Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Як стати успішним, високооплачуваним та популярним психологом? Максимально чітко, послідовно та грамотно створити свій особистий бренд. Навіщо це вам?
А потім персональний брендинг допоможе сформувати у свідомості аудиторії потрібний образ. Від форми його сприйняття залежатиме те, що про вас та ваші послуги подумають люди, чи повірять вашій експертності, а також те, чи зможуть вони вам довіритися.
Це те, що про вас говорять оточуючі (клієнти, колеги, конкуренти), наскільки ви відомі у своїй ніші і які емоції/асоціації викликаєте у людей.
Психологи мають особистий бренд, навіть якщо не працюють над ним. Адже зіштовхуючись із певними труднощами та питаннями, люди хочуть отримати професійну допомогу, тому шукають надійного фахівця, на якого недаремно витратять час та гроші. І ось тут і важливий ваш імідж, репутація, образ, який виникає у свідомості споживачів, коли вони чують ваше ім'я або дивляться ваш сайт/профіль у соціальних мережах.
Щоб до вас хотіли звертатися за допомогою, а рівень вашої кваліфікації не викликав сумнівів, треба попрацювати та створити сильний особистий бренд психолога, а не пускати все на самоплив.
Персональний брендинг допомагає створити образ, що запам'ятовується, підвищити лояльність і довіру аудиторії, монетизувати бренд.
дозволяє встановлювати ціни вище за середні на ринку;
збільшує впізнаваність;
сприяє отриманню підтримки та заведенню нових корисних зв'язків;
створює свою мікросистему взаємодії з аудиторією;
полегшує просування послуг.
В результаті вам довіряють і вашу консультацію хочуть купити, а ваше ім'я вже працює на вас!
Питання не в наявності костюма від Brioni чи норкової шуби. Але зовнішність та стиль формують образ. І тут будь ви хоч сіми п'ядей в лобі, але зовнішній вигляд а-ля Катя Пушкарьова клієнтів, а значить і доходів вам не додасть.
Доречність зовнішнього вигляду, власний смак, здоровий глузд – ось те, на що має спиратися спеціаліст, працюючи над іміджем. При цьому пам'ятайте, що мода – величина непостійна, а стиль — це форма життя.
Імідж – окремий, великий розділ у побудові особистого бренду. І це невипадково. Імідж людини можна порівняти з упаковкою будь-якого товару. Це марка, система образів, символів і асоціацій, здатна залучати вашу цільову аудиторію, готову до контакту.
Щоб виділитися серед конкурентів і швидше запам'ятатися споживачам, можна додати образу якийсь аксесуар, причому він повинен стати постійною особливістю вашого стилю. Тоді згодом він перетвориться на свого роду вашу «візитну картку».
Бренд — це не «блогерські» штучки і не пафосний ярлик людини, який має бути популярним через публічність своєї професії, це серйозний матеріальний актив професіонала своєї справи.
І для створення особистого бренду психолога важливо розуміти, куди ви йдете, що можете дати людям, які цінності транслюєте та які проблеми можете допомогти вирішити. Також важливо вивчити конкурентів, знайти їхні слабкі місця і визначити свої сильні сторони, на яких ви потім зробите акцент, щоб вийти вперед.
Насправді – ні. Брендінг – це непростий процес, що вимагає знання та часу. Тут не вийде як із авто – змінив зимову гуму на літню та поїхав – гарний та правильний.
Щоб особистий бренд почав працювати – доведеться попрацювати. Тут спочатку «студент працює на заліковку, а потім заліковка на студента»☺. Адже на старті буде стратегічна сесія, визначення своєї цільової аудиторії, правильне позиціонування, створення облікових записів у соцмережах та власного сайту, робота з контент-планом та формування фотобанку.
Так, ресурсно витратна тема, але без цих вкладень розвиток особистого бренду дуже проблематичний. Ваш контент, ваші думки та думки, які ви транслюєте, тепер зчитує ваш потенційний клієнт, а отже, тут потрібно бути гранично уважним.
Ваш бренд – це ваша репутація, і це дуже тендітна штука!
Перше враження – завжди сильна емоція. Часто люди інтуїтивно приймають рішення. «мій спеціаліст» чи ні.
І тут дуже важливі як цінності, які ви транслюєте, так і зовнішній образ, з яким потенційний клієнт зустрічається віч-на-віч.
Посміхайтеся, демонструйте відкритий погляд, трохи підніміть брову, знайдіть спільну тему, промацайте біль клієнта і будьте на його хвилі. Слухайте та залучайтеся – це привертає до себе.
Бренд — це образ, який виникає у свідомості, коли чують ваше ім'я. Це коли вас рекомендують ті, хто не був навіть вашим клієнтом, тому що у них вже склався шлейф з асоціацій, емоцій та характеристик про вас та ваші послуги.
При цьому бренд — лише упаковка реального продукту. Вона має бути яскравою, такою, що привертає увагу, унікальною, але головна цінність — у наповненні, по суті. Тільки якісні послуги здатні забезпечити стабільність та перспективу.
Сильний бренд — це коли про вас знають, про вас говорять і говорять одне й теж. Створення персонального бренду — спосіб заявити про себе як про професіонала та успішну особистость, зайняти гідне місце в суспільстві.
А розповісти можна такими способами:
Соціальні мережі – виявляйте активність.
Сайт або блог – розміщуйте унікальну та компетентну інформацію.
Статті у ЗМІ – спілкуйтеся з журналістами, виступайте як експерт.
YouTube-канал – розповідайте про важливе для людей.
Участь в конференціях, семінарах, форумах – заявляйте про себе як про компетентного експерта, який знає все, що відбувається в його сфері.
Отже, як же побудувати бренд психолога, який викликатиме довіру та стимулюватиме аудиторію записуватися до вас на консультації? Розглянемо далі.
Ви маєте бути експертом! Вимкніть комплекс «самозванця». Ваші дипломи, сертифікати та нагороди – розмістіть цю інформацію на сайті. Профільна освіта, солідний досвід роботи в різних проектах, а також професійний контент, яким насичені ваші сторінки в соцмережах – те, що допоможе вам здобути довіру. Адже клієнт хоче вирішувати свою проблему із професіоналом. І ваше завдання – запевнити та наочно продемонструвати йому свою експертність.
Медійність – один із успішних каналів комунікації. Тому станьте зручним експертом для журналістів усіх ЗМІ вашого регіону, будьте гнучкими та готовими виступити на ту чи іншу тему у зручний для видань час.
Репутація — якість ваших послуг має викликати довіру та захоплення. Щирість та маса позитивних прикладів – найкрасномовніші історії, які формують ваш імідж.
Публікуйте зворотний зв'язок клієнтів, подяки та відгуки. Розповідайте реальні історії своїх пацієнтів про те, як ваша терапія змінила їхнє життя. Так, наприклад, охоплення постів, у яких психолог Геннадій Мустафає розповідав про те, як жінки вийшли зі стосунків з аб'юзером і круто змінили своє життя, били усі рекорди. І після кожної такої щирої історії, якою психолог ділився на своїй сторінці у Фейсбук, до нього приходив новий клієнт.
Популярність (або охоплення) – тут все дуже ясно. Працює і нативна реклама, і максимально продуманий контент, а також правильно сегментована цільова аудиторія, чітко вказані болі та пряме влучення в них. Ваші пости читають, зберігають, репостять. А значить, коло ваших шанувальників, а значить і потенційних клієнтів – поширюється.
Саме експертність у конкретному питанні, чітка спеціалізація визначають вашу стратегію та позиціонування як фахівця. Наприклад, ви можете бути прекрасним сімейним терапевтом, кризовим коучем для підлітків, але ви не працюєте із залежностями – тобто ваша аудиторія сегментована.
Ви транслюєте певні меседжі, даєте експертну оцінку на виключно ВАШІ теми. Цим і чіпляєте аудиторію в соцмережах та набираєте популярність у digital-просторі.
користь, яку приносите людям;
чітке позиціонування – експертність у певних тематиках та напрямках;
імідж – хто ви насправді і як вас сприймає суспільство;
місія – що несете світу саме ви;
бачення – це ваша стратегія привнесення користі у життя клієнтів;
цінності – непорушні переконання та життєві установки, які відгукуються аудиторії, на яку ви спрямовані.
Визначення своєї унікальності допоможе побудувати ефективну комунікацію з аудиторією, вигідно подати себе та підвищити кількість звернень.
Архетип – це певний тип особистості. І психолог повинен чітко розуміти, до якого архетипу відноситься той чи інший його клієнт, а також він сам. Працюючи над формуванням свого особистого бренду, необхідно вивчити аудиторію, яка до вас тяжіє та потребує вашого супроводу, яка має певний біль та комплекс проблем. Вашим клієнтам мають відповідати ваші цінності. Тільки в такому випадку вони спроможні оцінити вашу роботу.
Архетипи допомагають точно та послідовно створити управління враженнями споживача.
Усього розрізняють 12 архетипів, які можна об'єднати у 4 основні групи – стратегії життя. Розглянемо їх докладніше.
Стратегія індивідуалізму – людина присвячує себе самопізнанню, духовності, самовдосконаленню. Він прагне отримувати нові знання та ділитися ними з оточуючими. До цієї категорії входять Мудрець, Шукач, Простодушний.
Стратегія зміни – люди з такою позицією люблять ризикувати, досягати чогось нового та приносити жертви. Сюди належать Бунтар, Маг, Герой.
Стратегія власності – тут пріоритетними є соціум, сім'я та стосунки. Архетипи цієї групи: Коханець, Блазень, Обиватель.
Стратегія стабільності – для таких людей важливі стабільність та безпека. Тут розрізняють Творця, Правителя та Дбайливого.
Кожен архетип має певні риси та особливості, які впливають на життя людини та її сприйняття оточуючими. Щоб зрозуміти, який архетип – ваш, пройдіть спеціальний тест, а для створення образу, що відгукується в серцях і розумах споживачів, розробіть бренд, поклавши в основу особливості своєї цільової аудиторії.
Думати, що це не стосується вас. Персональна онлайн-репутація – штука важлива. Сарафанне радіо – добре, але те, що про вас може видати інтернет, неймовірно важливо!
Прикидатись кимось, ким ви не є. Не втрачайте себе в гонитві за ідеалом. Якщо робота з жертвами насильства – не ваша тема, відмовтеся від профільної конференції.
Чекати, доки не станеться щось погане. Краще контроль своєї онлайн-присутності зараз, ніж робота з усуненням негативу.
Не ставити собі запитання. У чому ваша унікальна цінна пропозиція для цільової аудиторії? Чи достатньо вона чітко сформульовано і чи потрапить в «біль» клієнта? Ці та інші питання варто поставити собі, щоб отримати результат, на який розраховуєте.
Ігнорування інших у розвитку бренду. Радіться та навчайтеся чути зворотний зв'язок, який отримуєте від сім'ї, колег та друзів. Адже ви створюєте бренд не для того, щоб справити враження на себе.
Недооцінювати складність розробки бренду. Персональний бренд – щось таке, що відрізняє вас від конкурентів, робить вас незабутнім. Яку цінність клієнтам несете саме ви? Як серед цифрового шуму почути та рефлексувати саме на вас?
Ігнорування впливових осіб. Залучайте до поширення інформації про вас лідерів думок, впливових медійних осіб. Ідіть на ТБ ефіри, робіть колаборації з блогерами, беріть участь у реаліті-шоу як експерт. Звучіть в унісон із тими, кого вже знають.
Публікація чужого контенту. Жодного плагіату! Розвивайте свій голос, формулюйте свою думку та давайте унікальний контент.
Опублікувати мало контенту. Не спамте, але пам'ятайте про контент-план. Регулярність та стабільність у соцмережах – запорука формування звички користувачів вас читати.
Передплатники для передплатників. Набір передплатників для кількості – основна помилка новобранця. Адже їхня цінність – у реальній активності. Якщо вони коментують та обговорюють ваші пости, значить аудиторія реальна та жива, а отже потенційно може стати клієнтами. Серед них також може спрацювати і старе «сарафанне радіо» - як офлайн, так і онлайн.
Михайло Лабковський, Дмитро Карпачов, Олена Любченко та Єгор Тополов - відомі, часто цитовані та взагалі справжні гуру стосунків та професії. А механіка їх популярності досить проста і має цілком зрозумілу природу - ці особи стали брендом. Їхня репутація працює на імідж, а популярність і вагоме слово приносять дивіденди у вигляді клієнтів, які йдуть на ім'я та готові платити солідні гонорари цим фахівцям.
Самоосвіту ніхто не скасовував. Та й поринути у контекст питання дуже корисно. Навіть якщо ви наймете цілу PR команду, зрозуміти як саме будується власний бренд, та й як не перекреслити всі зусилля незграбним жестом невідповідності, дуже резонно. Тому, ось вам кілька корисних книг до прочитання:
Віктор Єлісєєв «Як заробити на своєму імені. Секрети створення особистого бренду».
Ігор Манн «Номер 1: як стати найкращим у тому, що ти робиш».
Катерина Кононова «Особистий бренд з нуля».
Юрген Саленбахер «Створіть особистий бренд».
Фахівці агентства WeLoveBrands готові стати опорою у роботі над особистим брендом кожного клієнта. Ми знаємо, як зробити особистий бренд психолога наповненим унікальним змістом та впізнаваним.
Перш ніж приступати до розробки бренду, фахівці вивчають ринок, конкурентів, особливості бізнесу (послуг), очікування та потреби цільової аудиторії. Потім вони розробляють концепцію та атрибути (псевдонім, слоган, логотип, сайт, оформлення соціальних мереж та ін.).
Якщо ви хочете отримати стильний образ, що викликає довіру, зателефонуйте або залиште заявку на сайті. Щоб поставити своє запитання, зв'яжіться з нами зручним для вас способом.