→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Як придумати назву клінінгової компанії

12

Оцінили: 4

Зміст:
Розмір шрифту:

Як придумати назву клінінгової компанії

Ринок клінінгу швидко розвивається. Цьому сприяє як попит послуг, так і відносно невеликі стартові вкладення в бізнес. Відкриваються нові компанії, які використовують різні сучасні технології та відрізняються рівнем сервісу. Щоб не загубитися серед багатьох фірм, слід продумати позиціонування, грамотно розробити стратегію розвитку. Величезну роль у просуванні відіграє назва клінінгової компанії, адже споживачі зазвичай спочатку помічають саме її, вона ж впливає на сприйняття бізнесу в цілому.

cleaning-company

У чому сила назви клінінгової компанії

У сфері клінінгу цільова аудиторія вибирає ті фірми, які викликають довіру, мають гарну репутацію та відрізняються професіоналізмом. Вдале ім'я, що відображає рід діяльності та характер компанії, допомагає створити приємне перше враження, залучити споживачів та пробудити інтерес до послуг.

Загалом назва повідомляє про специфіку діяльності, передає ідею бренду, впливає на імідж і впізнаваність. Цікавий, зрозумілий і простий нейм швидше запам'ятовуватиметься, викликатиме потрібні асоціації, формуватиме образ успішної та сучасної компанії.

Які завдання виконує назва

cleaning-company

приваблює цільову аудиторію;

cleaning-company

дозволяє виділитися на тлі конкурентів;

cleaning-company

доносить до споживачів основну інформацію (про діяльність, переваги, цінності);

cleaning-company

формує перше враження;

cleaning-company

підвищує лояльність до компанії.

Назва для клінінгової компанії має натякати на специфіку діяльності, щоб не заплутувати споживачів, але водночас має наголошувати на індивідуальності, відображати цінності бренду. Тоді воно привертатиме увагу і легко запам'ятовуватиметься, його пов'язуватимуть саме з вашим бізнесом.

Оскільки у сфері клінінгових послуг головним вважається гарантія чистоти та порядку, необхідно вигадати нейм, який якщо не повідомляє про це, то хоча б викликає відповідні асоціації (наприклад, Clean Freedom, Green Maid, Maxim Cleaning, Агенти чистоти, Попелюшка, Мітла тощо).

cleaning-company

Якою має бути назва для клінінгової компанії

Вдала назва клінінгової компанії – та, що підкреслює якість виконаних послуг, виділяється на тлі конкурентів, підвищує довіру до фірмі. Тобто, нейм повинен повідомляти аудиторії про напрям діяльності, переваги та ключові особливості і при цьому викликати позитивні емоції, легко запам'ятовуватися. Досягти мети можна, якщо врахувати у процесі неймінгу низку вимог до імені.

Назва має бути:

cleaning-company

інформативною – містити відсилання до діяльності в цілому або до конкурентних переваг, таких як екологічне прибирання, швидкий виїзд і т.д. (наприклад, Clean team, Зелена рукавичка, Екоклінінг);

cleaning-company

зрозумілою – споживачі повинні розуміти за назвою, що пропонує компанія, незалежно від того, яка мова використовується, причому ім'я слід підбирати з урахуванням особливостей вашої цільової аудиторії, наприклад бізнес-сегмент, прибирання заміських будинків та дач, миття вікон на високих поверхах та ін. (Еверест , Еталон чистоти, Specialty Coatings, Mountain House Cleaning);

cleaning-company

такою, що легко запам'ятовується – люди звертають увагу на щось незвичайне, тому можна вибрати цікаву назву, але в той же час з натяком на діяльність (Мойдодир, Посейдон, Північне сяйво, Little Piggies, Suds in the Bucket);

cleaning-company

легко відтворюваною – гарна назва буде простою в написанні та вимові (Проблиск, Spotless, Pro Clean, Карат);

cleaning-company

актуальною – щоб підкреслити затребуваність послуг та використання в роботі сучасних технологій, рекомендується підбирати слова відповідно до цього, тобто ніяких архаїзмів і слів, що рідко вживаються, якщо тільки вони не допомагають відобразити характер компанії (краще Єврочистка, Manic Maids, The Dirty Spot, а не Чистий терем або Світниця наприклад);

cleaning-company

універсальною – небажано використовувати жаргонізми, ультрамодні слова, сленг, оскільки вони можуть швидко втратити популярність, а значить і на назві це позначиться (порівняйте: Убіраша, Марафет, Шеф клінер, РаШайн клінінг та Blestit, 5 зірок чистоти, Clean Day, Управдом);

cleaning-company

такою, що викликає позитивні емоції – хороший нейм асоціюватиметься з чимось приємним, не матиме негативного підтексту та подвійного сенсу (Суботник, Біле вітрило, Blue Clean).

Важливо, щоб назва асоціювалася у споживачів із чистотою, свіжістю, турботою, викликала довіру, говорила про професіоналізм персоналу. При цьому краще, якщо воно буде унікальним, тобто не схожим на нейми конкурентів.

При виборі імені для клінінгової фірми слід також перевірити його доступність, щоб зареєструвати торгову марку за необхідності і домен.

cleaning-company

Критерії гарної назви:

cleaning-company

Стислість. Це один із головних критеріїв, що впливають на запам'ятовуваність. Коротка назва швидше відкладається у пам'яті, її простіше вимовляти та написати. Ідеально, якщо нейм складається з одного слова із 7 літер максимум. Але оскільки клінінгові послуги є висококонкурентною нішою, вигадати таке може бути складно. Тому якщо у вас кілька варіантів, завжди вибирайте те, що коротше. При цьому враховуйте, що іноді два слова по 3 літери сприймаються простіше ніж одне з 8 і більше. Також, варто звернути увагу на цифри в назві: візуально такий нейм коротший, але при вимові довше, оскільки кожна цифра – окреме слово.

А ось абревіатур слід уникати. Такі назви не асоціюються з напрямом діяльності, не викликають інтересу та емоцій, заплутують споживачів.

Порівняйте, як виглядають і сприймаються назви 3D клінінг, Cleanland, Абсолют Клінінг Сервіс, Біоклін, Spotless, Power Bright Cleaning Services, Maid Pro, Мітла.

cleaning-company

Сенс. У назві важливе смислове навантаження. Тобто нейм повинен доносити до аудиторії певне посилання, відображати ідею, індивідуальність. Адже на підставі того, що зрозуміє про компанію клієнт, він ухвалить рішення, скористатися послугами чи ні. Вдалими є імена Еко Клін, Експрес прибирання, Pro Clean, Shine on.

cleaning-company

Правильні асоціації. Хороший нейм викликатиме приємні асоціації і не матиме подвійних смислів. У сфері клінінгу багато компаній обирають назви, пов'язані з чистотою, свіжістю та порядком. Це дозволяє аудиторії зрозуміти, якого результату слід чекати після прибирання. Але не обов'язково прив'язуватися саме до цих асоціацій. можна вибрати інші, пов'язані зі специфікою роботи (наприклад, Твій дім, Арт-клінінг, Сім вершин, Білосніжка, Велика матуся, Чистий знак, Action Maids, Dusty Might і т.д.).

cleaning-company

Оригінальність. Ім'я може бути простим та коротким, але не викликати емоцій. Щоб привернути увагу аудиторії та зацікавити її в послугах, слід вибирати незвичайні назви, але які будуть відповідати роду діяльності, або ті, які не відображають специфіку роботи, але притягують погляди . Але при цьому треба бути обережнішим з креативом, щоб не збити споживачів з пантелику і не викликати протилежну бажаній реакції. Наприклад, такі назви як Весна, Вівальді, Чарівниця, Затишний будинок хоч і викликають позитивні емоції, але можуть відбивати будь-що.

Щоб виділитися на тлі конкурентів, необхідно спочатку вивчити їх назви, проаналізувати прийоми неймінгу, які вони використовували, виявити сильні та слабкі сторони. Так ви зрозумієте, в якому напрямку рухатися – вибирати щось схоже та ефективне в ніші, або ж придумати зовсім іншу назву, що вигідно відрізняється від інших і привертає увагу цільової аудиторії.

Якщо у вас є кілька варіантів імені, то віддайте перевагу тому, що асоціюється зі свіжістю та блиском, відрізняється лаконічністю, легко вимовляється та запам'ятовується.

cleaning-company

Принципи формування назв для клінінгових компаній

Клінінгові компанії найчастіше обирають назви, пов'язані безпосередньо з діяльністю та викликають асоціації з чистотою. Всі ці нейми можна умовно поділити на кілька категорій. Окрему групу становлять креативні імена.

Методи побудови назв:

cleaning-company

Слова з коренем «клін», «клінінг» та похідні. Це популярний метод формування нейма, який використовується багатьма компаніями. Причина його популярності в асоціативності та зрозумілості. Адже таке ім'я безпосередньо повідомляє, чим займається компанія. Такі слова можна видозмінювати, поєднувати з іншою лексикою, цифрами чи абревіатурами. Приклади таких неймів: Deep Clean, The Cleaning Bee, Еко-Клін, Професійний клінінг і т.д.

cleaning-company

Слова «чистий», «чистота» та похідні. Тут принцип аналогічний як і зі словами «клін», «клінінг» (Агенти чистоти, Буде чисто, Чиста сила, Чистюля і т.д.).

cleaning-company

Слова «прибирання» і похідні, «порядок», «затишок» і що асоціюються з цим. Це велика категорія, що містить безліч варіантів назв, що демонструють вид діяльності, переваги компанії та особливості роботи (Біоприбирання, Майстер прибирання, Housekeep, Super Maids, Домовик, Dirtbusters).

cleaning-company

Інструменти та матеріали для прибирання. Така лексика допомагає отримати нейм, що відображає специфіку бізнесу, без використання поширених слів на тему, таких як чистота, прибирання, клінінг. Наприклад, Три мітли, Щіточка, Continental Cleaners, Best Sweepers, Magic Moppers, Жовті рукавички, Two Girls and A Bucket та ін.

cleaning-company

Назви, що містять різні кольори, зокрема такі як білий, зелений, білосніжний. Вони символізують чистоту, свіжість, затишок та допомагають підкреслити відмінний результат після прибирання. Як приклад можна навести назви Білий лотос, Зелений дім, Green Line, Білосніжка і т.д.

cleaning-company

Слова з коренем «еко». Дозволяють підкреслити турботу про довкілля, екологічний підхід компанії (Екодом, Екосервіс, Екосфера, Maid Green).

Формування назви для клінінгової компанії за допомогою таких принципів є ефективним ще й тим, що це плюс для пошукової оптимізації. Присутність у назві ключових запитів, за якими користувачі шукають фірму для прибирання, дозволяє покращити ранжування та збільшити кількість замовників.

Крім зазначених груп слів, можна використовувати також близькі за змістом, що символізують свіжість і чистоту, але цікавіші, незаїжджені (наприклад, Ніпилінки, Трідодир, Аквамарин, Вершина, Перли, Іней, Neat and Tidy, Rag Tag Team).

cleaning-company

Як можна назвати клінінгову компанію оригінально

Якщо ви хочете виділитися серед конкурентів, залучити клієнтів і швидше запам'ятатися, але мати ім'я, що підкреслюють ваші переваги та індивідуальність, слід вибирати незвичні образи.

Оригінальна назва клінінгової компанії виконує іншу функцію. Воно створюється не так для інформування про рід діяльності та специфіку роботи, як для того, щоб викликати емоції, реакцію, привернути увагу та швидше запам'ятатися.

Підключаючи фантазію та відмовляючись від стандартних звичних у сфері неймів, ви отримаєте цікаве ім'я, що відображатиме індивідуальність, характер та цінності компанії. Це дає змогу зробити певний акцент, передати головну ідею, підвищити лояльність аудиторії.

Ідеї ​​для створення оригінальної назви:

cleaning-company

Суть діяльності за допомогою абстрактних слів . Така назва асоціюватиметься з прибиранням і чистотою, але при цьому не називатиме прямо вид послуг (Заблесті, Shine, Акватіс, True Blue House).

cleaning-company

Аналогії. При виборі назви можна використовувати слова з інших сфер, тобто не пов'язані з прибиранням та клінінгом, але які натякають на результат чи процес роботи. Наприклад, Карат відноситься до алмазу, який у свою чергу символізує сяйво і блиск, Айсберг натякає на свіжість, білизну, бджола – як аналогія працьовитої людини, що приводить будинок у порядок, Золота рибка – як виконавиця бажань, що дозволяє отримати чистоту без зусиль і т.д.

cleaning-company

Фрукти та рослини. Незвичні для сфери прибирання образи дозволяють привернути увагу споживачів та викликати позитивні емоції. З їх допомогою можна відобразити свіжість, користь, екзотику (Зелене яблуко, Peachy Clean, Mint Cleaning, Lemon Fresh Cleaning).

cleaning-company

Креатив. Оригінальні назви, які можуть ніяк не пов'язуватися з родом діяльності, але будуть притягувати погляди, інтригувати та викликати посмішку, відрізняються від неймів конкурентів та легко запам'ятовуються. Такі імена здатні підвищити лояльність, зацікавити аудиторію послуг. Вдалими варіантами вважаються Filth Fighters, Hags with Rags, Два коти, Зоря).

cleaning-company

Персонажі. Тут підходять імена відомих казкових чи інших героїв, і вигадані під час створення унікального фірмового персонажа. Його перевага в тому, що він уособлює бренд, розкриває характер і відображає цінності. Наприклад, Нафаня, Попелюшка, Фігаро, Русалочка, Маленький принц, The Cleaning Fairies та ін.

При використанні оригінальних назв клінінгові компанії роблять ставку на яскравість, звучність та несподіванку. Нестандартні імена краще запам'ятовуються, впливають на впізнаваність та загальне враження про фірму.

cleaning-company

Як придумати назву клінінгової компанії

Незалежно від того, за яким принципом ви формуватимете назву, вона повинна добре сприйматися, підкреслювати професіоналізм, викликати довіру. Тоді цільова аудиторія зрозуміє, що ви якісно надаєте послуги, позбавляєте клопоту, гарантуєте порядок і чистоту.

8 порад при створенні назви для клінінгу:

cleaning-company

Дотримуйтесь лаконічності. Краще одне слово, ніж два, краще два короткі, ніж три або одне довге.

cleaning-company

Орієнтуйтесь на напрямок діяльності та УТП. У назві можна зробити акцент на особливості та переваги роботи, наприклад, чищення килимів, миття вікон у багатоповерхових будинках, прибирання території, наведення чистоти після ремонту, щоденне комплексне прибирання тощо).

cleaning-company

Поставте цілі. Залежно від того, чого ви хочете досягти, вибирайте назву. Так, якщо треба викликати реакцію аудиторії, використовуйте несподівані образи, а якщо прагнете підкреслити специфіку діяльності, дотримуйтесь стандартних прийомів та звичної для сфери лексики.

cleaning-company

Вивчіть потреби цільової аудиторії. Яке повідомлення ви бажаєте донести людям? Що вони повинні думати про компанію, а що відчути при знайомстві з нею? Відповівши на ці питання, ви зрозумієте, яким зробити нейм. простим, суворим, емоційним, жартівливим тощо.

cleaning-company

Розставте пріоритети. Якщо потрібно, щоб ім'я легко вимовлялося і запам'ятовувалося, вибирайте лаконічне, а якщо важливо виділитися на фоні конкурентів, підключіть фантазію для створення оригінального нейму.

cleaning-company

Проаналізуйте конкурентів. Вивчіть різні назви у вашій ніші, виберіть ті, які подобаються і подумайте, що не так у тих, які не подобаються.

cleaning-company

Слідкуйте, щоб назва відповідала ідеї та статусу компанії. Наприклад, якщо ваші послуги розраховані на бізнес-сегмент, не варто називати фірму якимсь домовиком чи чистюлею.

cleaning-company

Перевіряйте, щоб у назві не було подвійних смислів і щоб вона при перекладі іноземними мовами не мала негативного підтексту, особливо якщо у планах є вихід на зарубіжні ринки.

Перед створенням назви треба провести маркетинговий аналіз вивчення ринку, особливостей ніші, конкурентів і цільової аудиторії. Це необхідно, щоб створити ефективне ім'я клінінгової компанії, що дозволяє виділитися з натовпу, привернути увагу клієнтів та зацікавити їх у послугах.

cleaning-company

Що НЕ треба використовувати під час створення назви для клінінгу

Оригінальні назви – це плюс, але з креативом треба бути обережнішим. Надто закручене, незрозуміле ім'я, що відволікає від напряму діяльності, заплутає споживачів, а це в свою чергу може не зацікавити, а відштовхнути від послуг. Наприклад, невдалими вважаються назви Акварелі, Россі, Ліга, Небо, Санта. Вони не те, що не вказують на специфіку роботи, а викликають асоціації з іншими видами діяльності.

Оскільки від клінінгових компаній чекають якісної роботи, вигідних умов співробітництва, гарантій чистоти та порядку в обумовлені терміни, то бажано, щоб назва демонструвала це, відображало професіоналізм, надійність і стабільність компанії, викликало довіру, підвищувало лояльність, і справляло приємне перше враження.

Не рекомендується використовувати абревіатури, оскільки вони складні для сприйняття та погано запам'ятовуються.

Не підходять імена власників, особливо у зменшувально-пестливій формі (Галчонок, Вікторр та ін.), оскільки вони не асоціюються з професійною діяльністю та успіхом.

А ще невдалим варіантом будуть слова, пов'язані з чистотою, з додаванням приставок, які в комбінації викликають подвійні смисли або негативні асоціації (Помийка, Послуга С, Ярга та ін.).

cleaning-company

Етапи неймінгу для клінінгової компанії

Неймінг – це багатоетапний процес, що передбачає не тільки генерацію назв, а й проведення досліджень та перевірку імені на доступність.

Для створення назви необхідно:

cleaning-company

виконати аналіз ринку, щоб виявити інтереси та потреби цільової аудиторії, вивчити конкурентів, зрозуміти, які прийоми можна використовувати;

cleaning-company

провести мозковий штурм – накидаються варіанти та розглядаються всілякі ідеї для пошуку найбільш вдалого імені;

cleaning-company

відібрати назви – всі вигадані варіанти перевіряють на відповідність основним критеріям, таким як унікальність, стислість, запам'ятовуваність, простота відтворення, асоціативність та ін, і вибирають кращі;

cleaning-company

перевірити – відібрані варіанти перевіряють на доступність (доменне ім'я, торгова марка);

cleaning-company

протестувати – як ім'я звучатиме у розмові, які емоції та асоціації викликає в аудиторії.

У процесі неймінгу враховуються дані про цільову аудиторію, особливості бізнесу та поставлені завдання. При цьому назва обов'язково має бути звучною, що запам'ятовується, зі змістом, без негативного відтінку. Якщо ім'я клінінгової компанії буде привабливим для споживачів, що викликає позитивні емоції та довіру, то шанси на замовлення послуг будуть вищими.

cleaning-company

Назви клінінгових компаній в Україні

В Україні клінінгові компанії найчастіше використовують назви, що включають слова «клін», «клінінг», «чистка» та асоціюються з чистотою та прибиранням. Використовуються також образи робітниць, які наводять лад у будинку, та різні тварини. Є назви, утворені за допомогою прикметників, що позначають кольори, слів з посиланням на воду та екологічність.

Найбільше неймів англійською та російською мовами, трохи менше – українською. Щодо стислості, то в основному вони складаються з двох слів, які при цьому можуть зливатися в одне.

Приклади:

Світ чистоти, Make Clean, Бетта-Кліннінг, Армія чистоти, Професійні клінінгові технології, Азалія, Імпел Гріффін Груп, Віп Клін, Чисторія, Гала Клін, Економка, 1CLEAN, Прибирання 365, Сімейна, Keep services&To, , Охайна киця, Generalochka, Mee.Services, Білий ведмідь, Koroli, Чиста хата, Мульти-Блиск, CarpetClean.pro, Aqua Formula, EcoDry.

Назви клінінгових компаній у США

Назви американських клінінгових компаній переважно складаються з 2-3 слів. Вони відображають сферу діяльності, підкреслюють особливості та переваги фірми, дають зрозуміти споживачам, чого їм чекати, якщо скористаються послугами клінінгу.

Також у неймінгу часто присутні географічні позначення (міста та регіони), щоб вказати місцевість, де доступні послуги. Крім цього, деякі фірми роблять посилання на екологічність, використовують у неймінгу кольори.

Приклади:

Referral Cleaning & Restoration, Zerorez Carpet Cleaning, Maid Bright, Twenty20 Window Cleaning, 919 Green Cleaning, Greener House Cleaning, Prime Care Service, Green Environment Cleaning, Beverly Hills Carpet Cleaners, Lazy Susans, NY Steamers, Anago, Coverall, JAN-PRO, Jani-King, Steamatic.

cleaning-company

Назви клінінгових компаній у Європі

Незалежно від країни, у Європі найчастіше дотримуються стандартних засад формування назви для клінінгових компаній. Використовуються прийоми, що допомагають підкреслити особливості діяльності, зазначити специфіку бізнесу та регіон надання послуг.

У назвах часто зустрічаються слова «clean», «cleaning», «ice», а також ті, які асоціюються з чистотою, затишком, порядком, захистом навколишнього середовища. Несподівані образи тут майже не трапляються. Всі назви – у справі, що відображають індивідуальність та специфіку діяльності.

Приклади:

EFCI,Dry-Ice-Tec, Infra Cleaning, Clean and Safe, X CLEAN24, Absolut, Manzke, RÜMPEL-EU, London Cleaning System, Deep Clean, Maid2Clean, MollyMaid, Happy House Cleaners, GoCleaners, Distinct Cleaning, Chelsea Carpet Cleaners, La Cristal, Voglia di Pulito, SPIC AND SPAN, Alaximm Services, Euroevelyn, VisGEO.

cleaning-company

Способи створення назви для клінінгової компанії

При створенні назви у вас є три шляхи – придумати самостійно, скористатися онлайн-генераторами або замовити у спеціалістів.

При самостійній розробці ви заощадите кошти, але не факт, що зможете створити ефективний унікальний нейм, який виділятиме компанію серед конкурентів і викликатиме інтерес у споживачів, якщо тільки не володієте знаннями в неймінгу і не пройдете всі етапи, включаючи маркетингові дослідження.

Також бюджетним варіантом є генератор назв. На спеціальному сервісі слід запровадити ключові запити щодо вашої діяльності та система видасть вам кілька варіантів. Такий спосіб неймінгу – простий і швидкий, але при цьому не дозволяє отримати унікальне ім'я, що відображає індивідуальність і характер бізнесу.

Тому якщо ви хочете створити конкурентоспроможну назву клінінгової компанії, що запам'ятовується, варто звернутися за допомогою до фахівців. Це може бути фріланс або студія. У першому випадку ретельно обирайте, кому довіряєте справу, оскільки результат може не виправдати ваші очікування. А в другому – з вашим проектом буде працювати команда фахівців, які проведуть аналіз ринку, вивчать особливості діяльності та переваги бізнесу, потреби цільової аудиторії, сильні та слабкі сторони, щоб використати це у неймінгу. У результаті, вам нададуть на вибір кілька варіантів унікальних назв, що відповідають сфері діяльності та відображають ваші цінності.

Де замовити назву для клінінгової компанії

Якщо ви хочете випробувати генератор назв, переходьте за посиланням та введіть ключовий запит.

А щоб замовити професійний неймінг, звертайтесь до студії WeLoveBrands. Для уточнення деталей, консультації та оформлення заявки зателефонуйте, заповніть форму зворотнього дзвінка на сайті або зв'яжіться з нами через месенджери. Відповімо на всі ваші запитання та обговоримо нюанси співпраці. Придумаємо для вашого бізнесу впізнавану назву, що викликає довіру, що підвищує лояльність споживачів і відбиває професіоналізм. Також отримати більш детальну інформацію про неймінг та вартість послуги можна тут.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 4

Середня оцінка 3 / 5