Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Візитка автосервісу – це важливий елемент брендингу та реклами послуг. Вона допоможе сформувати імідж вашого бізнесу, привернути увагу до цільової аудиторії, підвищити довіру.
Потенційний клієнт, при першому погляді на візитну картку, зможе зрозуміти, чи підходить йому СТО і чи варто туди звернутися для вирішення своїх конкретних завдань. Тому дуже важливо оформити візитку автосервісу таким чином, щоб зацікавити споживачів, а отже, і збільшити замовлення ваших послуг. Як це зробити? Розглянемо у цій статті.
Правильно оформлена візитна картка здатна привернути увагу та виділитися серед друкованої продукції конкурентів. При створенні візитки для автосервісу є свої особливості, які необхідно враховувати.
Вказуйте спеціалізацію автосервісу за допомогою візуального наповнення.
Зробіть дизайн ефектним, але зручним для сприйняття інформації, тобто будьте простіше в деталях.
Розміщуйте основні послуги автосервісу в короткій лаконічній формі (менше детальної інформації). Якщо клієнту будуть потрібні додаткові дані, він скористається телефонами та іншими засобами зв'язку з менеджерами організації.
Акуратно ставтеся до яскравого оформлення візитки, оскільки це може відштовхнути і справити негативне враження про ваш бізнес. В той же час колір повинен привертати увагу.
Контакти виділяйте жирним шрифтом чи будь-яким іншим способом. Клієнт, вивчивши інформацію на візитній картці, повинен легко знайти зручний для нього спосіб зв'язку з вашим автосервісом.
Для візитки потрібно підібрати міцний та зносостійкий матеріал. Можливо, варто звернути увагу не на папір, а на пластик чи легкий метал чи скористатися ламінацією.
Розмістіть логотип. Фірмовий знак працює на впізнаваність та формування єдиного образу компанії, він підвищує довіру та говорить про серйозність бізнесу.
Станціям технічного обслуговування автомобілів важливо пропонувати такі маркетингові матеріали, які передусім інформуватимуть про специфіку діяльності та переваги бізнесу. Привабливість при цьому відходить на другий план, але це не означає, що на візуальну складову не треба звертати увагу. Візитка повинна мати презентабельний зовнішній вигляд та унікальний дизайн, щоб виділитися на фоні конкурентів, залучити клієнтів та наголосити на статусі.
До текстового заповнення візитної картки автосервісу слід поставитися відповідально. Тут важливо надати мінімум інформації, але водночас не прогаяти головного.
назву СТО та/або напис, що точно характеризує постачальника послуг (автоматичне миття, малярська майстерня);
перелік робіт, які надає автосервіс, але не всі, а лише основні, і прописати їх слід дрібнішим шрифтом, ніж назва;
контакти – вказати необхідно все: телефон, сайт, облікові записи в соцмережах, месенджери;
адреса, час та графік роботи, можна розмістити карту проїзду;
логотип або за наявності логоперсонажу, щоб вас запам'ятали та відрізняли від інших організацій.
Логотип та назву автосервісу розміщуйте вгорі у лівому кутку візитки. Тільки робіть відступ, щоб при різанні напис залишився недоторканим. Для списку послуг використовуйте зворотний бік візитки. Також на ній можна продублювати назву та логотип у зменшеному варіанті. Контакти розміщуйте внизу візитки, посередині або праворуч. Важливо їх виділити та надрукувати чіткішим шрифтом.
Якщо ви робите особисту візитку, наприклад, для власника або менеджера автосервісу, то ім'я та посаду пишіть після вказівки назви СТО та пояснення його специфіки. Контакти вказуйте робочі, а не особисті.
Якщо ви займаєтеся не лише обслуговуванням, а й, наприклад, продажем автозапчастин, щоб не писати назву марок автомобілів, вкажіть емблеми цих компаній. Вони повинні бути чіткими, помітними, але меншими за розмірами логотипу вашого автосервісу.
Кількома словами відзначте також переваги: гарантія, знижки, роботи будь-якої складності і т.д.
Хоча дизайн візитної картки автосервісу, на відміну від інформаційної складової, грає не найважливішу роль, він виконує свої функції. Його теж можна зробити корисним та ефективним.
Стандартний варіант – коли на візитній картці є зображення автомобіля або його частин: мотора, панелі управління, керма, колеса, скла. Можна також розмістити емблеми марок авто, з якими ви працюєте.Загалом картинка повинна відповідати тим послугам, які ви надаєте.
Тому слід вибирати зображення на тему, що відповідають ключовим запитам цільової аудиторії.
При цьому, щоб зробити візитівку оригінальнішою та привернути увагу споживачів, використовуйте нестандартні символи та стилізацію. Вдалий приклад, коли силует машини цікаво обігрується, додаються інтерактивні елементи, деталі, що вирізають, і т.д.
Для автосервісу підходить мінімалізм та геометричний стиль. З їхньою допомогою можна створити лаконічний привабливий дизайн, що виділяється серед конкурентів, з акцентом на важливих елементах.
Щоб зачепити та зацікавити аудиторію, допускається використання такого прийому як негативний простір. Це дозволяє помітити певну частину візитки шляхом обігравання ділянок між компонентами.
Колірне оформлення не повинно бути яскравим. По-перше, це не відповідає сфері діяльності, а по-друге, візитна картка виглядає як несмак. Однак і тьмяні тони не підійдуть. Така візитка не зможе стати незабутньою.
Використовуйте нейтральні відтінки: блакитний, білий, бежевий та чорний. Блакитний колір заспокоює та налаштовує на діловий лад, білий піднімає настрій та наповнює силою, бежевий асоціюється з комфортом, безпекою та стабільністю, чорний – з розкішшю та ексклюзивністю.
Вдалим варіантом вважаються чорно-білі візитні картки. Вони виглядають стильно, презентабельно та підкреслюють статус.
Однак якщо у вас вже є корпоративні кольори та розроблений фірмовий стиль, нейтральна гама вам не підійде. Використовуйте закріплену за вашою компанією кольорову гаму у дизайні візитки.
Що стосується кольору тексту – він має контрастувати з фоном, а не зливатися з ним. Не використовуйте фарби однієї палітри. Найкращий варіант – чорний текст на білому тлі або золоті літери на чорний папір.
Автосервіс – це серйозний бізнес, який не любить надмірно креативних ідей із обігруванням форми рекламної продукції. Тому часто використовують стандартний прямокутник із параметрами 50х90.
Однак все ж таки допускається форма, що імітує, наприклад, вантажівку. Також за допомогою різних технологій друку можна зробити об'ємні зображення машини або її окремих деталей, зокрема керма чи коліс. Допускається для автосервісу варіант округлення кутів, щоб стилізувати візитку та зробити її ексклюзивною.
Візитку автосервісу можна оформити за прикладом конкурентів, щоб не вибиватися зі зграї та відповідати напрямку діяльності, або створити унікальний дизайн, що привертає і утримує увагу, але з відсиланням до свого бізнесу.
Для розробки стильного оформлення візитки скористайтесь популярними ідеями або зверніться до нашої студії за телефоном.
Якщо ви хочете запам'ятатися, виділитися на тлі конкурентів, викликати певну реакцію аудиторії або влаштувати провокацію, підключайте фантазію і створюйте нестандартні варіанти. Така візитка автосервісу стане тригером, покращуватиме імідж компанії, формуватиме потрібний вам образ у свідомості споживачів.
Менеджер автосервісу Наім Іслам створив особисту візитку. Вона стилізована під вантажівку – з чорною кабіною та шасі, а також із червоним кузовом. На ньому міститься вся важлива інформація: ім'я, посада власника візитки та контакти. При цьому вказані різні варіанти для зв'язку: телефон, факс, електронна пошта та сайт.
Менеджер та власник автосервісу Джек Тейлор має особисту візитку з цікавим дизайном. На ній над поверхнею піднімається паперовий легковий автомобіль. Таким чином, картка стає об'ємною. Ще один нюанс візитки – її оформлення кольорів. Використовується повністю чорний фактурний папір, а текст пофарбований у світло-бежевий колір.
Для стилізації візитки корпорації Moveza використовується вирубка. Тобто, на верхній частині візитної картки за рахунок віддалених фрагментів вгадується капот легкового автомобіля з колесом та кермом з боків від нього. На фігурно вирізаному автомобілі розміщено назву корпорації та її спеціалізацію. У нижній частині вказано ім'я власника організації, способи зв'язку з автосервісом та його адресу.
Двостороння візитка C.A.R. Services з поясненням "Авторемонт Кріса" має форму пластикової грошової картки за рахунок обрізаних гострих кутів та обраного матеріалу. Основні кольори: червоний, білий, сірий. На одній стороні на червоному тлі вказано назву автосервісу та логотип (у вигляді автомобіля білого кольору), а на звороті зліва значаться ці елементи, але вже червоні на білому тлі. Праворуч білим чорнилом на сірому нанесено ім'я власника центру, вказано номер телефону та перераховано основні види робіт.
Візитна картка автосервісу Hasbun розроблена у вигляді частини двигуна, а саме прокладки головки циліндра з усіма необхідними виїмками та отворами. Це різновид корисних візитних карток, зроблених з легкого металу в рожево-бежевих тонах. На одному з трьох отворів, яке не вирізано, але позначено тисненням, чорними фарбами нанесено інформацію про автосервіс: назву, ім'я власника та контакти.
Металізована візитка A1 Auto Repair виконана у мінімалістичному стилі. Використовується лише чорне та сіре напилення для фону та тексту з логотипом. Візитна картка одностороння. На ній зображено силует автомобіля, ріжковий ключ, на якому написано назву автосервісу, далі йдуть прапорці гоночні, а в самому низу – контакти.
Спортивно-технічний центр або СТЦ має двосторонню візитку. На одній стороні на чорному тлі нанесено логотип у вигляді машини, що виїжджає з шестерні, назва сервісу, телефон та адреса. Для тексту та зображення використовуються бежеві фарби. З іншого боку дублюється назва та логотип, але вже на бежевому фоні чорними фарбами. Збоку перераховуються послуги центру.
Візитна карта автосервісу під назвою «Автоматика» пофарбована в нейтральні класичні кольори: блакитний, білий, сірий з додаванням чорного. На поверхні односторонньої візитки зображена блакитна машина, що мчить. Її силует розмивається. Навпроти написано фразу: «Якісний ремонт за доступними цінами». Нижче наведено контакти: телефон, електронна пошта, сайт.
Візитна картка автосервісу під назвою «Друге життя вашого автомобіля» має тло у вигляді шкільної дошки в клітку. Візитка поділена на дві частини. Зліва знаходиться назва сервісу, ім'я головного механіка, телефон, адреса та графік роботи, а праворуч – перелік видів робіт та сайт. Цікаво, що на різних частинах картки на задньому фоні зображений легковий автомобіль у незвичайному виконанні. Праворуч – це звичайний автомобіль, а ліворуч його задня частина нанесена на клітинну поверхню візитки білою крейдою.
Дизайн візитної картки автосервісу Fastcar виконаний за допомогою ефекту контрасту. На її лицьовій стороні на білому тлі нанесено логотип у вигляді яскраво-червоного автомобіля, на якому білими фарбами написано ім'я механіка. Назва сервісу виконана червоною, а контакти – сірою. На звороті нейм дублюється, але оформлений за допомогою сліпого конгрева. Тут же перераховуються види робіт, які можна замовити в «Fastcar».
Ці та інші зразки візиток стануть натхненням для створення дизайну власної картки. Проте не копіюйте бездумно. Використовуйте їх як основу, але обіграйте по-своєму. Так ваша візитна картка виділятиметься у стосі інших друкованих виробів.
Для виготовлення візитних карт автосервісу найпоширенішим матеріалом вважається глянсовий або матовий крейдований папір із щільністю не менше 250 г/м². Вона відрізняється якісною передачею кольору, чіткістю деталей і помірною вартістю. Однак, щоб привернути увагу потенційних клієнтів, власники сервісних центрів використовують інші матеріали, наприклад, пластик або метал. Оптимальний варіант – це Touch Cover. Такий «шкіряний» папір додасть ексклюзивності за рахунок розкішного зовнішнього вигляду та зносостійкості.
Крім того, можна привернути увагу цільової аудиторії за рахунок декорування матеріалу за допомогою різноманітних технологій друку:
лакування - вибіркове, УФ, 3D, гібридне;
фольгування;
тиснення золотом, блінтове, багаторівневе;
вирубка;
конгрев – вибірковий або сліпий;
термопідйом;
шовкографія;
обробка зрізу.
Всі перелічені технології тільки збільшать привабливість ваших візитних карток в очах потенційних клієнтів порівняно з аналогічною друкованою продукцією конкурентів. Тому вибирайте будь-який із сучасних способів друку та отримайте ефективний інструмент просування бізнесу.
Якщо ви хочете створити стильну візитку для автосервісу, скористайтесь послугами кваліфікованих спеціалістів студії WeLoveBrands. Професійні дизайнери підготують макет візитної картки, вивчивши ваш бізнес, ринок та цільову аудиторію. В результаті ви отримаєте візитку, яка відповідатиме вашим вимогам, вигідно відрізнятиметься від конкурентів та привертатиме увагу споживачів. При необхідності наші фахівці розроблять для вашої компанії також фірмовий стиль і унікальну назву, що посилюють впізнаваність.
Детальніше про етапи створення, терміни та ціну візиток для автосервісу ви можете дізнатися, перейшовши за посиланням. А щоб отримати консультацію та розрахунок вартості послуги з урахуванням особливостей вашого бізнесу, зв'яжіться з нами по телефону або через месенджери.