Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Неможливо залишатися посереднім і безликим, якщо ви хочете виділятися. Брутальний образ або «дівчачий» тату-салон із зображеннями єдинорога та гліттером на підлозі – виберіть, як саме ви хочете транслювати себе, та дотримуйтесь цього образу при розробці візитної картки.
Як потрапити до списку 100 найкращих брендів, якщо ви простий тату-салон у своєму місті? Ніяк. Щоб посунути атлантів бізнесу вам потрібен переконливий візуальний образ. Такий, який дозволить компанії виділитися, сформує стійкі асоціації, складеться в яскраву картинку в голові у покупця та витіснить звідти інших гравців.
Привітний персонал, user-friendly сайт, оперативне клієнтське обслуговування та якісне виконання роботи — у такому салоні почуваєшся довгоочікуваним гостем, якому завжди раді. І навіть якщо не збираєшся набити «рукав» або зататуювати всю спину, обов'язково порадиш такий салон знайомим, які мріють про нове тату.
Але що робити новачкам, які лише входять до цієї висококонкурентної сфери? Насамперед — ефективно використовувати візуальну рекламу, частиною якої є візитки тату-майстра.
У салону є 3 секунди, щоб «зачепити» споживача. Робити це можна по-різному, але більшість людей краще реагують на візуальні образи. Тобто, яким би якісним не був ваш сервіс, зустрічатимуть тату-салон по одягу. І не останню роль при першому контакті відіграють візитні картки, що дозволяють ефективно рекламувати молодий бізнес. Крім того, вони допомагають збільшити кількість записів, оскільки:
продають ваші послуги;
персоналізують взаємодію між тату-салоном та клієнтами;
формують перше враження, залучаючи потенційних клієнтів;
допомагають цільовій аудиторії дізнатися, як зв'язатися із салоном.
Роль дизайну — логотипу, візитної картки, флаєрів, а також інших елементів реклами та візуального стилю – як і раніше, велика. Аудиторія продовжує оцінювати компанію, продукт чи послугу з естетичного погляду. Це означає, що коли на терезах виявляється ваш тату-салон та конкуренти, переважно дизайн та естетика — вирішальний фактор при виборі, до кого ж піти за новим татуюванням.
Як із користю ходити на бізнес-заходи, не соромитися роздавати візитки свого салону і не робити редизайн карток кожні півроку? Насамперед, створити визитку з урахуванням сучасних довготривалих трендів. Розповідаємо, яких.
Компанії-гіганти зі сфери електроніки та технологій до beauty переходять від добре опрацьованих, деталізованих логотипів до простих, часто навіть консервативних. Їм більше не потрібні прикраси, щоб донести до потенційного клієнта суть свого бренду. А тому попит на мінімалізм у дизайні візиток лише зростає.
Неможливо залишатися посереднім і безликим, якщо ви хочете виділятися. Брутальний образ або «дівчачий» тату-салон із зображеннями єдинорога та гліттером на підлозі — виберіть, як саме ви хочете транслювати себе, та дотримуйтесь цього образу при розробці візитної картки.
2024-го недостатньо відкрити звичайний салон, намалювати логотип, надрукувати багатотисячний тираж візиток і розраховувати на безперебійні записи до майстрів. Люди хочуть відмінностей, бажають набувати унікального досвіду взаємодії з брендами, а тому розраховують на персоналізований продукт.
Наприклад, можна випустити ексклюзивні візитки для споживачів. Для цього у спеціалізованих агенціях створюють величезний патерн у фірмових кольорах і розбивають його на безліч унікальних фрагментів. Кожен клієнт або потенційний клієнт отримує візитну картку з неповторним дизайном, який приваблює та інтригує.
Класичні шрифти та правила поєднання елементів залишилися в минулому. Сьогодні важливо шукати абсолютно несподівані комбінації - «не як у інших». Наприклад, можна використовувати плоскі монохромні патерни у поєднанні з тривимірними фото кислотних відтінків, експериментувати з різними графічними стилями, текстурами та контрастами. Це формує у людини дисонанс та привертає увагу до візуальної складової.
Раніше символом впевненості, авторитету та статусності були лаконічні монохромні образи. Менш відомі компанії прагнули повторити дизайн, як у Apple чи Nike. У 2024 році підхід змінюється — бренди експериментують з кольорами і не бояться виділятися. Навіть Apple у 2018 році на презентації нового продукту представив різнокольорове лого у кількох варіаціях.
Тож чому б не спробувати «пограти» з відтінками і вам? Тим більше, суворий монохром тату-салону виграшно поєднується з яскравими неоновими кольорами.
Ілюстрації допомагають виділитися — при цьому можна не вдаватися до дорогих фотографій. Важливо використовувати зображення не зі стоків, а замовляти їх у ілюстратора з власним авторським стилем.
Композиція, шрифт або дизайн візитки — у всьому порушуйте правила. Час симетрії та дизайну «під лінійку» пішов — асиметрія викликає цікавість та чіпляє увагу аудиторії.
Щоб отримати нових клієнтів, важливо використовувати в друкованій рекламі так званий «О!»-фактор. Дотримуйтесь балансу між очевидністю «зрозуміло» і психоделом у дусі «щооо?». Не будьте типовим салоном «Тату». Створіть такий образ та візитку, які міцно зв'яжуться з вашим брендом та виділять вас на фоні конкурентів. Наприклад, можна зробити тимчасове татуювання та візитку тату-салону за сумісництвом.
Спеціалісти дизайн-студії WeLoveBrands рекомендують використовувати чисті, чіткі шрифти, наприклад Eras, Impact, Elephant і Rockwell. Для покращення читаності та створення акцентів можна також застосовувати поєднання шрифтів із засічками та без засічок.
І насамкінець: принцип «це працює» не працює. Немає універсальних «робітників» інструментів та стратегій. Вивчайте референси, приклади конкурентів, беріть для свого тату-салону щось корисне, але не поринайте у сліпе копіювання. Наслідування заводить у глухий кут. Якщо стратегія спрацювала для компанії, це не привід впроваджувати її в себе. А якщо кейс не користується популярністю у широкої аудиторії, це не означає, що він є програшним.
Хороший бренд базується на чотирьох характеристиках: помітність, зрозумілість, цінність та відмінність. Залучайте, доносьте потрібне посилання аудиторії, створюйте цінність для споживачів і, звичайно ж, виділяйтеся!
Розробити візитну картку для тату-салону можна самостійно за допомогою спеціалізованих графічних платформ чи редакторів. Простий бюджетний варіант – знайти безкоштовні шаблони, проте тоді не варто розраховувати на унікальність результату, адже одночасно з вами цей макет може використовувати ваш конкурент.
Щоб отримати фірмову візитку, розроблену з урахуванням поточних трендів, найчастіше звертаються на біржі фрілансу або дизайн-студії. Розглянемо ці популярні способи:
Фрілансер. Вибираючи цей варіант, перегляньте відгуки попередніх замовників, а також попросіть кандидата показати портфоліо робіт. Зверніть увагу, чи працював фрілансер із візитками у вашій сфері — відсутність досвіду може зашкодити результату. З іншого боку, важливо сформулювати чітке технічне завдання. Це допоможе уникнути неприємних для вас наслідків і роботи за принципом художника, я так бачу».
Дизайн-студія. Такий варіант вибирають, коли необхідно отримати прогнозований результат, ефективні інструменти просування бізнесу за повного делегування процесу. Звернувшись до авторитетної спеціалізованої студії, ви можете бути впевнені, що її дизайнери врахують сучасні тренди, проаналізують переваги салону, вивчать ваших конкурентів та потреби цільової аудиторії.
Фахівці WeLoveBrands розробляють візитні картки, ретельно відбираючи референси, а також глибоко аналізуючи конкурентів у вашому місті та країні загалом. Дизайнери спираються на теорію в галузі психології сприйняття кольорів та шрифтів, щоб створити ефективні візитки.
Обговорити проект, орієнтовну вартість роботи та терміни здачі можна, звернувшись до нас за телефоном чи через контактну форму на сайті.
Створюйте сильний візуальний образ, обганяйте конкурентів та розвивайте тату-салон так, щоб до вас приїжджали з інших міст!