кейси.
Візуалізація рішень. У блоках дизайн-рішень демонструють відео та зображення – макети, UI-елементи, колажі та фотографії. Тут немає обмежень — сміливо демонструйте свою роботу з усіх боків, а щоб презентація була динамічною. використовуйте гіфки та відео. Також покажіть проміжні етапи роботи над шрифтом та кольоровою гамою.
Останній блок кейсу – кредити та посилання – схожий із фінальними титрами кінофільмів. Вкажіть імена учасників проекту, рік створення та іншу важливу інформацію. «Зашийте» в імена колег та назви студій посилання — так ви віддасте шану за їхній внесок у результати роботи. Можна також подякувати користувачам за увагу до вашого кейсу.
Якщо проект готовий, нарізаний на блоки та перевірений, настав час викладати його на платформу. Щоб грамотно його розмістити, виконайте такі дії:
Відкрийте Behance, натисніть «Поділитеся своєю роботою» та оберіть «Створити закінчений кейс».
Налаштуйте фон проекту та відступи між блоками.
Додайте папку з пронумерованими файлами, і вони розмістяться у вказаному порядку.
Додати текст опису.
Заповніть поля в розділі налаштування, додайте обкладинку та напишіть назву проекту, яка має найбільш точно відповідати контенту. Оскільки від назви залежить URL-адреса, пишіть її англійською мовою.
Додайте теги - мітки ключових слів, за якими користувачі зможуть знайти ваш проект через пошуковик Behance, наприклад Web Design, User Experience і Design System. Максимальна кількість тегів до одного кейсу – 10 (краще саме стільки і додати). Також можна прописати теги до кожного зображення.
Виберіть категорії або творчі області проекту, за якими платформа фільтрує результати видачі.
Близько 90% переглядів профілів на Behance виконуються із зовнішніх посилань. Платформа підтримує органічний трафік, тому ви можете рекламувати свій профіль та окремі кейси у соцмережах та інших ресурсах.
Ефектна презентація впливає на популярність вашого кейсу. Якщо ви добре оформите портфоліо, то продемонструєте професіоналізм і зможете цим сформувати в аудиторії потрібне про вас враження. Портфоліо стане доказом ваших умінь та відображенням вашої креативності.
Оформлення портфоліо поєднує дизайн і історію, тому включає розташування зображень або фото, вибір кольору фону і шрифту для опису.
Як зробити оформлення привабливим і таким, що продає:
шапка повинна відображати стиль кейсу, тому краще використовувати ті шрифти, які добре читаються та асоціюються з продуктом;
при розміщенні відео краще додатково зробити набір стоп-кадрів, а також додати деталі та незвичайні ракурси;
обкладинку треба розмістити якісну та відповідну тематиці;
на аватарку можна поставити як логотип, так і будь-яке зображення, що відображає вашу індивідуальність, але воно має бути таким же, як і в інших соціальних мережах для підвищення впізнаваності;
додайте анімацію та інтерактивні елементи;
вибирайте нестандартні поєднання кольорів, але придатні до виду діяльності та напрямку роботи;
зробити кейс цікавішим допоможе історія, наприклад «до і після», демонстрація процесу, вплив роботи на результати клієнта (зростання трафіку, нові покупці і т.д.), як прийшла ідея і вирішувалися проблеми, які інструменти використовувалися в роботі та ін.
Портфоліо не варто робити надто об'ємним. Оптимально – додати до 10 фото та кілька коротких відео чи гіфок для створення настрою та відображення вашого характеру.
Якщо ви новачок на «Бехансі» і не знаєте, з чого почати, почніть з вибору робіт, які ви розмістите на своїй сторінці. Врахуйте, що в портфоліо краще помістити фото/зображення/відео одного напрямку - того, на якому ви хочете зробити акцент, в чому ви розбираєтеся найкраще або який проект хотіли б отримати в роботу (наприклад, графічний дизайн, фото в стилі аніме, живопис у жанрі фентезі і т.д.).
Для портфоліо вибирайте ті роботи та проекти, якими ви пишаєтеся, але не перевантажуйте його – достатньо 10-15 якісних зображень. Якщо ви працюєте у різних стилях, покажіть це, розмістивши різні проекти.
Після цього зайдіть на сайт, створіть та заповніть свій профіль, оформіть портфоліо з урахуванням того, що воно має бути візуально привабливим та цікавим, щоб користувачі захотіли його переглянути.
Для створення портфоліо необхідно:
редагувати зображення;
підготувати короткі, чіткі та грамотні тексти;
дотримуватись єдиного стилю;
перевірити, чи всі елементи відповідають вимогам майданчика.
Пам'ятайте, що портфоліо - це можливість знайти нових клієнтів або отримати роботу в цікавому проекті, тому воно має відображати професіоналізм та креативність спеціаліста.
Наочність допомагає створювати роботи з відмінним поєднанням UI та UX, навчитися відрізняти вдалі дизайни від посередніх та знаходити правильні рішення для проектів. Розбираємо прості та ефективні способи прокачувати нагляд на «Беханс».
Регулярно переглядайте роботи успішних дизайнерів та зберігайте найкращі. Використовуйте інструменти платформи, такі як moodboard, або Дошки настрою. Створюйте дошки в різних категоріях, підпишіться на дошки успішних авторів.
Дизайнерам важливо відстежувати:
«Найкраще на Behance» — до цієї галереї потрапляють проекти всіх категорій, які куратори платформи визнали найкращими;
«UI/UX» — у цій категорії збирають найкращі кейси у сфері дизайну інтерфейсів, веб- та мобільних розробок;
"Illustration" - тут представлена вибірка трендів в ілюстраціях;
XD — у галереї збирають проекти з дизайну додатків та сайтів, в яких автори відзначили Adobe XD основним робочим інструментом.
Підписуйтесь як на галереї, так і на окремих авторів, які збирають найбільшу кількість позитивних реакцій та відгуків на Behance.
Вивчайте кейси інших дизайнерів, вибирайте ті, де фахівці описують принципи, правила вибору та обробки зображень, шрифтів та кольорової гами. Незабаром вам стане зрозуміло, чому приділяти особливу увагу під час планування та створення свого проекту.
Аналізуйте кейси з найбільшою кількістю лайків та позитивних коментарів. Переглядайте всі роботи поспіль, знаходите помилки в них і думайте, як би ви могли їх виправити.
Прокачати нагляд без практики неможливо. Навчившись спостерігати, аналізувати та робити правильні висновки, переходьте до практики.
Почніть з першого екрану кейсу на Behance - він задає тон і визначає концепцію проекту. Виберіть той, який вам сподобався, і спробуйте відтворити його. Спочатку точно повторіть роботу, а потім поступово замінюйте елементи своїми - експериментуйте зі шрифтами, кольорами, зображеннями та анімацією.
Для людей творчих професій «Беханс» може стати зручним інструментом пошуку роботи та демонстрації портфоліо, а також чудовим джерелом доходу.
Щоб набирати максимум лайків та переглядів робіт, дотримуйтесь таких рекомендацій:
Ретельно заповнюйте профіль . Додайте посилання на соцмережі зі своїми роботами, особистий блог чи сайт. Заповніть розділи «Про себе» та «Досвід роботи».
Публікуйте найкращі роботи. Краще розмістити одну якісну, ніж десять посередніх робіт. На Behance безліч дизайнерів, які мають у портфоліо до десяти проектів — вони збирають тисячі переглядів, лайків та передплатників.
Викладайте кейси під час роботи. Використовуючи функцію Behance «Робота в процесі», ви отримаєте зворотний зв'язок від комьюніті та зможете перевірити правильність виконання проекту ще до його закінчення .
Покажіть деталі. Якщо у вашій роботі є складні, незвичайні та цікаві елементи, зробіть на них акцент. Для цього може знадобитися обрізати знімок.
Додати відео. Мається на увазі демонстрація процесу роботи. Можна зробити нарізку або записати короткий ролик, як ви виконуєте те чи інше завдання.
Регулярно перевіряйте статистику. Аналіз переглядів та реакцій допоможе приймати стратегічні рішення та створювати затребуваний контент.
Діліться роботами у соціальних мережах. Behance дозволяє ділитися кейсами у Pinterest, Facebook, Youtube Twitter, LinkedIn та Google+. Ви можете використовувати всі соцмережі, але зосередьтеся на тій, де у вас найбільше передплатників.
Коментуйте чужі роботи та ставте лайки. Зауважте лише ті роботи, які вам подобаються. Можете також запропонувати оцінити свої проекти — так ви отримаєте реакції у відповідь, але не зловживайте, щоб не отримати титул жебрака.
Використовуйте інші сайти, паблики та форуми. Діліться роботами скрізь, де можна. У кожній сфері є форуми – публікуйте на них роботи, щоб підвищити відвідуваність профілю на Behance.
Підпишіться на талановитих авторів. Так ви зможете підвищити нагляд і знаходити кращі зразки для натхнення.
Регулярно оновлюйте свій профіль (зокрема контактну інформацію), щоб потенційні клієнти могли швидко і без труднощів зв'язатися з вами, а також побачити дані щодо останніх робіт і нагород.
Налаштуйте візуал. Щоб роботи виділялися, а портфоліо загалом створювало приємне враження, грамотно підбирайте кольори та стилі.
А ще обов'язково завантажте мобільний додаток Behance, щоб отримати можливість взаємодіяти з аудиторією в будь-який зручний для вас час, навіть коли ви не на робочому місці.
Майданчик Behance не знаходиться у вакуумі – ви легко можете використовувати різні соцмережі та способи реклами для просування себе та своїх проектів. Це дозволить вам підвищити ефективність профілю та відкриє нові можливості при пошуку роботи.
Для просування можна використовувати ті соціальні мережі, в яких сидите ви та ваша аудиторія. Це можуть бути Instagram, Twitter, Facebook, YouTube, Telegram та ін. Розміщуючи цікаві та корисні пости з посиланнями на профіль у «Бехансі», ви зможете збільшити кількість відвідувачів та свою популярність. Крім цього, використання соцмереж допоможе отримати зворотний зв'язок і відгуки. Ви побачите, як реагують люди на ту чи іншу роботу, що їм подобається, а що взагалі не заходить. А якщо зв'язати свою сторінку на Behance із конкретними соціальними медіа, то при публікації нового проекту вона з'явиться на всіх сайтах.
В описах проектів важливо використовувати ключові запити, щоб зробити їх оптимізованими. Це дозволить пошукачам побачити ваше портфоліо та показати його користувачам.
Також для просування можна налаштувати таргетовану рекламу, яка запускається на конкретну групу ЦА за заданими параметрами, щоб вас помітили роботодавці та клієнти в тих сферах, в яких ви шукаєте роботу.
Недостатньо просто розміщувати проекти на платформі – треба залучати до свого творчого процесу інших користувачів та авторів. Це допоможе в просуванні портфоліо, розвитку, пошуку роботи та покращенні іміджу.
Шукайте роботи інших авторів, оцінюйте їх, залишайте коментарі, якщо вам сподобався проект. Вони можуть зайти до вас на сторінку у відповідь і відзначити ваші проекти, що підвищуватиме вашу популярність, або дати рекомендації для покращення вашої роботи. Беріть участь у конкурсах для привернення уваги до своїх робіт, приєднуйтесь до спільнот, що відповідають вашим інтересам, для обговорення різноманітних тем та обміну досвідом.
Також, приєднайтеся до галерей різних шкіл і агентств, що куруються, щоб вони могли згадати вашу роботу, і підписуйтесь на фахівців, які вам цікаві.
На майданчику ви можете домовитись про спільний проект з іншим дизайнером чи фотографом, щоб отримати нові навички та реалізувати цікаву ідею.
Взаємодія з іншими авторами на Behance не тільки допомагає розширити базу контактів, а й дозволяє вчитися в інших, надихати їх роботи.
Щоб знайти тямущого дизайнера, можна зайти на Behance та пошукати спеціаліста з потрібними навичками. Це краще за сайти з вакансіями, адже приклади робіт розкажуть більше, ніж звичайне резюме.
На майданчику фахівці викладають фото робіт, розповідають історії створення проектів, розміщують основну інформацію про себе (освіту, досвід, навички, інструменти для роботи тощо). Також тут можна побачити кількість передплатників та реакції аудиторії на проекти.
Для пошуку дизайнерів на «Бехансі» підходять такі способи:
пошук на сайті – використовуйте сферу діяльності, теги, геолокацію, освіту, інструменти та інше;
активний користувач – підписка на кращих авторів та знання трендів у дизайні допоможуть вам обрати гідного кандидата;
розміщення вакансії – платформа сама підбирає вам спеціалістів, які відповідають вашим вимогам;
навігація по профілям – вивчення інформації про дизайнерів та портфоліо допоможе зробити правильний вибір;
фільтрація робіт – сортування проектів за допомогою фільтрів дозволить знайти фахівців у потрібному вам жанрі та стилі.
Загалом, на майданчику можна знайти безліч дизайнерів, які працюють у різних напрямках, та переглядати різноманітні творчі проекти. Це спрощує пошук спеціаліста, який підходить під ваші вимоги. Докладна інформація, розміщена у профілі кожного автора, допомагає оцінити його рівень професіоналізму.
Behance потрібен:
представникам творчих професій для пошуку роботодавців, розміщення портфоліо та демонстрації робіт;
роботодавцям для вибору скілових спеціалістів у команду.
Щоб зробити проект на «Бехансі», необхідно:
завести профіль на платформі;
визначити цілі та завдання проекту;
створити графічну та текстову частини;
розробити макет, вибрати шрифти та кольорову гаму;
об'єднати елементи у єдину композицію.
Для створення кейсу необхідно відібрати найкращі роботи та підготувати їх опис. У текстовій частині можна вказати, як з'явилася ідея проекту, які труднощі виникли у процесі та як їх вдалося вирішити, які інструменти та програми використовувалися та ін. Також необхідно продумати структуру, додати теги та привабливо все оформити.
Стрічка на «Бехансі» дає міжнародне визнання, багато органічного трафіку та запитів від клієнтів. Студіям зі стрічками в портфоліо набагато простіше залучати сильних дизайнерів до спільних робіт.
Щоб отримати «стрічку»:
створюйте вражаючі та емоційні перші екрани;
показуйте, що ваш проект — не просто результат натхнення, а також готовий продукт з технічної точки;
використовуйте анімацію — вона робить проект живим та залучаючим;
слідуйте трендам, застосовуйте новаторські прийоми;
просуйте роботу – у кейсів з високим соціальним відгуком більше шансів отримати стрічку.
Для створення портфоліо, яке захочуть подивитись, слідує:
вибрати проекти, які показують вашу майстерність;
відібрати якісні фото та зображення;
підготувати докладний опис проектів;
структурувати портфоліо (використовувати категорії та теги);
оформити все у стилі, що відображає вашу індивідуальність;
додати відгуки;
стежити за актуальністю – викладати нові проекти та оновлювати інформацію про себе.
Також, пам'ятайте про оптимізацію та просування, щоб залучити більше користувачів до себе на сторінку та збільшити шанси на пошук клієнтів чи роботи.
Заробити на «Бехансі» можна:
створюючи портфоліо та залучаючи роботодавців;
продаючи готові зображення, фотографії та відео;
продаючи NFT – незамінні або унікальні токени;
формуючи команди до виконання проектів.
Роботодавці зі сфери дизайну і не тільки в пошуку персоналу регулярно переглядають портфоліо на «Беханс», зберігають їх у закладки і потім наймають найкращих фахівців.
Крім того, розміщуючи своє портфоліо на майданчику, ви збільшуєте шанси на те, що вас помітять і запросять у свій проект або для виконання разової роботи як фрілансера.
Поліпшити видимість портфоліо та збільшити кількість переглядів допоможуть:
цікаві якісні проекти;
стильне оформлення та професійний візуал;
ключові запити, пов'язані з діяльністю;
регулярне розміщення нових проектів;
соціальні мережі;
колаборації з іншими авторами;
підтримка спільноти;
активність та комунікація з передплатниками;
реклама;
платне просування проекту на Behance.
А ось накрутки використовувати не рекомендується, оскільки таке рішення може повернутись проти вас. По-перше, це заборонено платформою і можна отримати бан, а по-друге, швидкий набір переглядів за короткий час викликає підозри і може спричинити втрату довіри до вас.
Лоренцо Боччі, успішний італійський графічний дизайнер, архітектор та урбаніст, у статті «Цифри мають значення. Цифри не мають значення» вивів кілька правил для тих, хто хоче вийти в топ на Behance і досягти 100 тис. переглядів. Він рекомендує:
грати за правилами платформи;
виконувати редизайни відомих брендів — за словами Лоренцо, кожен редизайн відомого бренду збирає близько 20 переглядів;
збільшувати охоплення профілю за допомогою соцмереж, інших сайтів та блогів;
час від часу змінювати обкладинку та редагувати свої проекти — внесення змін знову надсилає їх у стрічку передплатників.
Тільки сильні профілі з якісними, оригінальними та «чіплячими» роботами допоможуть вам пробитися до найпопулярніших дизайнерів, художників-ілюстраторів, фотографів та інших креативних фахівців.