Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Будівельний ринок в Україні насичений різними компаніями, які надають послуги з будівництва, ремонту, оздоблення та дизайну. Щоб виділитися на тлі конкурентів, просунути свій бізнес та збільшити кількість клієнтів, необхідно використовувати різноманітні маркетингові інструменти, включаючи будівельні візитки.
Погодьтеся, іноді візуальна інформація про компанію працює краще, ніж словесна реклама. Тому приділіть особливу увагу дизайну візитки будівельної фірми чи будівельного магазину. Адже це не просто носій контактних даних, а ефективний іміджевий інструмент, здатний створити правильне перше враження, а заразом і нагадати про вас споживачам.
Реклама – дуже важливий елемент не тільки для нових компаній, але і для тих, хто прагне розвивати свій бізнес і проводить ребрендинг. Одним із працюючих способів презентувати послуги потенційним клієнтам є будівельні візитки. Шаблони створюються з урахуванням фірмового стилю компанії та допомагають у просуванні бізнесу.
Вибудовує позитивний образ компанії. Ефектне оформлення візитної картки краще запам'ятовується, формує приємне первинне враження та підштовхує потенційного клієнта відвідати сайт чи магазин.
Розповідає, як зв'язатися із представниками будівельної фірми. Для цього на візитівках розміщують адресу з картою міста, телефони, електронні адреси, акаунти соцмереж та месенджерів, QR-код.
Перелічує послуги. Вони можуть бути прописані списком або зображені за допомогою невеликих зрозумілих ілюстрацій.
Вказує на професійний підхід до справи. Стильний сучасний дизайн візитної картки підкреслює статус компанії, говорить про відповідальність, акуратність та професіоналізм працівників.
Повідомляє про бізнес. Ефект «сарафанного радіо» працює ще ефективніше, якщо порада користуватися послугами будівельної компанії підкріплена візиткою.
Візитна картка відіграє роль «наживки». Якщо вона виконана привабливо і відображає специфіку діяльності, то краще запам'ятовуватиметься і стимулюватиме споживачів скористатися послугами фірми.
Визитка – це обличчя будівельної компанії. Усі декоративні, графічні та текстові елементи у ній повинні гармоніювати. Мало просто перерахувати послуги та переваги. Важливо створити такий дизайн, який притягував би погляд, викликав приємні асоціації. Тоді візитівка будівельного магазину чи фірми виконуватиме своє призначення, а саме – інформувати про діяльність, відображати професіоналізм та наголошувати на сильних сторонах бізнесу.
Інформативність. Якісна візитна картка містить інформацію про послуги компанії, особливості роботи та ключові переваги.
Відповідність запитам цільової аудиторії. Візитка будівельної компанії повинна відображати специфіку діяльності та показувати споживачам, що в цій компанії він отримає вирішення своєї проблеми. Важливо, щоб дизайн не збивав з пантелику аудиторію (наприклад, рожевий колір та рукописні шрифти більше підійдуть салону краси або весільному магазину, ніж будівельній фірмі).
Читабельність. Текст на візитівці має бути таким, що добре читається та зрозумілим.
Креативність. Якщо йдеться про особисту візитку, то для майстра, який виконує класичні будівельні роботи, підійде звичайна картка прямокутної форми. Для будівельника, який надає послуги у певній сфері (архітектор, бетонник, маляр і т.д.), можна створити візитку з незвичайними параметрами у вигляді будівельного інструменту, наприклад, шпателя.
Стислість. На візитівці розміщується лише основна інформація, інакше за великого обсягу тексту та графіки ускладнюється її сприйняття. Якщо у картці все змішано, деталі важко побачити, то з'явиться відчуття перевантаженості та дешевизни.
Візитка – не просто лист з контактами. Це спосіб вигідно представити будівельний магазин чи компанію. У цьому допомагають два дуже важливі візуальні компоненти – логотип та кольорова гама. Перший формує візуальний образ організації, а другий здатний викликати позитивні емоції та асоціації з бізнесом. Тому вибір символу та відтінку – дуже важливий крок у створенні ефективної будівельної візитки.
Візитка будівельника – не просто спосіб реклами послуг, а й частина іміджу. Тому вона має виглядати сучасно, стильно, привабливо. Щоб візитна картка будівельної фірми вирізнялася, а її дизайн був актуальним, потрібно стежити за трендами. Це дозволить показати аудиторії, що перед нею організація, яка йде в ногу з часом, відстежує зміни на ринку та впроваджує сучасні рішення.
Стильний дизайн здатний привернути увагу та викликати довіру потенційних клієнтів. Досягти мети можна, правильно підібравши розмір, форму, матеріал, колірну гаму та шрифт для візитки.
Розмір. Візитна картка будівельної компанії повинна бути не більшою і не меншою за стандартний розмір, тобто 90х50 мм. Маленька візитка може загубитися, а велика – не поміститися у візитницю, що вплине на зручність її зберігання та застосування.
Форма. Усі візитки зазвичай робляться прямокутної форми. Однак, якщо ви хочете підкреслити індивідуальність, можете пограти з параметрами. Наприклад, зробити будівельну візитку у вигляді будинку. Так вона асоціюватиметься у свідомості цільової аудиторії з послугами, які ви надаєте, тобто рекламувати компанію.
Матеріал. Традиційні візитні картки виробляють із паперу чи пластику. Основна вимога до матеріалу – щільність. Тому не варто економити, вибираючи тонкий папір, що мнеться. Щільний матеріал стане свідченням надійності будівельної компанії, що дуже важливо у вашій справі.
Колірна гама. Вибирайте для будівельної візитки не надто яскраві кольори, щоб контакти, прописані на ній, не загубилися в яскравих фарбах. Контраст доречний у тому випадку, якщо на чорному тлі, наприклад, білим кольором буде позначена інформація про вашу фірму. Однотонні будівельні візитки більше концентрують увагу.
Шрифт. Головне тут – вибрати той шрифт, який можна легко прочитати. Безпрограшний варіант – класика.
При оформленні візитної картки відштовхуйтеся від фірмового стилю вашої компанії та вибирайте унікальні дизайни. Адже візитка – іміджевий інструмент. І саме вона спочатку знайомить людину з вашою компанією та родом діяльності.
Існує кілька способів підвищити ефективність візитки, яка потрапляє до рук потенційного клієнта. Як це зробити?
По-перше, на зворотному боці візитної картки можна розмістити цитати, що відображають цінності вашої компанії. Можна також використовувати висловлювання відомих людей, лідерів думок, пов'язаних із будівельною сферою.
По-друге, виберіть матеріал візитки з магнітом. Так ваш потенційний клієнт зможе прикріпити її на холодильник або на іншу металеву поверхню, і вона буде у нього на виду.
По-третє, якщо у вас цікавий яскравий логотип, збільшите його і розмістіть на одній із сторін візитівки. Так вона більше привертатиме увагу.
Ще один прийом – незвичайний дизайн: тактильна техніка друку (висока, шовкографія та ін), акценти з фольги, глянцю, деталі, що рухаються, і т.д.
По-п'яте, застосування рідкісних видів матеріалу. Використання ексклюзивного паперу – спосіб створити унікальну візитку. Наприклад, крафт-папір, шкіра, акрил, латексне покриття або обробка металік.
І насамкінець, психологічний прийом. Якщо ви не безпосередньо віддаєте візитівку до рук потенційному клієнту, загніть, а потім розправте верхній правий кут паперу. Так ви покажете, що картку було доставлено особисто і її вже використовували за призначенням.
Нестандартна форма. Візитка у вигляді будинку, екскаватора, вирваного листа із блокнота, лінійки тощо. буде привертати увагу, викликати інтерес до послуг та компанії.
Фотовізитки . Будівельна візитка, фото об'єкта на якій реальне та привабливе, візуалізує результат роботи будівельників, допоможе у формуванні позитивного образу компанії.
Мінімалізм. Лаконічна графіка, трохи тексту, оригінальний логотип – все це допоможе підкреслити статус і при цьому зробить візитку естетичною та ненав'язливою.
Стилізація. Використання традиційних для будівельної галузі картинок та іконок у незвичайному вигляді з одного боку дозволить повідомити про специфіку роботи, а з іншого – привертатиме увагу. Наприклад, можна з інструментів скласти готовий об'єкт, заховати в текст обладнання чи зробити літери у вигляді тематичних символів.
Креслення. Інформація про компанію, розміщена на візитівці у вигляді плану будівельного об'єкту, проінформує про рід діяльності та покаже ваш творчий підхід до проектів.
Матова поверхня. Такі візитки, особливо виконані у темних відтінках, виглядають респектабельно та спокійно. При цьому вони приємні на дотик та утримують увагу клієнта.
Якщо ви віддаєте перевагу класичним варіантам, використовуйте будівельну техніку та інструменти у дизайні. Так споживачам буде зрозуміло, чим займається компанія та які проекти виконує. Але в такому випадку все ж таки краще цікаво обіграти традиційні іконки та символи, щоб виділитися серед конкурентів і викликати у цільової аудиторії бажання зберегти вашу візитку.
Якщо стоїть завдання заощадити, то створити візитку будівельної компанії можна за допомогою графічних редакторів та сайтів-конструкторів. Однак зразки та шаблони будівельної візитки не ексклюзивні. Ними можуть скористатися і конкуренти. Тому, щоб не бути схожими на посередні будівельні організації, замовте створення візитної картки у професійних дизайнерів.
Фахівці студії графічного дизайну WeLoveBrands розроблять для вас будівельну візитку з унікальним дизайном і не шаблонним оформленням, яке забезпечує запам'ятовування та увагу потенційних клієнтів.
Технічно правильно виконаний макет підійде під будь-який варіант друку (як плоского, так і глибокого). Після того, як всі редагування будуть враховані, а дизайн затверджений, ви отримаєте готову візитку чітко в строк.
Щоб замовити створення унікальної візитки будівельних робіт, зверніться до нас за телефонами, через месенджери або залиште запит на сайті.