→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Особистий бренд масажиста – розвиваємо бізнес через довіру

5

Оцінили: 1

Зміст:
Розмір шрифту:

Особистий бренд масажиста – розвиваємо бізнес через довіру

Масаж – це процедура, яка не лише розслаблює організм людини, а й покращує здоров'я. Професійний масажист розуміється на тонкощах анатомії та фізіології, адже без цього не виконати роботу якісно. Продемонструвати свою кваліфікацію, розповісти про безцінний досвід та підкреслити сильні сторони допоможе власний бренд масажиста. З його допомогою ви зможете виділитися, залучити клієнтів та підвищити їхню довіру.

Персональний бренд, мода, стиль, імідж – у чому різниця понять?

Особистий бренд — це ваш образ, те, як вас сприймають клієнти, колеги та конкуренти. Він будується на ідеї, цінностях та особистих якостях. Але для його створення потрібно мати певні знання.

Стиль – те, що ви вибираєте самі для відображення своєї індивідуальності, і те, що робить вас особливим серед інших. Формується через спосіб життя, переваги, соціальний статус та вид діяльності. А мода – це поняття мінливе, що передбачає сплеск популярності різних речей, що триває лише деякий час. Мода постійно змінюється під дією культурних та національних факторів.

При створенні персонального бренду важливою частиною є імідж. Це те, хто ви в очах аудиторії. На нього впливає практично все: характер, стиль, хобі, зовнішній вигляд, манера мови, поведінка, а також візуальний та інформаційний контент, який ви демонструєте аудиторії у соцмережах, рекламі, на сайті тощо.

masseur-brand

Навіщо потрібний персональний бренд масажиста

Масажист – серйозна професія, яка потребує спеціалізованої підготовки. У цій справі важливо розуміти кожного клієнта і знати, як влаштований людський організм. Тому люди довіряють далеко не кожному фахівцю.

Персональний бренд допоможе показати аудиторії, що ви – майстер своєї справи, який заслуговує на довіру.

З його допомогою ви розповісте, чому вибрали саме цю професію, чим вона вам подобається, які види масажу робите, чим можете бути корисними та багато чого ще. Людей чіпляє, коли людина горить своєю справою і бажає розвиватися та досягати нового. Бренд зробить вас відомим у робочому середовищі, збільшить кількість клієнтів і тим самим ваш дохід.

Цілі особистого бренду:

  • створити неповторний образ;

  • встановити довірче спілкування з клієнтами;

  • просунути бізнес на рівень вище;

  • заощадити на рекламі та збільшити заробіток.

Звертаючись до вас, люди хочуть бути впевненими, що потрапили до професіонала, а з персональним брендом ви переконаєте їх у цьому. Адже коли ви почнете ділитися з аудиторією експертними знаннями та давати цінні поради, це привабить та зацікавить споживачів.

Мінуси персонального брендингу:

  • Потрібно приділяти цьому багато часу (створювати контент, спілкуватися з аудиторією, займатися просуванням).

  • Критики та негативних коментарів не уникнути, адже не всі будуть однодумцями.

  • Постійно потрібно стежити за репутацією. Будь-яке неправильне висловлювання чи дія може погано позначитися на імені, отже варто бути дуже акуратним.

Однак мінусів не треба боятися, адже результат вартий того. А якщо не знаєте, з чого почати, наша команда допоможе створити якісний особистий бренд масажиста і займеться його просуванням.

Що впливає на враження людей

Всі люди різні і кожного вражає щось своє, але все ж таки є речі, які чіпляють більшість. При першому знайомстві, зокрема, важливий фактор привабливості і те, як ви ставитеся до людей. Якщо ви покажете свою експертність, будете цікаві та доброзичливі, зможете привернути увагу аудиторії.

Зачепити людей допоможуть:

  • Ім'я, слоган, логотип. Привертають увагу, підкреслюють та посилюють реакцію людини, коли вона бачить ваш бренд. Тож попрацюйте над візуальними та вербальними складовими.

  • Якісний контент. Повинен бути унікальним, цікавим та корисним. Діліться досвідом, але й не забувайте розважати користувачів, щоб вони не нудьгували.

  • Реклама. Якщо оголошення буде чіпляючим і грамотно складеним, його захочуть прочитати.

  • Особисте уявлення. Розкажіть людям про себе, чим живете, яке у вас хобі. Будьте собою, і тоді позитивна реакція аудиторії не забариться.

masseur-brand

Тобто щоб зацікавити аудиторію, варто ділитися з нею корисною інформацією, бути цікавим, привітним та готовим допомогти. Але й не менш важливою є комунікація з нею. Це означає, що треба відповідати на запитання користувачів і правильно реагувати на критику (за конструктивну дякувати, а у разі негативу з'ясувати причину та постаратися вирішити питання).

Атрибути людини-бренду

Атрибути – це ваші відмінні характеристики, яких може бути безліч. Кожна риса робить вас унікальним, розкриває вдачу, демонструє цінності.

З чого складається людина-бренд:

  • стиль (зовнішній вигляд);

  • ім'я чи псевдонім (потрібно, щоб легко запам'ятовувалося чи було незвичним, щоб асоціювалося лише з вами);

  • те, що ви любите (мистецтво, яке надихає, улюблений домашній вихованець, заняття для душі, місця сили тощо);

  • кредо – людям буде легше зрозуміти, яка ви людина, якщо у вас є життєве переконання (наприклад: «Я завжди роблю те, чого не вмію, щоб цьому навчитися» (Пабло Пікассо));

  • жести, міміка та манера мови –  допомагають виділитися та запам'ятатися.

Якщо подивитися на цей список, то здасться, що людиною-брендом може стати будь-хто. Так і є. І якщо ви тут, то вже знаходитесь на шляху до мети.

Особистий бренд-код масажиста: розпакування індивідуальності

Бренд-код – це внутрішній образ, стрижень, те, яким вас бачать оточуючі. Він допомагає знайти шлях, в якому надалі ви розвиватиметеся.

Бренд-код включає:

 

masseur-brandПозиціювання – конкурентна перевага (що знаєте, вмієте, де і у кого навчалися, досягнення).

 

masseur-brandМісію (чого хочете досягти глобально, а не просто заробити більше грошей).

 

masseur-brandБачення (як ви бачите розвиток бренду у майбутньому).

 

masseur-brandЦінності (життєві принципи, які підтримуєте ви та ваша потенційна аудиторія).

 

masseur-brandАйдентику (фірмовий стиль).

 

Визначивши, чим ваш бренд відрізняється від інших, ви збудуєте ефективне спілкування з клієнтами і зрозумієте, як використовувати сильні сторони для досягнення поставленої мети.

Як створити власний бренд масажиста: метод архетипів у брендингу

Архетип – образ, що складається з певних характеристик та моделей поведінки. У кожної людини свій архетип і його варто визначити, щоб легше розуміти себе і клієнтів.

За класифікацією Е. Беннет існують 4 групи архетипів

  • Порядок. Риси – сталість, підтримка традицій, впровадження нових ідей, допомога оточуючим. До групи належать: Творець, Імператор, Дбайливий.

masseur-brand masseur-brand masseur-brand

  • Туга по раю. У цю групу входять Мудрець (воліє спиратися на досвід у бізнесі), Шукач (шукає нове) та Простодушний (веде справи, що ґрунтуються на сімейних цінностях). Основні характеристики – індивідуальність, самосвідомість, допитливість, вдосконалення.

masseur-brand masseur-brand masseur-brand

  • Зв'язки з іншими. Це Блазень, Коханець, Обиватель. Їх визначають такі чинники: романтика, любов до вражень та обивательство.

masseur-brand masseur-brand masseur-brand

  • Слід у світі. Герой робить те, що не зробили б інші, Маг бачить ситуацію з усіх боків, а Бунтар завжди кидає виклик та порушує правила на шляху до мети.

masseur-brand masseur-brand masseur-brand

Дізнайтеся свій архетип, щоб розвиток бренду був ефективнішим. Часто в одній людині вживаються відразу кілька моделей – це нормально. Головне вибрати ту, яка найкраще вас характеризує і знаходить відгук у споживачів. Добре, якщо ваш архетип співпадатиме з архетипом аудиторії – тоді ви зможете без проблем вибудувати з нею довірчі стосунки.

3 етапи побудови особистого бренду масажиста

 

masseur-brandСтратегія та позиціонування 

Для створення успішного персонального бренду потрібно розробити стратегію та позиціонування, які допоможуть виділитися на тлі конкурентів та залучити аудиторію.

Вивчіть, що роблять інші масажисти, які ціни послуги встановлюють, яким контентом діляться. Після цього стане зрозуміло, що потенційній аудиторії подобається, а що ні.

Для ефективної стратегії дотримуйтесь наступних кроків:

  • Визначте свій рівень (ви вже експерт чи тільки закінчили курси масажу).

  • Знайдіть сильні та слабкі сторони головних конкурентів.

  • Складіть портрет цільового клієнта (хто він чим живе, що йому подобається, які у нього страхи і т.д.).

  • Визначте унікальні особливості вашого бренду.

  • Сформулюйте посил для аудиторії.

Розуміння своєї аудиторії та своїх переваг допоможе вибудувати правильну комунікацію з людьми, показати їм, чим ви кращі за інших, підготувати контент, що чіпляє, який утримає користувачів, скласти програму процедур, максимально корисну і привертаючу увагу.

 

masseur-brandУпаковка

Перше враження формується на зовнішньому образі, так що для залучення аудиторії потрібно показати, що ви експерт, але при цьому не вискочка, а спеціаліст, який бажає допомагати людям.

До зовнішніх атрибутів бренду відносяться:

  • мова та жести;

  • ім'я, логотип, слоган;

  • соціальні мережі;

  • сайт;

  • зовнішній вигляд;

  • імідж.

Однак упаковка бренду включає не лише зовнішні, а й внутрішні атрибути. До них відносяться:

  • історія створення вашого бренду;

  • емоції та асоціації, які він викликає;

  • посил.

Оновіть соціальні мережі, створіть стиль, який виділятиме вас з натовпу, попрацюйте над промовою та жестами, підготуйте цікавий контент. Головне при цьому – показати свою унікальність, а не копіювати інших.

 

masseur-brandПросування та комунікація

Стратегія та упаковка – це добре, але цього ніхто не оцінить, якщо не просувати себе і не спілкуватися з клієнтами. Щоб розкрутити бренд, потрібно вміти користуватися найпопулярнішими каналами зв'язку. Розглянемо їх:

  • соціальні мережі – Facebook, Instagram, Twitter, TikTok, канал на Youtube і т.д.;

  • додатки-месенджери – Телеграмм, Viber, WhatsApp і др.;

  • блогери та лідери думок (у них можна купити рекламу);

  • блог (у ньому можете розповісти все, що вважаєте за потрібне, і тим самим показати аудиторії справжнього себе);

  • сайт (особливо привабливі професійно оформлені сайти);

  • ЗМІ (розкажіть про відкриття свого масажного кабінету, досягнення, іменитих клієнтів та інші моменти, які можуть зацікавити громадськість).

Можна користуватися всім, а можна й чимось одним. Але краще використовувати все ж таки кілька каналів, а через час ви побачите, звідки йде більший відгук і чому варто приділити посилену увагу.

Обов'язково працюйте з контентом, адже скільки ви не віддали б грошей на просування - якщо немає цікавої та корисної інформації, то й аудиторія не затримається. Тут важливі не тільки пости, що розповідають про ваш масажний кабінет та послуги, але й інші дані (результати після процедури, відгуки клієнтів, що підвищують довіру, статті про ефективні методики, поради як зняти біль і т.д., лайфхаки, відповіді на поширені питання , ігри для залучення та збільшення активності на сторінці та ін.).

Топ-3 помилки в персональному брендингу, які зводять нанівець всі зусилля

  1. Вдаватись кимось іншим.

Коли ми знайомимося з новими людьми, то хочемо показати себе з найкращого боку. Але тут головне не перестаратися, адже можна забути, хто ви насправді. Людям не подобається спостерігати маску.

  1. Недооцінювати складність створення власного бренду

Персональний бренд – це не просто сторінка у соціальній мережі. Формування іміджу потребує безлічі ресурсів та знань. Отже, спочатку визначте, скільки коштів і часу готові на це витратити, щоб потім не було сюрпризів.

  1. Чужий контент.

Подумайте, що коли ви використовуєте чужий контент, це люди зрозуміють і підуть до тих, у кого ви його взяли. А раз ніякого успіху це не принесе, не варто витрачати час на пошуки відповідної інформації. Краще ділитесь своїми знаннями та досвідом.

masseur-brand

Приклади успішних особистих брендів масажистів

  1. Фелікс Філак – доцент кафедри фізичної реабілітації, голова громадської організації «Українська асоціація фахівців масажу». Він понад 20 років працює масажистом, знання отримував у Москві, пройшов стажування у Німеччині. Нині він викладач на факультеті здоров'я людини УжНУ.

  2. Світлана Шведова. У дитинстві у мами Світлани трапився інсульт, і лікарі сказали робити їй масаж. І вона робила його щодня доти, доки мама не стала на ноги.

У 14 років Світлана отримала перше свідчення масажиста, а у 16 ​​почала навчатися в ЕНІОМ (науково-дослідний центр народної медицини). Потім вона здобула класичну медичну освіту і пройшла безліч курсів. Ще вивчала фітотерапію.

Пізніше її прийняли до Асоціації народних цілителів Росії, вона стала директором Омської філії, навчала здорового способу життя. Робила капілярний точковий пальчиковий масаж, який розробила її мама, освоїла терапію суджок та основи тайського масажу.

  1. Рікі Велш – особистий масажист лідера гурту Scorpions Рудольфа Шенкера. Щоб потрапити на концерт гурту, він представився масажистом, але потім зізнався, що почав практикуватися кілька місяців тому. Рудольф прийняв його і запропонував гастролювати разом із музикантами гурту як масажист. Так Рікі відвідав 82 країни.

masseur-brand

Фільми про особистий брендинг

Приємно вчитися тоді, коли це не в тягар. Тому ось вам невелика добірка фільмів про персональний брендинг, щоб ви могли дізнаватися про нове навіть після важкого робочого дня.

  1. «Божевільні» (Mad Men).

  2. «Великі очі» (2014) (Big Eyes).

  3. «В гонитві за щастям» (англ. The Pursuit of Happyness).

masseur-brand

Створення бренду під ключ в агенції WeLoveBrands

Особистий бренд масажиста потрібний не тільки для самореклами, але й для привернення уваги до вас як до експерта, підвищення лояльності та довіри. Щоб його створити, знадобиться час, ресурси та певні знання. Якщо ви не знаєте, що робити і з чого почати, звертайтеся до компанії WeLoveBrands. Наша команда допоможе розробити персональний бренд з нуля і просувати його надалі.

Чому варто вибрати нас:

  • ретельно вивчаємо ваш проект, щоб знайти підводні камені, якщо такі є;

  • аналізуємо конкурентів та аудиторію;

  • розробляємо ефективну стратегію та позиціонування бренду;

  • створюємо креативну візуальну складову вашого бренду (дизайн сайту, соціальних мереж, поліграфії, а також логотип та фірмовий стиль);

  • вигадуємо псевдонім, слоган та легенду;

  • готуємо брендбук за необхідності, в якому прописуються місія, цінності, цілі, філософія бренду та описується, як використовувати елементи фірмового стилю;

  • просуваємо бренд.

Для консультації та уточнення вартості послуги зателефонуйте нам або залиште запит онлайн.

Створіть сильний особистий бренд масажиста і незабаром нові клієнти довіряться вам!

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 1

Середня оцінка 5 / 5