→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Особистий бренд косметолога – акцент на красі та експертності

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Особистий бренд косметолога – акцент на красі та експертності

Кожен мріє про красиву і сяючу шкіру, але самостійно досягти такого ефекту складно. Допоможе в цьому косметолог – експерт, який усуває естетичні недоліки, знає як правильно доглядати різні типи шкіри та довше зберегти молодість.

Через популярність різноманітних косметологічних процедур постійно зростає і конкуренція у цій сфері. Але крім досвідчених, тямущих майстрів, які дбайливо ставляться до кожного клієнта, зустрічаються також псевдофахівці, які в кращому разі нічим не допоможуть, а в гіршому – нашкодять шкірі. Тому й потрібний особистий бренд косметолога. Він допоможе виділитися на тлі конкурентів, показати свою експертність, підвищити довіру та залучити клієнтів.

Суть понять: персональний бренд, мода, стиль, імідж

Особистий бренд — це ваш образ у професійному середовищі, те, чим ви відрізняєтесь від інших. Щоб вплинути на думку людей, потрібно виділити ваші сильні сторони, розкрити цінності та характер.

При створенні персонального бренду важливі стиль, мода та імідж.

Стиль – це ваша особливість, те, що робить вас особливим, а мода – це те, що популярно скрізь і змінюється з часом.

Якщо говорити про імідж, то це вже більш глобальне поняття. Він впливає на те, які асоціації та емоції ви викликаєте у своєї аудиторії. Імідж формує стиль, характер, мовлення, жести. Чим він кращий, тим міцніша репутація, а значить і більший потік клієнтів.

beauticians-brand

Навіщо косметологу потрібний особистий бренд

Кожному косметологу потрібні клієнти, але зараз у людей все менше часу і більше сумнівів щодо ефективності тієї чи іншої процедури. Здебільшого вони не понесуть гроші першому майстру, що трапився, бо нічого про нього не знають і не довіряють йому.

Щоб привернути до себе увагу та зацікавити споживачів, важливо створити власний бренд. З його допомогою ви зможете розповісти про свій досвід, знання, переваги.

Що дає персональний бренд:

 

beauticians-brandВпізнаваність. Йдуть до тих, кого знають, навіть якщо це не найкращий фахівець у сфері. Отже, чим яскравішим і привабливішим буде ваш образ, тим більше аудиторії до вас підтягнеться.


beauticians-brandДовіра. Покажіть, що ви вмієте. Існує стільки соціальних мереж, що складно не знайти відповідну для себе. Так що публікуйте корисну інформацію, показуйте приклади ваших робіт, ділитеся досягненнями та успіхами, а також не забувайте демонструвати, що ви жива людина зі своїми звичками та захопленнями. Все це допоможе вам стати ближче до аудиторії та підвищити довіру до своєї роботи.


beauticians-brandРозвиток. Завдяки особистому бренду люди побачать, що ви розвиваєтесь і не зупиняєтеся на досягнутому. Вкладаючи ресурси у просування, ви працюєте на майбутнє.

 

Головні цілі особистого брендингу – це створення неповторного образу, підвищення довіри та просування. Професіоналізм, манера спілкування та публікації у соціальних мережах формують ваш образ та впливають на репутацію.

Мінуси персонального брендингу:

  • Час. Не можна зробити власний бренд за годину і чекати купу грошей. Він вимагає підготовки, розробки стратегії, просування та встановлення зв'язку з аудиторією. Запасіться терпінням, якщо хочете досягти більшого.

  • Гроші. Недостатньо лише писати статті та викладати фотографії. Вам не потрібно віддавати за це мільйони, але все ж таки варто заздалегідь продумати, скільки ви готові вкласти у свою діяльність.

  • Незмінність. Коли ви визначили стиль та позиціонування, цьому потрібно слідувати. Складно докорінно змінити атрибути та емоційне посилання бренду без втрати частини аудиторії, так що продумайте все, дивлячись у майбутнє.

Якщо боятися мінусів, краще взагалі нічого не робити. Але якщо ви знаєте, чого хочете і вирішили створити персональний бренд, то наша команда із задоволенням допоможе в цьому.

Що впливає на враження людей про бренд

На відчуття людей впливає все – від вашого зовнішнього вигляду та міміки до реклами, на яку клікнули у стрічці, та грамотності контенту. Щоб справити приємне перше враження та утримувати увагу аудиторії надалі, необхідно сформувати привабливий образ, розробити грамотну стратегію просування та бути корисним для людей.

На що люди звертають увагу:

  • Ім'я, слоган, логотип. Це перше, що побачить людина під час знайомства з вами. Тому візуальні та вербальні складові повинні бути такими, що запам'ятовуються і чіпляють.

  • Контент. Діліться не тільки фотографіями з відпочинку, але й корисною інформацією у сфері косметології, публікуйте лайфхаки для догляду за шкірою, показуйте результати роботи (фото до та після).

  • Реклама. Зачепити може як яскрава картинка, так і гучний підпис. Продумайте цей момент, щоб досягти бажаного та залучити на сторінку/сайт/блог нових людей.

  • Самопрезентація. Говоріть людям не тільки про те, що ви косметолог, а й про свої хобі та цінності. Чим чеснішим будете з аудиторією, тим ближче вона буде до вас.

beauticians-brand

При знайомстві з косметологом особисто або при переході на його сторінку в соціальних мережах людям достатньо кількох секунд, щоб скласти свою думку про майстра. Таке враження формується підсвідомо під час перегляду облікового запису, фотографій та публікацій. Якщо розміщені якісні фотографії, корисні та цікаві пости, є інформація про косметолога, його послуги, ціни, то й довіра до нього збільшується. Важливо й те, як людина-бренд взаємодіє з аудиторією – чи відповідає на коментарі, як швидко дає відповіді на запитання, чи не приховує якісь дані про себе, як реагує на критику та негативні відгуки.

Атрибути людини-бренду

Атрибути – це ваша унікальність. Немає людей з абсолютно однаковими рисами. Так, деякі характеристики можуть перегукуватися з іншими людьми, але весь набір унікальних якостей виділятиме вас від інших і робитиме яскравіше для аудиторії.

Складові людини-бренду:

  • Зовнішній вигляд (попрацюйте над неповторним стилем).

  • Ім'я (має легко запам'ятовуватися і викликати асоціацію з вами).

  • Уподобання (любов до музики, архітектури, картин – це виділяє вашу особистість).

  • Девіз (придумайте кредо, щоб було зрозуміло ваш життєвий принцип).

  • Незвичайні манера мови, жести та міміка (не обов'язково їх вигадувати, придивіться, може, вони вже у вас є).

Кожен із цих пунктів важливий і наповнює вашу особистість, а всі вони разом роблять вас особливим.

Бренд-код косметолога: розпакування індивідуальності

Бренд-код – це набір складових, які вирізняють вас серед конкурентів. Вони допомагають визначити, як ви надалі розвиватимете свій особистий бренд, чим будете корисні споживачам і куди рухаєтеся.

Елементи бренд-коду:

  • корисність (діліться досвідом, знаннями);

  • позиціонування (хто для вас авторитет і що основне у роботі);

  • стиль (як себе бачите та подаєте);

  • місія (навіщо існує ваш бренд);

  • бачення (мрії та уявлення про майбутнє);

  • цінності (непохитні принципи);

  • девіз (фраза, яку ви собі кажете під час труднощів).

Бренд-код зробить персональний бренд живим і цілісним, а вас покаже таким, яким ви є, з усіма вашими перевагами.

Як створити власний бренд косметолога, використовуючи метод архетипів

Архетипи — це програми поведінки, які притаманні людям протягом життя. Їх формують ваші цілі, цінності, страхи та пріоритети. Вони допоможуть підкреслити індивідуальність та донести потрібне посилання до потенційного клієнта.

Архетипи поділяються на 4 групи:

  1. Індивідуальність та незалежність: Простодушний, Шукач та Мудрець.

beauticians-brand beauticians-brand beauticians-brand

  1. Свобода і ризик: Бунтар, Герой та Маг.

beauticians-brand beauticians-brand beauticians-brand

  1. Стабільність та контроль: Творець, Правитель та Дбайливий.

beauticians-brand beauticians-brand beauticians-brand

  1. Зв'язок із суспільством: Славний малий, Коханець та Блазень.

beauticians-brand beauticians-brand beauticians-brand

Пройдіть тест на архетипи і вам стане зрозуміліше, як надалі розвивати власний бренд косметолога. Радимо подивитися відразу на кілька домінуючих моделей поведінки, адже тоді образ стане більш насиченим та цікавим.

Етапи побудови особистого бренду косметолога

 

beauticians-brandСтратегія та позиціонування

На цьому етапі потрібно серйозно опрацювати основні цілі існування бренду та знайти сильні сторони.

Проаналізуйте свої архетипи, визначте місію особистого бренду, згадайте про життєві цінності та принципи. Це допоможе розробити правильну стратегію, вибудувати у свідомості споживачів потрібний образ та збільшити коло впливу.

 

beauticians-brandУпаковка

Упаковка власного бренду – це не лише зовнішній дизайн, а й внутрішній зміст.

Зовнішня упаковка включає в себе:

  • імідж та зовнішній вигляд;

  • ім'я;

  • слоган;

  • логотип та ін.

Чим креативніша зовнішня складова, тим сильніше аудиторія захоче поринути у внутрішню.

До внутрішньої упаковки відносяться:

  • асоціації та емоції, які викликає особистий бренд;

  • презентація особистості (щоб люди впізнали вас не тільки як косметолога, а й як звичайну людину);

  • місія (придумайте, для чого бренд існує, окрім фінансової складової, і вкладіть у це душу).

Не розмінюйтесь на дрібниці і ретельно продумайте кожен пункт, адже від цього залежить реакція ваших потенційних клієнтів.

 

beauticians-brandПросування та комунікація

Коли перші два етапи пройдені, настав час переходити до наступного – просування.

Для цього підійдуть такі канали:

  • соціальні мережі (діліться корисною інформацією та досвідом);

  • сайт (чим професійніше зроблено, тим краще);

  • ЗМІ (розкажіть про свою діяльність, поділившись новиною з місцевими сайтами новин);

  • лідери думок (у них можна придбати рекламу);

  • відеоблог на YouTube (можна розповідати про догляд за шкірою, косметичні засоби, різні процедури, розвінчувати міфи, страхи та показувати, як працює та чи інша методика);

  • видання книги (це підвищує авторитетність і покаже, наскільки великі ваші знання).

Найголовніше на цьому етапі – спілкування з аудиторією. Відповідайте на запитання, коментарі, запитуйте, що люди хотіли б побачити, ділитеся досягненнями та особистими захопленнями.

Топ-5 помилок у персональному брендингу, які тягнуть вас донизу

  1. Робити роботу секретною

Багато косметологів закривають сторінки в соціальних мережах, ховають ціни та відповідають на поширені питання, залишені в коментарях, в особистому листуванні. Це викликає лише подив і скептицизм, а отже відштовхує споживачів.

  1. Не замислюватись про майбутнє

Сядьте та подумайте, яка мета вашого бренду і що ви покажете людям. Запитайте, ким ви є і чого прагнете. Це полегшить не лише роботу над брендом, а й життя в цілому.

  1. Думати, що особистий бренд – це просто

Якщо ви бажаєте створити персональний бренд за годину і веслувати гроші лопатою, то витівка не найкраща. Потрібно наполегливо вчитися і працювати, щоб персональний бренд вийшов справді корисним і чіпляючим.

  1. Копіювати чужий контент

Це, по-перше, може призвести до претензії з боку власника контенту, а по-друге, уб'є довіру аудиторії до вас. Впевнені, що у вас є багато ідей для неповторного контенту.

  1. Використовувати лише один метод просування

Одна сторінка у соціальній мережі – це ще бренд. Не нехтуйте просуванням на різних каналах, адже від цього залежить майбутній успіх.

beauticians-brand

Особистий бренд косметолога: приклади успішного персонального брендингу

  1. Сергій Барсуков – лікар дерматолог-косметолог. Навчався в Іванівській державній медичній академії, Державному інституті удосконалення лікарів МО РФ, Російській медичній академії післядипломної освіти. Зараз працює у клініці Dr.Gont.

  1. Тетяна Жукова – лікар-дерматокосметолог. Закінчила навчання у РНДМУ імені М.І. Пирогова, щорічно проходить курси підвищення кваліфікації за циклом «Дерматовенерологія» та «Косметологія», удосконалює знання в центрах дерматології та косметології, відвідує професійні майстер-класи та навчальні семінари, у тому числі за кордоном – Міжнародний Конгрес з Антивікової Медиці (AMWC 2017). Працює в ізраїльській клініці естетичної медицини Seline Clinic.

  1. Вікторія Філімонова – лікар-дерматолог, косметолог, трихолог, лазеротерапевт. Навчалася в Рязанському державному медичному університеті, в Російському університеті дружби народів, отримала спеціалізацію з дерматології та косметології, в РМАО – спеціальність з лазерних технологій. Також навчалася трихології в IAT (International Association of Trichologists). Проходила множинні стажування та курси у Франції та Німеччині.

beauticians-brand

Фільми про особистий брендинг

Перегляд фільмів – це приємне і захоплююче заняття, а якщо підібрати кіно за цікавою для вас темою, то паралельно можна ще й дізнатися щось нове.

Фільми з персонального брендингу:

  1. «Найбільший фільм із усіх колись проданих» (2011) (The Greatest Movie Ever Sold).

  2. «Версальский роман» (A Little Chaos).

  3. «Верушка: Життя перед камерою» (2005) (Veruschka - Die Inszenierung).

beauticians-brand

Створення бренду під ключ в агенції WeLoveBrands

Якщо ви вирішили створити персональний бренд косметолога, то команда WeLoveBrands із задоволенням допоможе вам у цьому.

6 причин вибрати саме нас:

  • для нас найголовніше – це клієнт, тому вислуховуємо всі побажання, вивчаємо особливості діяльності, знаходимо сильні сторони;

  • детально аналізуємо конкурентів на ринку та цільову аудиторію, щоб дізнатися, як достукатися до неї та збільшити кількість ваших клієнтів;

  • беремося за формування місії бренду, розробку стратегії, позиціонування;

  • розробимо дизайн сайту, оформлення сторінок у соціальних мережах, фірмовий стиль;

  • придумаємо псевдонім, що запам'ятовується, чіпляючий слоган і цікаву легенду/історію;

  • займаємося просуванням персонального бренду.

Наша команда опрацьовує все до дрібниць, щоб підкреслити вашу індивідуальність, виділити вас серед конкурентів, показати ваш професіоналізм та підвищити довіру користувачів до ваших послуг.

Спочатку створюємо особистий бренд з нуля, визначаємо, які канали комунікації підходять у вашому випадку, а потім встановлюємо міцний зв'язок з аудиторією.

Для отримання консультації зателефонуйте нам або залиште запит на сайті. Також можна поставити запитання в онлайн-чаті.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5