Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Професійному фотографу важливо заявити про свою справу та про себе, викликати довіру у цільової аудиторії. Досягти успіху в бізнесі, підкреслити свій статус та залучити клієнтів допоможе візитна картка. Вона містить ключову інформацію, рекламує діяльність, формує імідж спеціаліста.
Стильна візитка фотографа створює сприятливе перше враження, підвищує впізнаваність та сприяє збільшенню заробітку.
Візитка фотографа має відображати характер, викликати довіру, мотивувати замовити послугу. Тому дуже важливо не лише вказати на ній свої контакти та рід діяльності, але й розробити ефектний дизайн, а також використати оригінальні матеріали для виготовлення. Це допоможе підкреслити індивідуальність фахівця та залучити аудиторію.
Оскільки фотограф – професія творча, то й у дизайні має бути місце креативу. Тільки у всьому знайте міру – занадто «мудрена» візитівка буде незрозумілою та може відштовхнути споживачів.
Краще відмовитись від розміщення своїх фото чи біографії. Такий формат не для ділової візитки, а для рекламних буклетів. Винятком є виразні чорно-білі знімки за умови, що основне тло картки буде з ними контрастувати.
Шрифт, що використовується, повинен бути чітким, зрозумілим, читабельним, тому уникайте фігурних накреслень або використовуйте їх по мінімуму, адже вони виглядають красиво, але погано читаються.
Під час виготовлення візиток для фотографа важливий матеріал. Краще замовити менший тираж, але з паперу найвищого класу. Якість матеріалу в очах клієнта дорівнює якості вашої роботи.
Не використовуйте більше 2 шрифтів на візитівці, інакше це негативно вплине на сприйняття інформації.
Для створення яскравих акцентів використовуйте не яскраві кольори, а сучасні технології друку: тиснення, лакування, термопідйом і т.д.
Замовте візитну картку фотографа таких форм та розмірів, щоб легко розміщалася у візитниці чи гаманці.
Щоб візитівка виконувала свої функції, необхідно зробити її зрозумілою та привабливою. Тобто слід розміщувати важливу інформацію про рід діяльності, використовувати гармонійні поєднання відтінків, читабельні шрифти, а також продумати всі елементи дизайну.
Кожен візуальний і вербальний компонент впливає не тільки на сприйняття інформації, а й на імідж фотографа.
Візитка – не той інструмент, який може помістити купу інформації. Тому слід виділити головне та коротко написати це на картці. Інші дані, які ви хочете повідомити аудиторії, слід зашифрувати в QR-код.
ім'я, прізвище (у деяких випадках по-батькові) фотографа;
спеціалізація, наприклад, фотограф новонароджених або весільний фотограф;
контактні дані: телефон, адреса електронної пошти, сайт, облікові записи в соціальних мережах, месенджери, карта проїзду в студію.
Не зайвим стане слоган або ємний вислів, який відображатиме ваш унікальний підхід до справи. Також можете розмістити список додаткових послуг, наприклад, не лише друк фотографій, а й доставка їх до рук клієнту наступного дня, художнє оформлення, відео. Так ви перерахуєте переваги замовлення фотозйомки саме у вас.
У разі розміщення тексту уникайте нагромадженості. Краще залиште більше незаповненого простору. Так візитка виглядатиме акуратною, лаконічною та сприятиме кращому сприйняттю інформації.
І ще кілька технічних моментів. Роздільна здатність візитки має бути 300 dpi. Усю потрібну інформацію необхідно друкувати на пристойній відстані від краю, щоб вона не зникла під час обрізання. Кращий варіант з розміщення текстових та графічних блоків – це логотип у верхньому лівому кутку, а ПІБ та контакти фотографа – праворуч. У нижньому лівому кутку рекомендується залишити порожній простір. Так легше тримати візитку, а правою рукою набирати номер телефону, не закриваючи його пальцем.
Візитка фотографа може бути як лаконічною, так і креативною. Все залежить від вашої спеціалізації, особливостей у роботі, переваг. Відобразити характер і донести потрібне посилання до цільової аудиторії можна за допомогою форми, стилю оформлення та гами кольорів.
Цілком допустимо використовувати не тільки стандартний прямокутний розмір 50х90 або 55х85, а й квадрат, коло, трикутник або конструктор. Відмінне рішення, якщо ви оберете таку форму, яка буде додатковим елементом інформування про діяльність. Наприклад, візитка у вигляді фотоапарата або прозора картка з видом на навколишній світ начебто через об'єктив фотокамери – це оригінальний варіант з обігрування форми. Більш стриманий спосіб – округлі або фігурні краї стандартної візитки.
Ще один варіант привернути увагу потенційних клієнтів – застосувати вертикальну орієнтацію замість звичної горизонтальної або розмістити текст по діагоналі. Описуючи свої послуги, допускається використання каламбурів, ребусів, легких тестів або загадок. Ці прийоми затримають погляд клієнта на візитівці, працюватимуть на запам'ятовування та бажання замовити у вас послугу фотографа.
Щодо стилю, то вдалим варіантом для візитівки фотографа є мінімалізм, геометрія, негативний простір, інтерактивні елементи. Залежно від вибраного формату, вам вдасться сформувати певний образ та покращити імідж фотографа.
Добре, якщо у вас фірмовий стиль. З ним ви зможете заявити про себе як про професіонала та відбудуватися від конкурентів. Фірмові елементи, такі як логотип, кольори та шрифти, відображаються в дизайні рекламної продукції, оформленні сайту та соціальних мереж. При цьому вони мають виглядати органічно на невеликому просторі візитної картки. Важливо, щоб вони були чіткими та інформативними.
У дизайні візиток використовуються фірмові кольори, якщо вони є. В іншому випадку віддайте перевагу класичній палітрі: білий, сірий, чорний. Може здатися, що такі фарби не підійдуть творчій професії фотографа, але це не так. Вся справа у контрасті. Чорний фон і золотий або білий текст або навпаки білий фон і чорні або темно-сірі літери – такі варіанти виглядають елітно та стильно на відміну від застосування всіх кольорів веселки. До того ж використання класичної палітри пов'язане з відтінками більшості фотокамер (чорний, сірий), фотоспалаху (яскравий білий), а також плівки (чорний, сірий, білий).
Крім цього, можна зробити колірний акцент на зрізі, наприклад сріблястий або яскравий (синій, фіолетовий, рожевий). Вибір контрастного кольору визначається характером фотографа та його перевагами. Таке поєднання відтінків виглядатиме лаконічно та цікаво, небанально. Головне – використовувати не більше трьох кольорів.
Оригінальні візитки фотографа – це не просто картки, оформлені відповідно до фірмового стилю. Головна їхня особливість – незвичайність, яка привертає увагу та запам'ятовується надовго.
Візитна картка американського фотографа Норріса Мантута виконана з чорного і прозорого пластику. Родзинкою є те, що прозора частина імітує видошукач фотоапарата. На чорній «рамці» білим і бежевим чорнилом написано ім'я фотографа і вказані способи зв'язку з ним.
Фотограф-анімаліст та лайфстайл-фотограф Алісія Ріус стилізувала свою візитку під слайд. Інформацію про неї можна дізнатися лише направивши світло на візитку.
Візитна картка німецького фотографа Anne Gretl була вигадана художником Marko Seper із Хорватії. Вона виглядає досить стримано. у сірих та чорних тонах. Однак її особливістю є віконце на місці об'єктива, зроблене за допомогою такої технології, як вирубка.
Фотограф і дизайнер із Венесуели, який проживає в Сан-Франциско, Люмен Біготт створив одноколірну візитну картку. За основу він узяв напівпрозорий матовий пластик, а для нанесення всієї інформації та логотипу у вигляді фотоапарата на шнурку він вибрав чорні фарби.
Натан Джонс розробив свою ділову візитку, яка без слів говорить про спеціалізацію. Вона виконана у вигляді довжини об'єктива фотокамери. Вся інформація про фотографа нанесена на кільця фокусування, а цифри номера телефону позначені як налаштування різкості.
Український фотограф Юрій Стебельський використовує двосторонню візитку, лицьова та зворотна сторона якої повторюють вигляд фотоапарата спереду та ззаду. На лицьовій стороні візитки написана лише назва компанії «Blueclover», а на звороті представлений телефон та адреса електронної пошти, ім'я фотографа англійською та українською мовами.
Візитка фотографа з назвою «Фотографія від W» приваблює не стільки формою та стилем, скільки смисловою наповнюючою. Тут використовується цікавий слоган: Ваша історія. Моя лінза. В іншому – Звичайний об'єктив, показаний наполовину. Решта його ніби закрита білим аркушем паперу, на якому надруковані контакти, назва студії та слоган.
Весільний та сімейний фотограф Смирнова Дар'я Романівна має круглу двосторонню візитку. З одного боку зображена лінза та обідок об'єктива, а з іншого – на темному тлі розміщена інформація про власника та способи зв'язку.
Візитка Олександри Казарової стилізована під стрічку фотоапарата з кольоровими знімками, на яких показано фотографа у процесі роботи в снігових горах. Так вона повідомляє про свою спеціалізацію.
Візитка Tian Lan – фотографа з Франкфурта – виглядає як фотоапарат. Її особливостями є з'ємний об'єктив фотокамери та виділення всіх елементів фотоапарата тисненням та вирубкою. Це надає реалістичності. Така увага до деталей – безперечний плюс у дизайні.
Приклади оформлення візитних карток відомих світових фотографів можуть стати прикладом і натхненням. Вивчивши різні варіанти ви зможете знайти ідею для дизайну своєї візитки. Однак не вдайтеся до сліпого копіювання. Це зіграє з вами злий жарт: ви не зможете створити ні свій бренд, ні відбудуватися від конкурентів.
Далеко не всі візитні картки виготовляються із щільного картону чи будь-якого іншого дизайнерського паперу. Цілком підійде для візитки людини творчої професії і пластик, і дерево, і метал, і магнітний вініл. Такі вироби відносяться до елітних карток преміум класу. До того ж, ці матеріали дозволяють створити оригінальні дизайни. Тут важливо, щоб візуальні елементи виконували інформативну функцію так само, як і текст, наприклад прозорий пластик може імітувати видошукач фотоапарата.
Є матеріали, що виконують маркетингову функцію. Як саме? Наприклад, папір софт тач має приємні тактильні відчуття. Гладка, оксамитова поверхня вашої візитки буде оцінена потенційними клієнтами, особливо, якщо серед них є кінестетики. Це позитивно вплине на запам'ятовуваність, підвищить лояльність аудиторії та викличе бажання замовити фотозйомку.
Крім приємного на дотик матеріалу, клієнта може залучити незвичайне оформлення, яке досягається завдяки сучасним технологіям післядрукарської обробки.
До них відносяться:
Лакування.
У тому числі вибіркове, 3D, ультрафіолетове. Зайвої помітності виробу цей спосіб не надає, але виразно виділить текст або графічні елементи. Якщо на візитівці є лінза фотоапарата, можна лаком обробити саме її. А ось твін-спот лакування не тільки виділить фон, а й додасть приємну на дотик рельєфність.
Вирубка.
Цей спосіб допомагає отримати незвичайні отвори та художні вирізи на полотні візитки. Так, наприклад, віконце для об'єктива зроблено саме цією технологією. Також вирубкою досягаються достовірні опуклості та нерівності форми фотоапарата, зображеного на папері.
Обробка зрізу.
Ця популярна технологія застосовується в тому випадку, якщо використовується білий папір, пофарбований іншим кольором. Наприклад, якщо при нанесені чорної фарби, залишається білий некрасивий зріз, який відразу дешевшає виріб і негативно позначається на репутації фотографа. Виправити цей недолік можна обробкою торця золотим напиленням або будь-яким іншим кольором, який перегукується з чорнилом, що використовується на самій візитці.
Тиснення.
Ця технологія відрізняється від вирубки тим, що матеріал не пробивається наскрізь, а лише вдавлюється всередину, утворюючи борозни та виїмки. Так оформляється, наприклад, текст чи деталі зображення, логотип. Тиснення може поєднуватися з фольгуванням. Тоді ваша візитка виглядатиме престижно та ефектно.
Термопідйом.
Це метод обробки поверхні візитної картки відбувається шляхом нагрівання необхідних ділянок. Вони піднімаються та стають об'ємними. Ви можете виділити логотип, текст, елементи графіки.
При оформленні візитки потрібно використовувати не відразу всі, а одну або максимум дві технології, наприклад, обробку срібною фольгою тексту та зрізу або лакування та фольгування важливих елементів візитки.
Якщо ви замислилися над тим, щоб створити ділову візитку фотографа, замовте послугу в студії WeLoveBrands. Дизайнери розроблять макет з урахуванням ваших вимог та модних тенденцій, а також після аналізу ринку та переваг цільової аудиторії. Детальна інформація про етапи розробки, терміни та вартість візитки фотографа знаходиться тут. Для отримання консультації та замовлення дизайну зателефонуйте нам або зв'яжіться з нами через месенджери.