→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Особистий бренд політика: через терни до зірок

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Особистий бренд політика: через терни до зірок

Індіра та Махатма Ганді, Вінстон Черчілль, Маргарет Тетчер, Рональд Рейган, Барак Обама – ці імена поєднують заслуги перед історією та своїм народом. Цих людей також виділяє особистий успіх та всесвітня слава.

До популярності вони прийшли через довгий шлях перемог і поразок, кропіткої праці та боротьби з обставинами. Нині стати популярною політичною особистістю стало простіше. На допомогу прийшли унікальні знання та інструменти, які допомагають побудувати політику власний бренд, створивши привабливий персональний образ в очах виборців.

Що таке особистий бренд політика і в чому його відмінність від стилю та іміджу

Головна мета політика — досягнення та утримання влади. В очах виборців політик має виглядати сильним лідером із ясними цілями та твердим знанням, як їх досягти. Людям потрібен політик, який знає їхні потреби, а також хто готовий їх відстоювати навіть на шкоду своїм інтересам.

Персональний бренд політика — сукупний суспільний образ, який формується у вигляді його слів, дій та досягнень.

Бренд — Найбільш широке поняття, ніж імідж. Імідж — свідомо сформований емоційний образ, сукупність деталей та вражень. Імідж може бути як позитивним, так і негативним. Стиль — це вміння подати свою зовнішність з виграшного боку, манера одягатися і поводитися в суспільстві.

Найочевидніше різниця між іміджем, стилем і брендом політика проявляється в цілях. Формування стилю та іміджу передбачає приєднання до певної частини суспільства. Мета створення та розвитку персонального бренду — продемонструвати та підтвердити унікальність, експертність та цінність політичного діяча для членів спільноти. Бренд політика — це обіцянка переваг та вигод, які отримає виборець в обмін на голос на виборах.

Переваги персонального бренду для політиків

На початку політичної кар'єри Вінстон Черчілль відвідував будинки виборців та проводив з ними особисті бесіди. Наразі такі методи самореклами здаються смішними та абсолютно неефективними за співвідношенням витрат часу до результату. Вдалий пост у соцмережах чи інтерв'ю на телебаченні дозволяють передати ідеї мільйонам користувачів та завоювати прихильників.

Першочергове завдання політика — домогтися довіри, швидкої та безпомилкової впізнаваності. Окрім вирішення цього завдання, власний бренд допомагає:

 

policy-brandвиділитися серед інших політиків;

 

policy-brandпродемонструвати індивідуальність та компетентність;

 

policy-brandпознайомити користувачів соцмереж з особистими якостями;

 

policy-brandзбільшити охоплення аудиторії;

 

policy-brandподолати соціальні бар'єри;

 

policy-brandсформувати лояльність;

 

policy-brandзробити акцент на позитивних якостях.

 

Грамотне просування персонального бренду політика ліквідує дистанцію між ним та виборцями. Сторінки в соціальних мережах дозволяють налагодити діалог, політик з далекої та відстороненої фігури перетворюється на живу та ближчу людину.

policy-brand

Сильний особистий бренд: до чого потрібно бути готовим

Подолання соціальної дистанції і повна відкритість не тільки ламають бар'єри, але й мають недоліки. До мінусів такої відкритості відносяться:

  • можливість бути підданим критиці, часто неконструктивної;

  • прозорість та особлива увага до особистого життя;

  • обмеження нових можливостей та зміни пріоритетів;

  • часті порушення особистого простору, вторгнення в приватне життя;

  • підвищена увага з боку оточуючих у громадських місцях;

  • необхідність постійних оновлень у соцмережах забирає багато часу;

  • відсутність кордонів між громадським та особистим життям.

Людина, яка присвячує своє життя політиці, має бути готовою до подолання труднощів. Тільки долаючи перешкоди, можна побудувати політичну кар'єру та стати справжнім лідером.

Як сформувати сприятливе враження: топ-5 правил

Браян Трейсі, коуч і консультант у питаннях лідерства, самореалізації та менеджменту, стверджує: одна людина складає першу думку про іншу протягом перших 3-4 секунд. Приблизно через півхвилини це враження закріплюється. Надалі люди лише намагаються знайти підтвердження своєї оцінки та ігнорують усе, що їй суперечить. Політику особливо важливо справити сприятливе перше враження. Психологи розробили низку рекомендацій для ефективної комунікації:

policy-brandСтримана посмішка. Похмурість, як і награна посмішка можуть назавжди зіпсувати враження. Постійні посмішки можуть бути розцінені, як прояв слабкості. Під час зустрічі посмішка свідчить про радість від знайомства та готовність до співпраці, а при завершенні зустрічі — про задоволеність результатом. Психологи радять при діловому спілкуванні посміхатися нечасто, але щиро.

policy-brandСила погляду. Невпевнені в собі або люди, які щось приховують, не підтримують зоровий контакт. Доброзичливий погляд в очі співрозмовників сприяє спілкуванню і створює атмосферу довіри.

policy-brandВпевнена постава та вміння триматися. Це один із головних невербальних сигналів успішної людини. Рекомендуємо також уникати закритих поз.

policy-brandЩира увага до людини. Поверхневе, байдуже чи поблажливе ставлення справляють несприятливе враження і назавжди відштовхують.

policy-brandБлагополучний зовнішній вигляд. Чистий акуратний одяг, доглянуті шкіра, волосся і руки прикрашають, говорять про надійність і формують шанобливе ставлення до політика.

Багато людей легкість у спілкуванні та вміння справляти сприятливе враження отримують у дар при народженні. Однак історії відомі лідери, які ще на початку кар'єри були замкнутими та невпевненими у собі. Лідерські якості, впевненість і здатність привертати до себе людей можна і потрібно розвивати.

Атрибути людини-бренду: з чого складається бренд політика

Персональний бренд політика можна порівняти з конструктором, де з окремих елементів складається цілісна, потужна конструкція. Бренд політика складається з таких елементів:

  • Політична ідентичність — сукупності значних політичних поглядів та переконань, які визначають поведінку та політичні настанови.

  • Експертність — галузі знань та компетентності політика.

  • Цінностей — у суспільному та особистому житті, відносинах у сім'ї.

  • Цілей — бренд політика демонструє прагнення змінити на краще життя своєї аудиторії та всього суспільства.

  • Унікальність — відмінностей та переваг перед конкурентами.

policy-brand

А також образу та зовнішнього сприйняття, історії, біографії та знаменних подій на шляху до успіху.

Ці елементи потрібно зібрати в єдиний механізм, що працює, відомий як персональний бренд. Людям потрібні герої з незвичайною, інколи і важкою долею. Self-made політики — вже самі собою бренди. Залишається тільки розкрутити цей бренд, розповівши про успіхи постаті широкої аудиторії.

Бренд-код політика: що таке розпакування індивідуальності

Завдання брендингу політика — побудувати унікальний та неповторний бренд-код. Це заява про його цілі та зобов'язання перед виборцями, набір політичних принципів та ідеалів. Бренд-код служить орієнтиром та посібником до користування для команди лідера. Він ґрунтується на:

  • місії, завданнях та зобов'язаннях політика перед суспільством;

  • користі, яку він повинен приносити людям;

  • візуальний образ політика — зовнішньому вигляді та манері поведінки;

  • стратегії розвитку суспільства;

  • стратегії та тактиці політичної боротьби;

  • моральних цінностях.

Команда політика має визначити його цільову аудиторію, категорії виборців та конкурентні переваги. Це визначає правильне позиціонування та стратегію політика. Бренд-код вибудовується раз і назавжди. Від його успішного створення великою мірою залежить майбутня політична кар'єра.

Як не вбити персональний бренд: 7 помилок брендингу

Особистий бренд тендітний і вразливий. Серйозному політику доводиться виявляти пильність у дотриманні стандартів, які він встановив для свого бренду. Достатньо однієї серйозної помилки, і збудована роками діяльність звалиться.

Зібрали головні помилки, які можуть завдати шкоди бренду політика.

  • Застарілість та закостенілість. Навіть ідеальний бренд політика не може зупинятися у розвитку. Потрібно зберігати актуальність свого бренду, адаптувати його під нові умови та зміни потреб цільової аудиторії.

  • Непослідовність. Люди хочуть знати, що очікувати від лідера. Це дає їм комфорт та впевненість у тому, що вони можуть на нього розраховувати. Політику доводиться бути послідовним у рекламних кампаніях, одязі, словах та вчинках, неухильно дотримуватися фірмового стилю. Люди довіряють лише послідовним лідерам.

  • Небажані дискусії та необдумані фрази. Іронія брендингу: слова не можуть побудувати бренд і мають підкріплюватись діями. У той же час необдумані фрази та дискусії на небажані теми (релігія, контраверсійні події у світі) підривають особистий бренд. Політичний лідер має зважувати наслідки висловлювань.

policy-brand

  • Некоректна поведінка у суспільстві. Політик на публіці завжди представляє власний бренд. Бути пильними, навіть якщо здається, що ніхто на нас не дивиться — означає зберігати позитивний імідж.

  • Ігнорування критики. Відсутність реакцій та комунікації з людьми негативно позначається на персональному бренді, особливо якщо це відбувається на політичних та громадських заходах. Особистий бренд політичного діяча збудовано на служінні суспільству. Ігнорувати потреби виборців — втрачати їхні голоси та підтримку.

  • Ігнорування думок фахівців. Неможливо бути експертом у всьому, тому прислухайтеся до критики та усувайте негативні сторони, на які вам вказують фахівці.

  • Недооцінка лідерів думок. Політик має заручитися підтримкою впливових осіб: бізнесменів, журналістів та блогерів. Важливо підтримувати з ними зв'язок і бути у добрих стосунках.

Політика — мистецтво компромісів. Персональний брендинг політика — мистецтво ходити тонким льодом. У сучасному світі кожен необдуманий крок миттєво стає надбанням гласності. Можна відновити позиції на ринку, але неможливо здобути втрачену довіру виборців. Найкраща страховка від помилок — довіритися експертам. Фахівці компанії WeLoveBrands з нуля формують персональні бренди політиків, розробляючи успішну стратегію їхнього розвитку та просування.

Приклади успішного особистого брендингу у політиці

Найяскравіший приклад успішного особистого бренду у політичній боротьбі — Дональд Трамп. Його обрали на пост президента США у 2016 році. Яскравий брендинг та багаторазове повторення девізу «Зробимо Америку великою знову» стали причиною любові половини американських виборців до образу політика. Спрацював ефект «приналежності до команди» та підтвердилася теза вчених-когнітивістів про те, що почуття «команди» є сильним тригером для виборців.

Згодом колишній особистий адвокат Трампа Майкл Коен сказав: «Дональд Трамп — людина, яка балотувалася на пост президента, щоб зробити свій бренд великим, а не зробити нашу країну великою. Він не мав ні бажання, ні наміру очолити націю. Трамп хотів тільки продавати себе, зміцнювати своє багатство та владу. Він часто заявляв: «Ця президентська кампанія стане найбільшим рекламним роликом у політичній історії». Навіть на посаді президента всі дії Трампа були спрямовані на зміцнення особистого марення. Як людина-бренд, він знав, що повторення крилатих фраз — найкращий спосіб закріпити концепції у свідомості аудиторії.

policy-brand

Обрання попереднього президента, Барака Обами — ще один приклад успішного брендингу. Якщо в рекламі Трампа експлуатувався яскравий образ альфа-лідера, політична реклама Обами будувалася на створенні іміджу спокійного, досвідченого менеджера. З огляду на економічний спад виборці хотіли змін у економіці. Ключовою стала обіцянка Обами змінити внутрішній і зовнішньополітичний курс, закінчити війну в Іраку, зайнятися «оздоровленням» економіки.

policy-brand

Серед факторів, які вплинули на успіх політика, політологи називають його особисту чарівність та правильну організацію виборчої кампанії, особливо в Інтернеті. Кріс Хьюз, один із творців Facebook, розробив персональний сайт претендента. Фахівці також задіяли 16 найпопулярніших соціальних мереж. Новинкою стала система онлайн-пожертвувань, а головним відкриттям — іменна соціальна мережа. Понад три мільйони людей зробили внески на кампанію Обами.

policy-brand

Створюємо власний бренд політика під ключ: де, коли і скільки?

Ще недавно запорукою успіху в політиці були особиста чарівність та компетентність претендента. Сьогодні без злагодженої роботи команди у побудові сильного особистого бренду та його просування в інформаційному просторі перемога неможлива. Сучасна історія доводить, що перемогти може лише людина-бренд.

Якщо для руху вгору політичними сходами вам потрібен успішний персональний бренд, Зв'яжіться з нами та отримайте безкоштовну консультацію. Команда WeLoveBrands вивчить політичний досвід, сильні та слабкі сторони, знайде привабливі особисті якості, які допоможуть побудувати міцний емоційний зв'язок із виборцями.

Ми аналізуємо політичну кон'юнктуру, досвід конкурентів та запити суспільства, розробляємо візуальну складову та стратегію просування особистого бренду. Фахівці також займаються просуванням особистого бренду під час виборчої кампанії та після її завершення. Консультуємо по телефону та в чаті на сайті. Допоможемо розпочати великий шлях у політиці та пройти його разом!

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5