Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Геометричні фігури - поширене явище в графічному дизайні. Їх можна використовувати для будь-якого виду бізнесу, а виглядають вони сучасно й ефектно. А якщо до геометричних форм додати яскравості і трохи грайливості, то отримаємо такий незвичайний і привабливий стиль як нео-гео.
Нео-гео хороший для дизайну упаковок, етикеток, зовнішньої реклами та фірмового стилю. З його допомогою можна привернути увагу до продукту, зацікавити покупців і вибудувати з ними міцний зв'язок.
Нео-гео, або неогеометричний концептуалізм – це напрямок в абстрактному мистецтві, що зародився 1986 року. Стиль з'явився під впливом мінімалізму, поп-арту й оп-арту, і наразі є окремим рухом, який спирається на геометрію.
Мінімалізм, що виник у 1960-х рр., орієнтувався на мінімальну кількість деталей і геометричну абстракцію, поп-арт, що з'явився в 1950-х, використовував комікси, колажі та яскраві кольори, а оп-арт, що зародився в 1960-х, передбачав створення оптичних ілюзій за допомогою різних форм.
Ці нюанси, а також основні ідеї постмодернізму, знайшли своє відображення в такому русі як нео-гео.
Стиль поєднує строгість і грайливість, геометричні форми, абстракцію і яскраві кольори. Це дає змогу створювати вражаючий і помітний дизайн.
Переваги стилю для бізнесу:
вирізняє компанію серед конкурентів;
привертає увагу до продукту;
допомагає вибудовувати зі споживачами емоційний зв'язок;
дає змогу створювати впізнаваний образ.
Завдяки різним фігурам і соковитим відтінкам вдається привернути й утримати увагу аудиторії. Тому можна сказати, що дизайн у стилі нео-гео - це такий собі гачок для покупців, яких притягує яскравість і цікаві комбінації різних фігур та елементів.
Стиль виник у США 1986 року, коли його основоположник Пітер Хеллі презентував світові свої роботи, в яких теорія спрямовувала практику.
Художник пропонував побачити у своїх картинах не абстрактні зображення, а схеми сучасного суспільства. Наприклад, такі фігури як квадрати і прямокутники є свого роду «осередками соціуму», а лінії - це соціальні зв'язки і спілкування.
Пітер Хеллі та інші художники, які працюють у стилі нео-гео, черпали натхнення з ідей французького філософа і культуролога Жана Бодрійяра, який ввів поняття гіперреальності. Цей термін описує феномен симуляції реальності та нездатність свідомості відрізнити дійсність від фантазії. Як симулякри Бодрійяр називав усі сучасні явища, зокрема гроші, моду та думку суспільства.
Підхід Пітера Хеллі став основою для заснування руху неогеометричний концептуалізм, а його роботи в середині 1990-х рр. отримали міжнародне визнання.
Творчість Хеллі вирізняється строгістю, вишуканістю малюнка, сміливими поєднаннями відтінків, різноманітністю фактур і дотриманням пропорцій.
Стиль передбачає поєднання суворого та пустотливого, геометрії та яскравості. Завдяки цьому виходить робити ефектні акценти, створювати цікаві образи, ховати метафори та грати на контрастах. Така картинка притягує до себе, викликаючи різні емоції.
Відмінні риси стилю:
геометричні форми та абстракція;
поєднання грайливості та строгості елементів;
розподіл на зони;
яскраві та контрастні кольори;
тривимірні елементи.
Спочатку нео-гео часто використовувався в ретро-дизайні вінілових платівок, потім перемістився в дизайн інтер'єрів і графічний дизайн. Зараз цей стиль активно застосовується при створенні обкладинок для книг, упаковки, рекламних плакатів, етикеток, логотипів і сайтів.
Яскраві кольори завжди кидаються в очі, а якщо додати до них ще й незвичайні образи, створені за допомогою різних ефектів, то вийде стильний і вражаючий дизайн.
Він допомагає налагодити комунікацію з аудиторією (реклама, логотип), підвищити довіру і лояльність (фірмовий стиль, знак, оформлення сайту), а також викликає бажання роздобути продукт (упаковка).
Стиль нео-гео завдяки своїм відмінним ознакам чудово підходить для розробки барвистого й емоційного дизайну. Потрібний ефект досягається за допомогою правильно підібраних елементів дизайну, зокрема колірної гами, символів і шрифтів.
Елементи дизайну в стилі нео-гео:
Геометричні фігури.
Різні форми і лінії займають центральне місце в дизайні, виконаному в неогеометричному стилі. При цьому фігури можуть розташовуватися з усією суворістю або ж подаватися грайливо, приховуючи метафори і натяки. З їхньою допомогою створюються образи, які викликають ті чи інші асоціації та емоції.
Колірна гамма.
Стиль нео-гео любить усі відтінки без винятку, особливо яскраві та контрастні. У дизайн відмінно впишуться як чорний і білий, так і всі кольори веселки. Тут немає обмежень щодо кількості кольорів, які можна використовувати, і немає особливих рекомендацій, як їх поєднувати між собою. Головне, чим необхідно керуватися під час вибору відтінків, – це ваша ідея і те враження, яке потрібно передати.
Шрифти.
Нео-гео дизайн передбачає використання простих і строгих шрифтових стилів. Дизайнери часто обирають шрифти без зарубок і прямі лінії, але трапляється також хаотичне розташування тексту і прописне накреслення. Суворі шрифти підкреслюють основну ідею і доповнюють образ, не відволікаючи споживачів від головного, а оригінальне розташування букв дає змогу отримати нестандартний дизайн.
Якщо вам потрібен ефектний дизайн у стилі нео-гео, зателефонуйте в студію WeLoveBrands. Наші дизайнери втілять у життя будь-який ваш задум і створять дизайн, що відображає ідею і відповідає завданням вашого бізнесу. Для отримання консультації зв'яжіться з нами за телефоном або в чаті на сайті.
Нео-гео з моменту появи використовувався для реклами товарів і знаходив відображення в різних ілюстраціях, і ця тенденція збереглася і зараз.
Стиль активно застосовується при створенні рекламних плакатів, банерів, обкладинок книг, ілюстрацій та афіш. Завдяки яскравій геометрії дизайн виходить живим, енергійним і привабливим. Він притягує аудиторію і викликає інтерес до продукту, що, своєю чергою, відбивається на продажах.
Неогеометричний стиль чудово підходить для створення ефектного візуального образу компанії.
Геометричні фігури і сміливе поєднання кольорів дають змогу розробити впізнаваний логотип, що виділяється з натовпу, а також отримати яскравий і нестандартний фірмовий стиль.
Такий дизайн приваблюватиме, інтригуватиме, посилюватиме репутацію компанії та підвищуватиме до неї довіру споживачів.
Ні для кого не секрет, що покупці, розглядаючи різні товари на полицях у магазині, спершу звертають увагу на упаковку та логотип компанії. І тут нема чому дивуватися, адже люди краще сприймають картинку, ніж текст, а ще за зовнішнім виглядом товару вони оцінюють бренд і ухвалюють рішення про покупку.
Якщо дизайн привернув увагу і зацікавив, то і шанси на те, що людина купить продукт, вищі. Ось тому й важливо створювати стильний, сучасний і оригінальний дизайн – щоб був не такий, як у всіх, та ще й з чимось приємним асоціювався.
З цим завданням добре справляється стиль нео-гео. З його допомогою можна отримати не тільки яскравий, а й нестандартний дизайн упаковки, який виділятиметься, добре запам'ятовуватиметься і викликатиме певні емоції (залежно від кольору та комбінації геометричних форм).
Спочатку цей стиль активно використовували при створенні етикеток для вина, а зараз його вибирають для різних товарів.
У веб-дизайні та при оформленні сторінок у соціальних мережах цей стиль використовується рідше, ніж в інших сферах. Не всі компанії хочуть створювати строкаті й веселкові сайти, тому обирають здебільшого окремі риси та фішки, характерні для нео-гео. Таким чином вдається створити незвичайні переходи й акценти і тим самим залучити аудиторію.
Використання геометричних фігур у поєднанні зі сміливими колірними рішеннями дає змогу компаніям створювати оригінальні сайти й акаунти, які залучають аудиторію й утримують її на сторінках.
В українському дизайні геометрія використовується дуже часто. Різноманітні фігури, форми та лінії трапляються в логотипах, інтер'єрі, одязі, рекламі, дизайні паковання та сайтів.
А ось стиль нео-гео через свою барвистість користується меншою популярністю, ніж простий геометричний. Це викликано тим, що яскравість підходить далеко не кожному бізнесу, та й не всі компанії наважуються на експерименти з кольором.
Багато хто схиляється до класики і спокійних нейтральних відтінків. Ну а ті, хто не боїться сміливих ідей і зухвалих акцентів, створює оригінальний дизайн у стилі нео-гео.
Незважаючи на те, що стиль зародився й активно розвивався у США, він досить швидко здобув визнання також у Європі та Азії.
Здебільшого його обирають для реклами, створення ілюстрацій, афіш заходів і пакування товарів. Але зустрічається він і в айдентиці.
Завдяки особливостям нео-гео компанії отримують конкурентні переваги у вигляді впізнаваного знака і фірмового стилю, ефектного пакування та оригінального сайту.
Унікальний дизайн можна замовити у знайомого дизайнера (є такий і ви йому довіряєте), на фрілансі та в дизайн-студії.
Якщо серед ваших знайомих немає фахівця, якому ви б могли довірити проєкт, пошукайте дизайнера на спеціальних сайтах і форумах. Такий варіант дозволить вам заощадити гроші, але не завжди гарантує якісний результат. Адже в разі потрапляння на фрілансера, який не володіє належною кваліфікацією, дизайн ви отримаєте відповідний.
Але якщо ви не хочете ризикувати або витратити купу часу на пошуки талановитого дизайнера, який зможе вирішити ваші завдання, замовте послугу в компанії WeLoveBrands. Креативні та досвідчені дизайнери студії вивчають ринок і особливості конкретного бізнесу, розробляють концепцію і створюють цікавий дизайн в обумовлені із замовником терміни.
Ефективний дизайн – не просто красива картинка. Це ідея, емоції та інтерес. Адже саме захопливий і нестандартний візуальний образ чіпляє споживачів і сприяє збільшенню продажів. Щоб отримати такий дизайн у стилі нео-гео, зателефонуйте або залиште повідомлення в чаті.