Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Максимальна впізнаваність - ось основна вимога до логотипу компанії, яка бажає голосно заявити про себе на ринку та з часом не втрачати довіру лояльних споживачів. Ось чому більшість організацій у такий спосіб намагається виділитися в масі конкурентів і не шкодує фінансів на грамотно продуманий та професійно виконаний дизайн фірмового товарного знаку.
Якщо для вас питання створення логотипів актуальне, у цій статті ви зможете ознайомитися з вже існуючими трендами в дизайні логотипів 2017 та дізнатися, яких цікавих рішень очікувати цього року.
Масове захоплення користувачів соціальними мережами є основною причиною, через яку компанії прагнуть спростити свої логотипи. Адже крихітний розмір зображень у профілях Facebook, Instagram, Twitter передбачає, щоб фірмовий знак був розбірливим. Будучи мінімальним, логотип легко відображається у будь-якому вигляді: на веб-ресурсах, у друкованих матеріалах, на рекламних носіях.
Застосування у дизайні логотипів ламаних та розірваних текстових символів сприяє візуальному створенню образу відкритості, а також може викликати стійку асоціацію з діяльністю організації. Наприклад, у представленому логотипі компанії Fuzzie, яка займається пошиттям всесвітньо відомих ведмедиків Тедді, використовуються ламані лінії за аналогією з характерним швейним рядком по краях іграшок.
Дизайн у стилі vintage підкреслює справжність і ностальгічний характер продукту або послуги. Акцент у цьому випадку зазвичай робиться на шрифті, також нерідко зустрічається поєднання старовинних форм та візерунків із сучасними плоскими елементами.
Оформлення фірмової емблеми в ручній техніці надають їй своєрідного химерного відтінку. При цьому логотип може бути виконаний як виключно в техніці ручної ілюстрації, так і в комбінації з сучасними цифровими зображеннями.
Технологія затінення активно використовується не тільки у фарбуванні волосся та нігтів, але також і в дизайні логотипів, коли один колірний тон поступово поєднується з іншим. Створений у такій техніці логотип компанії найчастіше ефектно символізує її прагнення зміни та руху вперед.
Завдяки відомій формі, що запам'ятовується, коло є відмінним варіантом для розробки логотипів, оскільки означає єдність, цілісність і нескінченність. Тут уже від фантазії дизайнера залежить, яким із можливих способів оригінально вписати в коло найпростішу іконку чи графічне зображення.
Щоб надати певну енергію дизайну, розробники логотипів використовують такий прийом, як зсув тексту. Нетрадиційне та дещо хаотичне розміщення літер вимагає трохи більше часу на сприйняття назви споживачем, але результат від “розгадування головоломки” виявляється вражаючим.
Універсальна якість символів полягає в тому, що при погляді на них споживач швидше вловлює суть продукції та краще запам'ятовує зображення. Найчастіше символічними деталями виступають пов'язані з природою елементи, які поєднуються з текстовими знаками на логотипі.
За допомогою розщеплення симетричного зображення на два кольори або тони вдається отримати глибшу конструкцію, ніж класичний плоский дизайн. Такий спосіб дозволяє підкреслити подвійність функцій чи місії компанії.
За допомогою об'ємних зображень або букв у логотипі створюється ефект тривимірного простору, який візуально додає вагу як товарному знаку, так і надає додаткову вагомість компанії в очах споживачів. Такий сучасний геометричний тип дизайну логотипів досить поширений у компаній технологічної галузі або ігрової індустрії.
Тепер, коли ви знайомі з актуальними дизайнерськими рішеннями в галузі створення логотипів, можете сміливо приступати до вибору найбільш слушного варіанта для представлення бізнесу.