Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Awwwards збирає професіоналів та ентузіастів, які цінують видатні дизайнерські рішення та діджитал-творчість. Сайт надає можливість дизайнерам та веб-розробникам публікувати свої проекти, конкурувати за нагороди та черпати дозу натхнення від найкращих робіт у галузі.
Участь у конкурсі Awwwards – сміливий крок. Між собою змагаються найкращі представники веб-дизайну. Хочете також спробувати свої сили? Прочитайте нашу статтю, і будьте у всеозброєнні.
Awwwards – щорічне змагання серед веб-дизайнерів. На сайті представлені найбільш оригінальні рішення у створенні лендінгів та веб-сайтів.
Зазвичай у роботах, що у конкурсі, акцент робиться на видовищності, а чи не на функціональності дизайну. Проте навіть у таких проектах завжди можна знайти натхнення та цікаві ідеї для власних проектів.
Кожен веб-сайт оцінюється за критеріями: дизайн (40% оцінки), юзабіліті (30%), унікальність (20%) та якість контенту (10%).
Крім представлених на конкурсі проектів у різних категоріях, на платформі Awwwards також доступні новини зі сфери веб-дизайну та посилання на провідні веб-студії.
Майданчик був заснований у 2009 році, і з того часу став авторитетним ресурсом для дизайнерів та розробників, які прагнуть створювати інноваційні веб-сайти.
Спочатку Awwwards функціонував як невеликий блог. З часом він набув популярності, і його творці вирішили перетворити його на повноцінну платформу для оцінки веб-сайтів.
Сьогодні Awwwards може похвалитися 2 мільйонами відвідувачів на місяць і є одним із найцінніших ресурсів у сфері веб-дизайну.
Awwwards сприяє розвитку веб-дизайну, заохочуючи кріейторів сміливо експериментувати з новими ідеями та технологіями. Майданчик є джерелом натхнення для тих, хто прагне досконалості у веб-дизайні.
Awwwards широко відомий по всьому світу. Найактивніші користувачі з таких країн: США, Великобританія, Індія, Франція та Німеччина. Найбільше користувачів припадає на вікову групу від 25 до 34 років. Більшість фахівців тут – молоді та амбітні люди.
Ми також не відстаємо від показників. Українські веб-студії та дизайнери регулярно розміщують свої проекти на платформі та конкурують із лідерами веб-дизайну. Деякі з українських робіт уже отримали нагороди у номінаціях: «Сайт дня», «Сайт місяця» та навіть «Сайт року» за свої візуально вражаючі дизайни.
Україна бере активну участь у світовій екосистемі Awwwards, роблячи свій внесок у розвиток цифрового дизайну та просуваючи наших професіоналів на світовий ринок. Боротися за нагороду з французькими чи німецькими дизайнерами? Так, ми можемо.
Допустимо, ви зайшли на Awwwards. А що далі? Чим він може бути корисним, якщо ви новачок у веб-дизайні? А якщо вже професіонал?
Awwwards – чудовий ресурс для дизайнерів, які хочуть просунути свою кар'єру та апгрейднути навички. Тут ви знайдете натхнення, дізнаєтеся про останні тенденції у веб-дизайні, покажете свої роботи та отримаєте класний зворотний зв'язок від співтовариства професіоналів. Може, навіть виграєте.
Розберемося з технічними моментами: як зареєструватися на сайті? Дотримуйтесь нашої покрокової інструкції:
Перейдіть на веб-сайт Awwwards:
Клацніть сюди: https://www.awwwards.com/.
Реєстрація облікового запису:
Натисніть на "Sign Up" або "Реєстрація".
Заповніть реєстраційну форму, включаючи ім'я, електронну пошту та пароль. Ви також можете використовувати свій обліковий запис у соціальних мережах для реєстрації.
Після заповнення форми натисніть "Sign Up" або "Зареєструватися".
Підтвердження пошти:
Після реєстрації вам прийде електронний лист для підтвердження вашого профілю.
Пройдіть посилання в цьому листі та активуйте ваш обліковий запис.
Налаштування профілю:
Після успішної реєстрації та активації вашого облікового запису, увійдіть на Awwwards.
Зайдіть у свій профіль. У профілі можна вказати додаткову інформацію про себе, додати аватар, контакти та інші деталі.
Додавання робіт:
Тепер ви можете додавати свої роботи до сайту.
Вам потрібно буде надати URL вашого сайту, опис та зображення веб-сайту, який ви розробили.
Оцінювання та взаємодія:
Користувачі сайту бачать ваші роботи, і можуть їх оцінювати: критикувати чи хвалити. Ставтеся до критики спокійно. Безкоштовна думка з боку не зашкодить.
Ви також можете оцінювати роботи інших учасників. Радимо активно коментувати чужі проекти. Тож вас швидше помітять і підпишуться на вас у відповідь. І ось ви вже частина популярного ком'юніті.
Awwwards регулярно проводить конкурси. Слідкуйте за новинами та беріть участь у цих конкурсах. Це непростий, але ефективний шлях до визнання та успіху. Навіть якщо ви зараз налаштовані скептично або боїтеся зробити перший крок, а нагорода Awwwards здається недосяжною мрією, ніхто не забороняє вам просто спробувати. Не всі одразу отримують «Сайт року», і це нормально.
Щоб брати участь у конкурсі Awwwards, доведеться заплатити. Плата може різнитися залежно від типу конкурсу (наприклад, Site of the Day, Site of the Month, Site of the Year).
Співпрацюйте з іншими талановитими професіоналами та просіть зворотний зв'язок. Колаборації створюють цікаві та унікальні проекти, а відгуки та поради допомагають зростати та вдосконалюватися як веб-дизайнер.
Портфоліо – ваша візитна картка. Тому воно має бути з голочки. Особливо, на сайті Awwwards, де конкуренція серед успішних дизайнерів просто зашкалює.
Що потрібно веб-дизайнеру, щоб зібрати своє портфоліо та переконливо заявити про себе?
Є така фраза: «До тебе приходять за твоїм портфоліо». Вона означає, що ваші потенційні роботодавці оцінюють ваш рівень на веб-сайтах, які ви вже розробили. Виходить, портфоліо - це шанс наочно показати, у чому ви гарні. Прямо тут і зараз.
беріть чай, відкривайте сайт Awwwards і поринайте у світ веб-дизайну. Тут зібрано безліч робіт, здатних вразити та закохати в себе з першого погляду. Підглядайте тренди, техніку в інших дизайнерів. Спробуйте щось із цього використати вже у своїх роботах.
зберігайте роботи, які справили на вас найбільше враження. Можете навіть створити для цього окрему татку. Складайте туди все, що надихає вас.
обов'язково аналізуйте роботи, запитуйте, чим вони вам так сподобалися. А краще проведіть особистий експеримент: постарайтеся покращити те, що бачите перед собою. Запропонуйте свою ідею, напрацювання, технології, щоб зробити гарний проект ще кращим.
Не розпилюйтесь. Виберіть сферу дизайну, яка вас найбільше цікавить, і станьте експертом у цій галузі. Навряд чи вдасться стати професіоналом у всьому, а ось конкретна ніша допоможе виділитися.
Якщо ви отримаєте нагороду Awwwards, ваша кар'єра швидше за все злетить. Що буде, якщо вичавити максимум користі від цього конкурсу?
А який прибуток хотіли б отримати від конкурсу Awwwards ви? Гроші, популярність, цікаві проекти?
Якщо ви вже сидите на Awwwards, а ваші колеги ще ні, і навіть не бачили ваші роботи, настав час це виправити. Запросіть усіх небайдужих на майданчик, популяризуйте веб-дизайн та власну творчість.
Прямої реклами на сайті Awwwards немає, тому просувати свої дизайни доведеться самостійно. Найпростіший метод: коментувати та голосувати за інші проекти. Бути активним учасником спільноти.
Спілкуйтесь, обмінюйтесь досвідом. Загалом не будьте в тіні.
Якщо ви не дизайнер, а спеціаліст з найму, то Awwwards буде корисним і вам. Як знайти веб-дизайнер під свій проект?
Участь у конкурсах часто критикують: недосконалість системи оцінювання, вибір журі, стандарти оцінок, рівень інших учасників. Дехто вважає, що конкурси — марна трата часу.
Але статуетка «Сайт року» ще ніколи не відлякувала клієнтів. Скоріше навпаки. Ви додасте собі окулярів і виростете в очах потенційних працедавців.
Брати участь чи ні – вирішувати вам. Але наша думка: воно того варте.
Ви отримаєте визнання своєї майстерності, нових клієнтів, можливість працювати на закордонний ринок, ціни на ваші послуги зростуть.
Справа за малим: створити найкращий веб-сайт та підкорити журі.
Awwwards — це онлайн-платформа та спільнота, яка визнає та нагороджує веб-сайти з видатними дизайном та розробкою. Також це місце, де розробники та дизайнери можуть навчатися, переймати чужий досвід. На сайті є багато корисних інтерв’ю, статей, відео-уроків.
Нагорода Awwwards — це не лише престиж, а й великі можливості та перспективи кар’єрного зростання. Ваша робота (веб-сайт) може перемогти в номінаціях: “Сайт дня”, “Сайт місяця” або “Сайт року”.
Щорічно проводиться захід Awwwards Conference – місце зустрічі провідних веб-дизайнерів та розробників. На конференції обговорюються тренди дизайну, проводяться лекції та майстер-класи, вручаються престижні нагороди. Ключова подія для всіх, хто небайдуже ставиться до дизайну. Все більше людей з цифрового мистецтва приєднуються до Awwwards.
Перемога на конкурсах Awwwards приносить веб-дизайнерам та веб-розробникам визнання та можливість просування своїх проектів.
Вас помітить ком’юніті та потенційні клієнти. Ви зміцните свою репутацію. Отримайте більше цікавих проектів або нову продуктивну співпрацю.
Багато дизайнерів вважають нагороди Awwwards найпрестижнішими. Участь цілою командою чи компанією — чудовий маркетинговий хід, який свідчить, що у вас достатньо технічної компетенції для співпраці та замовлень на ринку.
Проте слід зауважити, що перемогти важко. Конкуренція на конкурсі дуже висока, але навіть проста участь прокачає ваші навички та додасть досвіду.
Ваші найкращі роботи, якими ви пишаєтеся та готові надати для загального оцінювання. Вашу роботу оцінюватимуть у відсотковому співвідношенні: дизайн (40%), юзабіліті (30%), унікальність (20%) та якість контенту (10%).
Радимо детально описувати кожен проект. Розкажіть у подробицях, чому ви взялися реалізувати цей веб-сайт, які були завдання, чи вдалося їх досягти, що замовники отримали на виході. Створюйте веб-сайт не для конкурсу, а для клієнтів.
Прямого заробітку на сайті немає. Але ваш профіль може зацікавити роботодавців, і вони запропонують вам фріланс або постійну роботу.
Якісні проекти на Awwwards – підтвердження вашого професіоналізму. Багато хто з веб-індустрії хочуть отримати співробітника з престижними нагородами у сфері дизайну. Статуетка Awwwards однозначно підвищить вашу привабливість на ринку праці.
Якщо ви зацікавите роботодавців, можете отримати роботу. HR-менеджери часто шукають на Awwwards талановитих кандидатів. Ваше завдання: публікувати своє портфоліо, наповнювати його новими роботами, навчатися та розвиватися у постійному режимі.
Обов’язково залиште свої контакти та соціальні мережі, щоб замовники могли з вами зв’язатися у зручній для вас соціальній мережі. Рекомендуємо додати Facebook або LinkedIn – найпопулярніші майданчики для корпоративного спілкування.
Ваша робота має відрізнятися серед конкурентних. Awwwards особливо цінує симбіоз інновацій та креативності, візуальної видовищності.
Слідкуйте за технічною досконалістю веб-сайту: швидким завантаженням сторінок, адаптивністю для мобільних пристроїв. На сайті розміщуйте корисний та релевантний контент. Приділяйте час деталям, намагайтеся впровадити унікальні ідеї та концепції веб-дизайну.
Не копіюйте чуже, творіть своє. Саме Awwwards сприяє появі нових трендів дизайну, і основоположником цих трендів можете бути саме ви.