Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Візитні картки – доступний та ефективний спосіб просування бізнесу. Клієнти знаходяться на відстані руки, що дозволяє водіям легко рекламувати свої послуги.
Історики стверджують, що перші таксі з'явилися ще в Стародавньому Римі - це були колісниці з примітивними лічильниками. Після розпаду Римської імперії про такі «таксі» на кілька століть забули. Але в XVII столітті відбулося їхнє друге народження: в 1639 корпорація англійських кучерів отримала першу в світі ліцензію на візництво. На початок ХХ століття змінювалися лише різновиди екіпажів, а 1907 року у Лондоні з'явилися перші легкові автомобілі, обладнані механічними лічильниками. Зараз найзнаменитіші таксі у світі — чорні лондонські кеби та нью-йоркські «Yellow Cabss».
Світовий ринок таксі у 2020 році становив майже 160 мільярдів доларів США, а до 2026 року прогнозують його зростання до 327 мільярдів. Щодня відбувається 15 мільйонів поїздок на виклик, і до 2030 року ця цифра досягне позначки 100 мільйонів.
Річний оборот таксі в Україні, за різними оцінками, становить від 40 до 50 мільярдів гривень. Щодня відбувається близько півтора мільйона таких поїздок. За пасажирів борються спеціалізовані автотранспортні підприємства, диспетчерські служби або агрегатори замовлень, а також незалежні таксисти. Для залучення клієнтів вони використовують різноманітні рекламні та маркетингові інструменти. Візитка таксиста або таксопарку — один з них.
Візитні картки — доступний та ефективний спосіб просування бізнесу. Клієнти знаходяться на відстані руки, що дозволяє водіям легко рекламувати свої послуги. Візитки вирішують такі завдання:
Формують перше враження. Візитна картка для таксиста — простий спосіб представити себе клієнту та сформувати позитивне враження. Чиста та охайна машина, привітний водій та виразна візуальна складова створюють сприятливий імідж та стимулюють клієнтів звернутися за послугою.
Транслюють контактну інформацію. Візитки містять телефони, електронні адреси, посилання на додаток компанії та сторінки в соціальних мережах, де споживачі можуть ознайомитися із загальною інформацією, дізнатися про вигоди для себе, а також прочитати відгуки про службу в цілому та водіїв зокрема. Найпросунутіші компанії розміщують на картках також QR-код.
Наголошують на професіоналізмі. Завдяки візиткам таксі або водій стає більш привабливим та авторитетним для пасажирів.
Допомагають просувати торговельну марку або власний бренд. Розмістивши логотип та слоган на візитній картці, компанія домагається більшої впізнаваності та популярності.
Важлива перевага використання візиток як рекламного носія в тому, що це бюджетний та ефективний варіант просування бізнесу. Вони завжди потрапляють до цільової аудиторії — потенційним пасажирам.
Візитна картка таксі якісно інформуватиме про послуги та залучатиме нових пасажирів, якщо вона:
виконана у фірмовому стилі та відрізняється від сотень інших візиток;
має привабливий, впізнаваний, дизайн, що запам'ятовується;
читабельна, тобто вся інформація на ній надрукована чітким шрифтом на контрастному тлі;
надає найважливішу інформацію — з історією, місією компанії, кількістю та марками автомобілів клієнти можуть ознайомитися на веб-сайті.
Головні риси ефективних візиток — інформативність та індивідуальність. Створення таких візитівок — непросте завдання, тому важливо довірити її кваліфікованим дизайнерам.
При розробці дизайну візиток використовують універсальні правила та інструменти. Досвідчений дизайнер знає, як працюють колір, шрифт та іконки. Наприклад, при виборі кольорової гами найчастіше орієнтуються на фірмові відтінки автомобілів та цільову аудиторію. Якщо таксі використовує жовті машини, цей колір роблять фоновим або ключовим на візитівці. Служби таксі, орієнтовані на молодіжну аудиторію, використовують яскраві активні кольори – жовтий, зелений та блакитний.
Чорно-біла кольорова гама переважає на візитних картках компаній та незалежних таксистів, які займаються пасажироперевезеннями на автомобілях бізнес-класу чи люксових авто. Чорний і білий тони підкреслюють солідність і ґрунтовність таких перевізників. Золотисті елементи на візитках надають ексклюзивності та престижності, а сині відтінки привносять відчуття професіоналізму та якісного сервісу.
За допомогою шрифту можна передати ключові характеристики компанії. Класичні шрифти із засічками говорять про надійність та гарантію якості – їх застосовують компанії з більшим стажем. М'які похилі шрифти без засічок відбивають доброзичливий настрій, створюють атмосферу легкого, приємного спілкування між перевізниками та пасажирами.
Що стосується картинки, то зазвичай використовують фотографії або зображення автомобіля, а також його частин, виконані в корпоративних кольорах, а також крила - як символ швидкості доставки. Часто зустрічається і такий графічний елемент як «шашечки», який безпомилково асоціюється з таксі.
На візитних картках служб таксі є також контактна інформація: адреса центрального офісу, телефонні номери, адреса електронної пошти та веб-сайту. Зверніть увагу, що елементи оформлення мають виглядати цілісно та гармонійно.
Унікальні візитки таксі, розроблені в спеціалізованій студії WeLoveBrands, є ефективним інструментом передачі інформації та залучення клієнтів. Тому якщо ви хочете отримати незвичайний дизайн, який викликає інтерес у споживачів, зателефонуйте нам для консультації.
Перевага візиток у порівнянні з електронними засобами інформації — близькість та тактильність. Як і інші рекламні носії, картки поступово змінюють свій зовнішній вигляд. Це пов'язано з розвитком дизайну та змінами у тенденціях оформлення рекламних об'єктів. При розробці візиток орієнтуються в основному на тренди, які будуть актуальними протягом п'яти років. Серед них:
Незвичайна форма. Стандартна візитка має прямокутну форму та розмір 3,5 на 2 дюйми. У той же час, використовуючи картку служби таксі у формі автомобіля, ви підкреслите індивідуальність та креативність компанії.
Гравіровані візитки. Гравірування за допомогою друку або лазера надає візитці об'єм і перетворює її на витвір мистецтва. Такі картки рекомендують використовувати службам таксі, які надають лімузини та автомобілі бізнес-класу.
Кольорова кромка. Це ще один спосіб, за допомогою якого візитна картка набуває додаткового обсягу та тривимірності.
Handmade-ілюстрація. Тренд демонструє особливу повагу компаній до своїх клієнтів, привертає увагу та привносить у стосунки довіру.
Мінімалістичне оформлення. Мінімалізм — сучасний стиль, характерний для всієї візуальної реклами, — торкнувся і візитних карток. Передбачає застосування простих, чітких та симетричних ліній, а також два, максимум три кольори.
Сміливий неон. Такі візитки привертають увагу яскравими та зухвалими кольоровими рішеннями. Відмінно підходять для сучасних служб таксі, які йдуть у ногу з часом та використовують інновації.
Автографи. Візитні картки з підписом рекомендуються, коли потрібно підкреслити особливу увагу до замовника.
Чорно-білий дизайн. Допомагає підкреслити відданість компанії класичним цінностям та традиціям, відображає повагу до клієнтів та демонструє відповідальне ставлення.
Сучасні технології та рівень дизайнерського мистецтва допомагають вирішувати різноманітні маркетингові завдання. При виборі стилю для візитних карток таксі важливо правильно визначити цільову аудиторію та знайти «золоту середину» між вартістю, унікальністю та креативом.
Розробити дизайн візитних карток можна самостійно за допомогою онлайн-ресурсів. Цей спосіб дозволить заощадити гроші власнику одного автомобіля, оскільки передбачає використання безкоштовних шаблонів чи недорогих програм. Однак розраховувати на унікальність у цьому випадку не варто: багато таксистів уже мають аналогічні візитки.
Вартість розробки дизайну у спеціалізованих студіях залежить від кількості варіантів та терміновості виготовлення. Створення візитки для таксі «з нуля» обійдеться у $30 і більше. Замовнику на вибір пропонують кілька варіантів макетів.
При замовленні візитних карток таксі в дизайн-студіях ви отримаєте унікальне оформлення, що запам'ятовується, відповідне цільовій аудиторії. При цьому зможете досягти кращого співвідношення між ціною та якістю роботи.
Дизайнери студії WeLoveBrands у процесі роботи вивчають:
побажання замовника;
фірмовий стиль та айдентику компанії;
автомобільний парк, марки автомобілів та перелік послуг, що надаються;
цільову аудиторію та категорії пасажирів;
візитні картки конкурентів та доступні варіанти в Мережі.
Після розробки дизайну, погодження із замовником та затвердження макета ми готуємо його до друку. Щоб поставити запитання, що цікавлять вас, ознайомитися з умовами співробітництва, а також замовити розробку та друк візиток, зателефонуйте нам або зв'яжіться через форму зворотного зв'язку на сайті студії.