Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Візитка – не просто контактна інформація на папері. Це спосіб представлення масажиста чи масажного салону. Перед друком візитних карток важливо передбачити два компоненти дизайну - створити логотип, що підкреслює індивідуальність, і вибрати кольори, що викликають приємні емоції та відбивають атмосферу салону.
Сфера масажу здавна була конкурентною. Перші згадки про застосування масажу як про лікувальну процедуру зустрічаються в китайських джерелах, датованих третім тисячоліттям до нашої ери. Пізніше його почали вводити як косметичну процедуру – для профілактики та усунення целюліту, поліпшення тургору шкіри тощо.
У 2021-му масажні процедури проводять у загальних та спеціалізованих клініках, SPA- та косметичних центрах та салонах, окремих масажних кабінетах, а також вдома у клієнтів. На ринку масажних послуг постійно зростають попит та пропозиція.
Приватні майстри залучають нових клієнтів за допомогою реклами, а також "сарафанного радіо", тобто за рекомендаціями. У бізнесі використовують друковані рекламні матеріали: листівки, флаєри та візитки для масажиста. Візитні картки — один із найефективніших способів донести інформацію про салон/клініку/майстра та залучити більше клієнтів.
Реклама та якісний сервіс — потужні складові бренду у сфері beauty-послуг. Відомий фірмовий стиль дозволяє залучити нових клієнтів, а продумане до дрібниць оформлення салону, сучасні матеріали та висока якість роботи - утримати їх.
Особливо важливою є реклама для нових компаній, а також тих, які пережили ребрендинг. Візитки — доступний та ефективний спосіб заявити про себе в індустрії краси. Вони допомагають масажистам та масажним салонам:
Сформувати позитивне враження. Ефектне оформлення стимулює людину відвідати салон, викликає приємне враження та формує позитивний образ.
Повідомити про розташування салону та види масажу. З цією метою на візитних картках розміщують адресу, номери телефонів, а також лаконічно перераховують доступні види процедур.
Сформувати професійний образ. Якісна візитка свідчить про відповідальний підхід масажистів до своєї роботи.
Використовувати «сарафанне радіо». Задоволені роботою масажиста клієнти найчастіше рекомендують салон чи конкретного майстра своїм знайомим. А за допомогою візитки простіше передати контактні дані фахівця чи компанії.
Масовий перехід на цифрові носії не знизив попит на візитки у видах бізнесу, пов'язаних із спілкуванням та обслуговуванням клієнтів. Якісні візитні картки так само важливі, адже вони допомагають підтримувати теплі відносини між масажистами та клієнтами.
Візитна картка – обличчя масажиста. З її допомогою можна продемонструвати свій професіоналізм та показати, які види послуг ви надаєте.
При цьому візитка може містити багато інформації та декоративних елементів, але не виконувати свої функції. У кращому випадку її використовуватимуть як закладку для книги. Щоб не витратити гроші даремно, слід відповідально підійти до завдання та створити цікавий дизайн. Такий, який притягуватиме погляди, інтригуватиме і викликатиме у споживачів приємні асоціації.
Візитка зможе залучати клієнтів до масажного салону, якщо вона:
Відображає особливості салону та масажних процедур. Які види масажу доступні в салоні: лікувальні чи косметичні, традиційні чи східні? Якісна візитка відображає цю інформацію.
Відповідає цільовій аудиторії. Візитки салону з косметичними видами масажу навряд чи будуть цікавими для людини, яка приходить у салон для усунення проблем хребта.
Добре читається. Шрифт тексту має бути простим і досить великим для швидкого прочитання на ходу.
Креативна. Для масажиста, який практикує класичний масаж, достатньо мати традиційні прямокутні картки. Візитка спеціаліста, який виконує особливі види процедур, може бути незвичайної форми. Наприклад, для реклами східного масажу виготовте візитку у вигляді ієрогліфа. Але при цьому пам'ятайте, що навіть найнезвичайніша візитка має поміщатися у візитницю — так її простіше зберігати.
Лаконічна. Іноді спроба розмістити максимум інформації призводить до того, що сприйняття такої картки утруднюється.
Візитка — не просто контактна інформація на папері. Це спосіб представлення масажиста чи масажного салону. Перед друком візитних карток важливо передбачити два компоненти дизайну – створити логотип, що підкреслює індивідуальність, і вибрати кольори, що викликають приємні емоції та відбивають атмосферу салону. Ці елементи є найбільш важливими у візуальному стилі масажного кабінету та враховуються при створенні дизайну картки.
Головні інструменти дизайну друкованої продукції — колір, шрифт та графіка. Вони створюють єдиний образ, транслюючи атмосферу салону.
Колірна гамма візитних карток готує сприятливу емоційну реакцію у відвідувачів салонів. Адже в масажні кабінети приходять не лише оздоровитися, а й розслабитися, відновити сили, на якийсь час забути про свої турботи.
Основні кольори — червоний, жовтий та зелений — у брендингу використовують, щоб стимулювати споживачів до дії. Однак ці відтінки — не ідеальний вибір для візиток масажистів. У картках салонів краще використовувати м'які пастельні тони. Рожевий — жіночний колір, він підходить для візиток кабінетів косметичного масажу. Світлі ніжні відтінки жовтого, зеленого та блакитного заспокоюють, розслаблюють та викликають позитивні емоції. Поєднання білого та пастельного рожевого створюють атмосферу турботи про клієнта.
Графіка на візитних картках масажних салонів — другий за силою емоційного впливу елемент. Зображення та фігури повинні передавати відчуття турботи. Часто в дизайні використовують зображення людей, що лежать спиною догори, з руками масажиста. Популярні й малюнки лаванди, лілії, троянди. У візитках салонів, що спеціалізуються на східних техніках, застосовують зображення бамбука, драконів, квіток сакури, лотоса, а також ієрогліфи.
Шрифт назви салону та слогану має стилістично відповідати концепції дизайну візитної картки. Найорганічнішими виглядають м'які рукописні шрифти. У візитках салонів із східними видами масажу використовують текст, стилізований під ієрогліфи. Для передачі контактної інформації вибирають добре читаємі варіанти.
Елементи картки повинні добре поєднуватися між собою. Важливо дотримуватись структури подачі інформації: почніть з логотипу та назви, потім переходьте до адреси, електронної пошти та номерів телефону.
На звороті картки можна розмістити цитати відомих людей про користь масажу. Візитки-магніти клієнти зможуть прикріплювати до холодильника – так вони не загубляться і будуть завжди на очах. На одній стороні картки зручно розмістити великий логотип, який одразу приверне увагу потенційних клієнтів.
Простий спосіб виділити візитку — додати незвичайний елемент дизайну або використовувати спеціальну техніку друку. Акценти з фольги надають вишуканого блиску, а рельєфний глянець створює ефект тривимірного зображення.
Застосування рідкісних видів паперу — ще один спосіб, що дозволяє створити унікальну візитну картку. Товстий матеріал надає візитівці розкішного вигляду, а перероблений крафт-папір створює відчуття органічності.
Створити макет візитки для масажного салону можна за допомогою шаблонів на сайтах-конструкторах або в графічних редакторах. Це допоможе заощадити гроші, але навряд чи такий спосіб буде ефективним — разом з вами аналогічний шаблон може використовувати інший масажист.
Унікальну візитну картку, яка відобразить атмосферу та характер масажного салону, можна замовити у дизайнерів спеціалізованих студій. Вартість розробки дизайну складає $15 та більше. Ціна залежить від кількості варіантів готових макетів та термінів здачі проекту.
Фахівці студії WeLoveBrands узгоджують із замовником концепцію візитної картки, потім вивчають цільову аудиторію, конкурентів та розробляють ескізи. Після погодження, внесення правок та затвердження макети готують до друку. Інформацію про умови співробітництва та відповіді на запитання можна отримати, звернувшись до нас по телефону або у чаті на сайті.
Виділяйтесь, обганяйте конкурентів і ставайте найкращими у сфері свого бізнесу! А дизайнери WeLoveBrands вам у цьому допоможуть.