Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
У минулому можна знайти безліч джерел натхнення, тому дизайнери повертаються до нього знову і знову для створення креативних та емоційних робіт. Напрямок, який використовується для оформлення нового в дусі старовинного, отримав назву ретро-стиль. Такий дизайн приваблює аудиторію та формує з нею особливий зв'язок. Він створює неймовірну атмосферу та викликає почуття ностальгії.
Ретро - це абстрактне поняття, яке застосовується до різних категорій старовинних речей, що мають культурну чи матеріальну цінність. А ретро стиль є імітацією модних тенденцій, способу життя та форм мистецтва з минулого (не менше, ніж 20-30 років до поточного моменту).
Переваги ретро-стилю:
привертає увагу споживачів;
викликає приємні емоції та асоціації;
передає дух епохи та формує особливе враження;
дозволяє створити ефектний дизайн;
виділяє компанію серед конкурентів;
допомагає наголосити на індивідуальності бренду.
Стиль відрізняється легкістю, грайливістю та доброзичливістю, тому користується популярністю в різних сферах, особливо в поліграфії та розробці сайтів, логотипів, фірмового стилю, упаковки та рекламних плакатів.
Поняття ретро-стиль виникло в Європі в 1972 році, коли потрібно було описати нові предмети, оформлені за мотивами з минулого. В англійську це слово прийшло з латині і в перекладі воно означає «назад».
Прийнято вважати, що стиль зародився у 1920-ті роки, коли жінки почали носити вкорочені спідниці, сукні без рукавів та шовкові панчохи. Тобто перші прояви цього напряму знайшли своє відображення в моді, а вже потім поширилися і на інші сфери життя.
Під поняття ретро потрапляє стилістика 1920-1980-х років, а сам стиль за часами ділиться на чотири основні напрямки.
Різновиди ретро-стилі:
20-30-ті – період жіночої емансипації. У моді були вкорочені сукні та спідниці, одяг без рукавів, чорні та пурпурові кольори, джаз, кінематограф та аероплани.
40-50-і – післявоєнний період, який відрізнявся спокоєм та любов'ю до класики. Спочатку популярними були нейтральні відтінки та відсутність декору, а з приходом 50-х – яскраві відтінки, помітні вбрання, спідниці та перли.
60-70-ті – в одязі переважали легкість, жіночність та невимушеність. Модними вважалися яскраві принти та кольори.
80-ті – до моди увійшли геометричні форми та різні візерунки.
У 80-х роках поняття ретро значно розширюється. З цього моменту стиль починає застосовуватися не тільки до одягу, меблів та інтер'єрів, а й у рекламі та мистецтві.
З розвитком графічного дизайну ретро стилістика використовується для створення плакатів, постерів, листівок, рекламних оголошень та ілюстрацій, а потім і при розробці логотипів, фірмового стилю та дизайну упаковки.
Відмінні риси ретро-стилі:
По тому, які ознаки є в дизайні, розрізняють класичний і сучасний ретро. Перший представлений у вигляді стилізованих блоків та картинок на кшталт старих журналів, а другий відрізняється приглушеними відтінками, рукописними шрифтами та декоративними елементами.
Оскільки ретро характеризується як легкий і позитивний стиль, він не може використовуватися для компаній, які хочуть наголосити на надійності, стабільності та солідності, наприклад, для будівельних фірм, виробників медикаментів, юридичних контор та промислових підприємств.
Стиль більше підходить для творчих особистостей, креативних компаній та розважальних закладів (дизайнерів, художників, кафе, фотостудій, організаторів різноманітних заходів тощо). Також, це чудовий спосіб для оформлення привабливих та емоційних блогів чи портфоліо.
Для створення цікавого дизайну, який привертатиме увагу, викликатиме емоції та почуття ностальгії, необхідно підібрати правильні елементи. Тобто такі, які найкраще підійдуть під специфіку вашого бізнесу, допоможуть передати ідею та розкрити характер компанії.
6 основних складових ретро дизайну:
Зображення
У дизайні часто використовуються атмосферні картинки на кшталт тих часів. На ілюстраціях зустрічаються зображення людей та старовинних предметів (фотоапаратів, техніки, автомобілів та ін.).
Найпоширенішим прийомом, яким користуються дизайнери, є штучне старіння малюнка. Для цього вибирають спокійні та тьмяні кольори, які мають вигляд вицвілих з часом.
Геометрія
Стиль передбачає використання ліній, різних фігур та форм (прямокутники, квадрати, кола та трикутники). Вони потрібні для привернення уваги та створення акцентів.
Кольорова гама
Для стилю характерні як яскраві та насичені відтінки, так і приглушені пастельні тони. Перші використовуються для акцентів та контрасту, а другі вибирають для створення ефекту «під старовину» та «потертого» дизайну.
Популярні кольори – бежевий, сірий, білий, жовтий, рожевий, синій, червоний та чорний.
Орнаменти та візерунки
Відмінною рисою стилю є використання різних орнаментів, вензелів та тіней. У поєднанні із приглушеними відтінками вони створюють неймовірну атмосферу.
Текстури
Часто у ретро дизайні присутня імітація паперу та різних видів матеріалів (дерева, газетного паперу, картону, грубої тканини та книжкових сторінок). Це додає колориту та допомагає передати дух епохи.
Шрифти
Для ретро характерне використання нестандартних та цікавих шрифтових стилів. Найчастіше зустрічаються рукописні, прості та легкі шрифти із завитками та декором. Такі шрифти привертають увагу та дозволяють підкреслити індивідуальність компанії.
За допомогою цих елементів можна створити атмосферний дизайн, який кидатиметься в очі, виділитися на тлі інших гравців ринку, добре сприйматися і легко запам'ятовуватиметься аудиторією.
Щоб отримати ефектний дизайн у ретро-стилі, звертайтеся до студії WeLoveBrands. Наші дизайнери вивчають особливості бізнесу, конкурентів та потреби аудиторії, розробляють стратегію, продумують різні шляхи досягнення мети та обирають варіант, який зміцнить імідж вашої компанії. Для отримання консультації та замовлення послуги зателефонуйте нам або напишіть повідомлення в чаті.
При створенні плакатів , ілюстрацій та реклами використовується як класичний, так і сучасний ретро. Вибір елементів залежить від тематики, цілей і того періоду, коли потрібно завантажити споживачів.
Стиль дозволяє привернути увагу до продукту, креативно уявити компанію та підкреслити переваги. З його допомогою можна створити емоційний дизайн, який сприятиме кращому сприйняттю інформації та зміцненню зв'язків між брендом та споживачами.
З розвитком ринку виникають нові вимоги до брендингу. Щоб виділитися на тлі конкурентів, підвищити впізнаваність та збільшити продажі, компанії використовують різні інструменти та прийоми, у тому числі і при розробці та оновленні фірмових знаків та корпоративного стилю .
В основі таких логотипів знаходяться шрифти. Вони повинні не тільки гармонійно вписуватися в загальну картинку, бути лаконічними та читабельними, а й відбивати характер компанії.
Логотипи у стилі ретро найчастіше обирають розважальні заклади, бренди одягу та виробники продуктів харчування.
Використання форм, текстур та відтінків, які були популярними у 1920-1960-х роках, дозволяє створювати унікальний дизайн, який виглядає привабливо та солідно.
Упаковка в стилі сучасного ретро впадає у вічі і стимулює бажання взяти продукт у руки, а оформлена в стилі класичного ретро викликає почуття ностальгії та приємні асоціації.
З цієї причини, ретро дизайн упаковки можна назвати продавцем, емоційним та іміджевим.
Оформлення сайтів та облікових записів у соціальних мережах у стилі ретро передбачає ухил на певний період або цілу епоху. Такий дизайн приваблює, інтригує та створює відчуття цінності.
Цей стиль сприяє впізнаваності компанії та підвищенню до неї довіри. Незважаючи на це, його не так часто використовують у веб та smm-дизайні.
@ Shinra Labs
Ретро підходить не всім бізнесам, тому при виборі стилю слід враховувати тематику та особливості роботи та відштовхуватись від того враження, яке ви хочете зробити на користувачів.
Легкий та ненав'язливий ретро дизайн більше підійде таким же легким компаніям, які працюють у сфері творчості та розваг, а також інформаційним виданням, виробникам напоїв та продуктів харчування для портфоліо та блогів.
В українському дизайні ретро стиль зустрічається не так часто. До минулого звертаються переважно в тих випадках, коли необхідно оформити афіші заходів та тематичних вечірок, передати дух епохи 1920-1980-х років або викликати почуття ностальгії.
Найчастіше дизайнери використовують стилістику, яка була присутня у дизайні радянської упаковки у 1970-1980-х роках.
У ретро-стилі створюють дизайн упаковки, сайтів, логотипів, рекламних плакатів та ілюстрацій. Його обирають виробники різних товарів, компанії, що працюють у сфері розваг, та люди творчих професій.
У дизайні використовуються нейтральні та приглушені кольори, зображення людей та різні текстури для імітації сторінок газети, паперу тощо, створюються ефекти «потертості» та старіння картинки.
Поняття ретро-стилі виникло в 1972 році. Цей напрямок почав активно розвиватися у Франції, Великобританії, США та інших країнах.
Французьке слово «rétro» – це скорочення від «rétrospectif», і воно набуло цінності з розвитком кінематографу та літератури після Другої світової війни та переоцінки ролі Франції в ній.
Поняття ретро почали застосовувати спочатку до французької моди, а потім стиль поширився на рекламу та дизайн.
Аналогічно і в інших країнах – стиль спочатку використовувався у моді та мистецтві як модернізація минулого, а потім для іронічного відображення бажання викликати ностальгію. Тоді інтерес до минулого підігрівався через незадоволеність людей сьогоденням.
Поступово ретро проникнув у всі сфери життя. Він почав використовуватися при розробці логотипів та фірмового стилю, у рекламі та маркетингу, при оформленні інтер'єрів, виготовленні одягу та інших товарів.
Зараз цей стиль застосовується у бізнесі для створення атмосферного дизайну, отримання відбудови від конкурентів, залучення уваги та збільшення продажів за рахунок встановлення зі споживачами емоційного зв'язку та довірчих відносин.
Для отримання унікального дизайну, який відображав би цінності вашої компанії і працював на її імідж, необхідно звернутися до професійного дизайнера.
Знайти такого фахівця можна на фрілансі та в дизайн-студії. Перший варіант дозволяє заощадити гроші та отримати хороший результат за умови, що ви знайдете досвідченого та відповідального дизайнера. Другий варіант обійдеться дорожче, зате в цьому випадку ви точно отримаєте, на що розраховуєте.
Вартість послуги залежить від різних факторів, включаючи регіон, кваліфікацію дизайнера, особливості та складність роботи.
На фрілансі можна знайти спеціаліста, який створить логотип за 1500-2000 грн., упаковку – за 500 грн., а сайт – за 3000 грн. Але в цьому випадку немає гарантій, що ви не отримаєте банальний і неефективний дизайн.
Ціни в дизайн-студіях вищі, але й результат того вартий. Вартість розробки дизайну упаковки, плакатів та інших рекламних матеріалів стартує від $20, ціна на логотип – від $150, фірмового стилю – від $130. Ціни залежать від термінів здачі проекту, складності роботи та виду дизайну.
У компанії WeLoveBrands працює команда творчих та досвідчених людей, які займуться вашим проектом. Дизайнери вивчають особливості бізнесу, конкурентів та цільову аудиторію, потім продумують різні ідеї і лише після цього приступають до розробки дизайну. Це робиться для того, щоб ви отримали результат, що максимально відповідає вашим вимогам, і відомий дизайн, який знайде відгук у серцях споживачів.
Щоб отримати консультацію, замовити дизайн у ретро-стилі та дізнатися повну вартість замовлення, зв'яжіться з нами по телефону або напишіть в онлайн-чат.