Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Кондитери безпосередньо спілкуються з клієнтами та готують для них кондитерські шедеври. Але щоб збільшити кількість замовлень, мало розповісти про свою справу та рекламувати свої послуги. Необхідно створювати сприятливе перше враження та викликати довіру.
Для залучення споживачів, зміцнення репутації та нагадування існуючим клієнтам про себе, потрібно мати такий важливий діловий атрибут як візитка кондитера. Її правильне оформлення відіграє важливу роль у створенні особистого бренду, відбудові від конкурентів та зростанні заробітку. Про те, як створити ефективну візитну картку для кондитера, розповімо у цій статті.
Візитка кондитера має працювати у кількох напрямках: представляти власника картки, повідомляти про його діяльність, покращувати імідж, просувати бізнес. Щоб вона виконувала свої функції, її слід правильно оформити. Для цього дотримуйтесь основних правил.
Насамперед візитна картка «солодких справ майстра» має спонукати потенційного клієнта спробувати ваші десерти та випічку. Використовуйте якісні фотографії солодощів, які ви готуєте, що викликають апетит відтінки, атрибутику пекарні.
Клієнтів можна залучити і цікавим текстом. слоганом, висловлюванням, назвою кондитерської або списком ваших фірмових страв.
Ви можете представити візитну картку у вигляді купона знижок або бонусної картки, а також розмістити на ній мем, невеликий тест або загадку.
Візитна картка – це обличчя кулінарного майстра, тому подбайте про те, щоб матеріал, який ви використовуєте, був якісним, приємним на дотик та зносостійким.
Візитка кондитера не повинна бути нудною та прісною. Допускається креатив у міру та художнє написання слів. Головне при цьому, щоб шрифт був чітким та читабельним, а картинка не заплутувала аудиторію, не відволікала від важливого.
У кондитерському бізнесі однаково ефективно працюють як яскраві візитки, так і стримані, спокійні. Тому те, якою буде картка, залежить від самого майстра.
Вітаються нестандартні форми візитних карток у вигляді солодощів. Важливо лише, щоб спеціалізація відповідала.
Для створення стильної та апетитної візитки кондитера необхідно спочатку вивчити конкурентів та цільову аудиторію. Які прийоми використовують інші кулінарні майстри? Чим живе ваш потенційний клієнт, що йому подобається і що непокоїть? Розуміння потреб споживачів дозволить створити візитну картку привабливою та цікавою для них, а вивчення сильних та слабких сторін конкурентів. досягти більшої ефективності за допомогою візуальних та вербальних елементів.
Кількість інформації на візитній картці кондитера залежить від стилю, який ви вибрали для її оформлення. Наприклад, для мінімалістичної візитки достатньо вказати:
ім'я та прізвище пекаря/назва кондитерської;
спеціалізацію;
контакти.
Якщо ж ви не любителі лаконічності і хочете надати аудиторії більше інформації про свою справу, розміщуйте крім основних даних слоган або ключову фразу, що визначає ваш бізнес, що відображає ваші цінності (наприклад, зроблю ваше життя солодшим), перелік солодощів, які ви готуєте, переваги замовлення десертів у вас.
Такий варіант візиток часто має двосторонній формат, а ось картка у стилі мінімалізм може бути односторонньою.
Не менш важливо також правильно розташувати структурні блоки на візитівці. Слід грамотно використовувати простір на лицьовій та зворотній сторонах, щоб залучити покупців, донести до них потрібне посилання, але при цьому не перевантажити картку різними елементами.
Логотип розміщуйте у верхньому лівому кутку. Це перше, що побачить людина на вашій візитівці.
Напишіть коротку фразу про те, чим ви займаєтесь (наприклад, авторські торти на замовлення).
Спочатку пишіть ім'я, а потім прізвище кондитера, по-батькові використовувати не потрібно.
Вкажіть вашу професію (головний кондитер, пекар-кондитер).
Контакти пишіть у такому порядку: адресу, телефон (один), сайт або облікові записи в соцмережах або месенджерах, адресу електронної пошти. Використовуйте заклик: дзвоніть, пишіть, приїжджайте.
При оформленні тексту рекомендується застосовувати не більше 3 типів шрифтів та залишати вільний простір між блоками та елементами.
Якщо візитівка двостороння, на обороті треба розмістити унікальну торгову пропозицію – інформацію рекламного характеру, яка спонукає вашого потенційного клієнта зробити замовлення. Часто це знижки, акції та спеціальні накопичувальні системи. Також тут розміщують меню та переваги кондитера (в текстовому чи візуальному вигляді).
Усі елементи на візитівці кондитера мають бути чіткими, читабельними та легкими для сприйняття. Тоді аудиторія легко ознайомиться з інформацією і зможе скласти свою думку про бізнес.
Візитка кондитера має бути цікавою. Тому при її створенні слід відійти від усталених правил та додати креативних елементів. Зокрема, можна придумати будь-яку форму, крім стандартної прямокутної, але яка відобразила б вашу спеціалізацію. Так, якщо ви займаєтеся випічкою тортів для святкових заходів, зробіть візитку у вигляді торта, готуєте десерти з шоколаду, тоді ваш варіант – це плитка чи батончик. Використовувати можна також панкейки, еклери, різні цукерки та печиво, макаруни чи кекси.
Форма повинна відображати суть бізнесу, а значить акцент – на специфіку діяльності.
Допустимо зробити мультяшну стилізацію стандартної візитної картки, зобразивши на ній ті ж солодощі, крейдяну дошку або кондитерський прилавок. Також підійдуть зображення інгредієнтів для приготування кондитерських виробів, кухонного приладдя, уніформи кухаря, прикрас для солодощів.
Якщо ви використовуєте фото, вони мають бути високої роздільної здатності, щоб проглядалася кожна деталь.
Не забувайте, що мінімалізм також добре працює для кондитерських візиток. Лаконічні картки відрізняються або відсутністю картинок, акцентом на тексті та унікальних шрифтах, або присутністю графічних елементів та стриманою кольоровою гамою. Наприклад, чорні літери на бежевому папері зі стилізацією під картон, однорідне тло у вигляді розкиданої присипки або борошна, білі візитки з жовтим шрифтом та інші варіанти.
Текст можна накласти на зображення або на спеціальне колірне тло, яке б пробуджувало апетит. Використовуйте червону та помаранчеву палітри з різними відтінками. Однак, якщо у вас є фірмові кольори, краще застосовувати їх для підвищення впізнаваності бренду.
Чорне тло не варто використовувати для візиток кондитера. Винятком є зображення темно-сірої крейдової дошки, де прописується меню.
Для надання елітарності та преміальності друкарському виробу ви можете використовувати різні технології друку, включаючи лакування, конгрев, термопідйом, лазерне або плотерне різання, тиснення, шовкографію тощо.
Якщо хочете зробити унікальну та привабливу візитку, зверніть увагу на дизайнерський папір з різними тематичними візерунками: солодощами, чашками, блюдцями, ложечками. Вони посилять ефект та повідомлятимуть про рід діяльності.
Кондитери можуть використовувати різні візитки – від простих та лаконічних до нестандартних та креативних. Справа в тому, що кулінарна сфера дозволяє впроваджувати сміливі ідеї. Тому якщо хочете виділитися та запам'ятатися аудиторії, не бійтеся несподіваних образів. Вивчайте конкурентів, відстежуйте тренди, використовуйте цікаві прийоми та ви зможете зачепити споживачів.
Двостороння візитка «Sweet bakery» кондитера Ніни Блум оформлена в стиль мультфільму. З одного боку зображена усміхнена дівчина у формі кухаря з тортом в руках. Поруч із нею є малюнки морозива, тістечка, багатоярусного торта зі свічкою, а також шоколадні ляпки. Тут же вказана інформація про кондитера та її контакти. Зі зворотного боку візитної картки у стиль мультфільму зображені різні солодощі, які Ніна Блум виготовляє. Малюнки та текст розміщені на бежево-коричневому фоні. Літери та цифри пофарбовані в темно-коричневий відтінок, що імітує колір шоколаду.
Візитка «Кондитерська Наталі» оформлена у вигляді крейдової дошки. На одній стороні нанесено назву закладу, що пропонує випічку та багато іншого, а також розташовані в ряд різні рожеві солодощі в оформленні мультфільму. А на звороті на тому ж фоні крейдової дошки контакти: адреса, телефон, сайт. Колірне рішення – біла, рожева та сіра палітра.
Візитка головного кондитера Сандри Мосс у закладі «Sweet things» – одностороння. На задньому плані є фотографія. На дерев'яному столі зображено інгредієнти та кухонні інструменти для приготування випічки. Вся інформація нанесена білим чорнилом, а назва кондитерської, логотип та контакти виділені білою рамкою.
Домашня кондитерська «Білий Кролик» використовує візитки, виконані у мінімалістичному стилі. На ніби переробленому сірому папері чорними фарбами виконано зображення кролика, який на таці несе високий багатоярусний торт. Яскравий акцент – це кекс на самому верху конструкції. Він пофарбований у коричневий, зелений, рожевий та червоний відтінки. На звороті зображена мордочка кролика з тим же кексом на голові, назва та контакти кондитерської.
Одностороння візитка Світлани Степанюк пропонує послуги виготовлення тортів та десертів на замовлення. Білим чорнилом на тлі кольору шоколаду виконано логотип, а також прописано унікальним рукописним шрифтом ім'я кондитера та контакти: телефон, пошта, аккаунт в Instagram.
«The Bombay Bakery» виготовила їстівну візитку у формі печива. На ній розмістили назву кондитерської, адресу та телефон. Вона навряд чи довго зберігатиметься, але як подарунок від компанії – чудова ідея.
Марина Єгорова – кондитер, яка вирішила випустити круглі візитки. На відміну від традиційних яскравих тонів, тут використовуються чорний фон і золоте чорнило для оформлення тексту та логотипу у вигляді торта. Ця візитка зручна тим, що її можна використовувати як підставку під гарячу чашку.
Авторська кондитерська «Шоколадні історії» оформила візитку у коричневій гамі. На задньому плані є фотографія дерев'яного столу, на якому лежить випічка, десерти, кавові зерна – все у кольорі шоколаду. Назва кондитерської прописана фірмовим шрифтом, а весь текст нанесений світло-бежевим чорнилом.
Візитка корейського кондитера Парка Джуна пофарбована в червоний колір, а зображення солодощів, які він виготовляє, висічені наскрізь у правій частині картки. Вона одночасно рекламує майстра та саму кондитерську «Bonette», тому тут вказано її адресу та години роботи. Літери та контури зображень виконані у світло-рожевому кольорі, який підвищує апетит.
Особиста візитка шефа-кондитера Сьюзі Вайт оформлена в пастельні рожеві тони. Вона позбавлена будь-яких зображень солодощів, але тут представлений слоган: «Момент для себе». Кондитерська називається «Солодкі насолоди», а ім'я нанесене на качалку. На одній стороні візитівки знаходиться ім'я кондитера та назва закладу зі слоганом, а на іншій – спеціалізація Сьюзі Вайт, телефон, сайт, електронна пошта, а також адреса.
Ці та інші варіанти оформлення візиток для кондитера допоможуть вам зрозуміти, що ви хотіли б використовувати для своєї справи, в якому напрямку рухатися, які фішки в дизайні застосувати, щоб виділитися на тлі конкурентів, підвищити впізнаваність бренду і зацікавити клієнтів.
Можливості сучасної поліграфії дозволяють створювати стильні та оригінальні візитки, які привертають увагу та викликають інтерес. Використовувати різні методи друку на унікальних матеріалах. Класичний варіант – це щільний картон або крейдований папір. Але є й інші можливості: дерево, текстиль, пластик, гума. Сміливе рішення – їстівний варіант. Однак його виготовляють у кондитерській, а не у друкарні.
Щоб вашу візитну картку було приємно тримати в руках, замовте невелику партію з паперу touche cover. Завдяки латексному напиленню створюється відчуття, що торкаєш пальцями шовкову поверхню. Ваші потенційні клієнти, напевно, оцінять.
Також можна використовувати дизайнерський папір – матову або перламутрову, з різним орнаментом типу твін-спот, що надає їй рельєфності.
Щоб зробити цікавий акцент, виділити потрібне, наголосити на своєму статусі, слід використовувати сучасні постдрукарські технології при виготовленні візиток кондитера.
Наприклад:
лакування;
тиснення;
фольгування;
конгрев;
вирубка;
фарбування торців.
При виборі способу обробки та матеріалу для створення візитки відштовхуйтеся від напряму діяльності, поставлених завдань та бюджету. Віддайте перевагу найбільш підходящему для вашого бізнесу та відповідному очікуванням цільової аудиторії варіанту.
Якщо ви вирішили зробити візитки для вашого кондитерського бізнесу, довіртеся професіоналам зі студії WeLoveBrands. Кваліфіковані дизайнери розроблять макет з урахуванням ваших побажань, завдань бізнесу та потреб цільової аудиторії. Візитна картка кондитера буде відповідати вашому фірмовому стилю, містити всю необхідну інформацію та мати чіпкий дизайн. Детальніше про етапи розробки, терміни та оплату ви можете дізнатися, перейшовши за посиланням. Для уточнення деталей та розрахунку вартості послуги зателефонуйте нам або напишіть у месенджерах.