Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Хочете знати, які тенденції у дизайні логотипів були популярними у 2016-му році? Тоді давайте разом здійснимо екскурс у недалеке минуле однієї зі складових рекламної індустрії.
Кожна з бізнес-структур на сучасному ринку є унікальною і неповторною. І так само, як ви не знайдете двох абсолютно ідентичних компаній, зустріти абсолютно однакові логотипи. Але навіть у світових масштабах рік у рік можна виділити деякі спільні риси, що об'єднують знаки різних торгових марок між собою.
Логотипи у вигляді зображення плоских букв не лише виглядають максимально прозоро, без будь-яких прихованих смислів, але й добре реєструються у будь-якому браузері. А на відміну від логотипів із текстурами, тінями чи градієнтами, плоскі логотипи набагато швидше завантажуються на будь-якому пристрої перегляду.
До логотипів, виконаних у техніці "ручної роботи" (сучасного почерку), тяжіли компанії, що спеціалізуються на створенні "hand-made" продукції або виготовленні товару в одиничному екземплярі. Милі і трохи наївні на вигляд, такі логотипи мають у своєму розпорядженні споживача до торгової марки завдяки своїй простоті та чесності.
Динамічні чи кінетичні логотипи, які ще мають англійську назву “remain-but-stay-the-same”, виглядають дуже свіжо. Щодня зміна логотипів у Google Doodle приваблює споживачів і водночас дозволяє їм у режимі реального часу розуміти напрямок діяльності компанії та диверсифікацію бренду.
Логотипи з фоновою текстурою також належать до категорії динамічного дизайну. Вони характеризуються мінімалізмом у поєднанні з набором текстур, що легко змінюється, для створення більш ефектного враження від товару.
На тлі різноманітності логотипів, що рясніють великою кількістю кольорів і градієнтів, багато фірмових знаків відрізняло використання тонких ліній або ліній з однаковою товщиною монохромних кольорів або гребенів. У таких логотипах є натяк на “ручне ремесло” та “кустарний стиль”, що посилює довіру споживача до продукції.
Креативні логотипи, створені з використанням геометричних фігур, також мали попит у замовників. Виконані в техніці плоского дизайну або із застосуванням ефекту накладання, логотипи компаній з колами, квадратами та іншими геометричними елементами в структурі ставали чудовим декоративним рішенням там, де простих словесних символів мало.
Так звані стоси з літер, розміщені один на одному в прямокутному просторі і містять зашифроване дизайнерське послання - улюблений стиль модних молодіжних брендів. При цьому для створення вдалого креативного логотипу форма перетвореного тексту має бути короткою та зрозумілою для сприйняття, а це досить складний творчий процес.
На перший погляд може здатися, що це просто дизайн. Але насправді він здатний "говорити", тому що в ньому прихований більш глибокий зміст. Щоб прочитати таке "говорить послання", споживачеві необхідно поворухнути мізками, що сприяє кращій запам'ятованості логотипу компанії .