Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Створення логотипу для юридичної фірми – справа більш ніж відповідальна. Тому що одне маленьке зображення має передати характер компанії, її ставлення до своєї справи та клієнтів і суть професії загалом. При цьому логотип повинен бути незабутнім і оригінальним, що досить важко, з огляду на незліченну кількість юридичних компаній, корпорацій і фахівців-одинаків. У цій статті ми покажемо найкращі логотипи юридичних фірм - неординарні, помітні та по-справжньому талановиті роботи, які можна сміливо назвати взірцем для наслідування.
Багато хто вважає юриспруденцію нудною професією, для якої чужі креатив, яскравість та творчий підхід. Але це несправедлива думка. Логотипи найкращих світових юридичних компаній показують, що й у цій сфері можна створити щось унікальне, нестандартне та цікаве. Головне - подивитися на це під новим кутом, і не відштовхуватися від заяложених зображень суддівського молотка, давньогрецької колони і Феміди з вагами правосуддя. Хоча й ці образи можна переосмислити і піднести у новій креативній подачі – і ми покажемо вам це на прикладах.
Потрібно визнати, що дизайнери зловживають використанням традиційних юридичних символів розробки логотипів для юридичних фірм. Без креативу такі логотипи приречені стати безликими і загубитися серед подібних. Однак у незвичайному оформленні вони починають грати новими фарбами, привертаючи увагу своєю новизною та свіжою інтерпретацією. Тому сміливо використовуйте ці образи, адже вони миттєво впізнаються аудиторією, але додавайте елементи творчості, щоб отримати ефектний дизайн.
Юридична діяльність пов'язана з безліччю негативних стереотипів, тому багато хто використовує образи, які передають позитивні риси характеру та викликають гарні асоціації. У цьому випадку головне - добре подумати, на яку якість краще зробити ставку. Безпрограшними варіантами для юридичної сфери є надійність, чесність, авторитет, сила, принциповість. Вибравши межу характеру, використовуйте зображення, яке безпомилково асоціюється з нею і чітко передає обраний посил.
Не всі юридичні фірми займаються загальним правом, багато хто працює у досить вузьких напрямках. Аудиторія добре запам'ятовує логотипи, які передають напрямок діяльності конкретної компанії. Тому що вони сприймаються, як щось особисте, унікальне, що займає власну нішу. Більше того, такі логотипи дають змогу чітко передати спеціалізацію компанії, що дуже цінується аудиторією. Не бійтеся розповісти більше про себе та свою юридичну фірму в логотипі.
Багато юридичних фірм будують свою репутацію, виходячи з власного імені. І це не має сенсу. Вказуючи ім'я в логотипі, можна зробити гучну заяву про себе та одночасно чітко відобразити назву власної юридичної практики. Такі логотипи можуть виглядати, як літери у поєднанні зі значками або динамічні монограми, але в будь-якому випадку вони завжди вселяють аудиторії почуття впевненості у фірмах, які представляють.
Сприйняття кольору людиною та її асоціювання з певними емоціями мають колосальне значення у дизайні логотипів, зокрема й у юридичних фірм. Тому на колірне рішення потрібно звертати особливу увагу, а іноді робити на ньому основний візуальний акцент. Кольори, які використовуються в логотипі компанії, можуть мати дуже сильні та далекосяжні наслідки для реноме компанії. Червоний колір зазвичай асоціюється з силою та динамікою, синій співвідносять із впевненістю та спокоєм. Зелений колір на підсвідомому рівні відносять до грошей та/або сприймають як щось нове, свіже, тоді як фіолетовий колір уособлює аристократизм, розкіш, приналежність до вищого суспільства. Пам'ятайте, що колір дизайну логотипу зробить заяву про вашу компанію, тому дуже важливо заздалегідь обговорити палітру відтінків.
Враховуючи, що юридичні фірми багато працюють з друкованими матеріалами, оформлення логотипу в чорно-білому кольорі видається більш вигідним та продуманим рішенням. Такий логотип завжди можна надрукувати на найпростішому офісному принтері, і не потрібно вдаватися до послуг друкарні чи спеціальних друкарських машин. І хоча вони виглядають не так помітно, як кольорові зображення, їх теж можна незвичайно і стильно оформити.
; |
Будь-яка дизайнерська робота потребує творчого підходу, і логотипи юридичних фірм – не виняток. У них теж можна і потрібно знаходити цікаві ракурси, незвичайні фішки та оригінальні образи. І пам'ятайте, що доручати розробку логотипу краще перевіреним фахівцям, які зможуть лише в одній картинці відобразити всю суть вашої компанії, її характер та душу.
Лаконічним і зрозумілим . В основі логотипу має лежати одна чітка ідея. Не варто перевантажувати знак численними дрібними деталями та химерними завитками. Шрифт краще використовувати простий та читабельний. | ||
Впізнаваним . У правовому бізнесі дуже висока конкуренція, тому логотип має бути свого роду маячком. Ідеально, якщо люди, дивлячись на емблему, будуть легко впізнавати її і пов'язувати з вами. | ||
Запам'ятовується . Знак не завжди повинен чітко відображати напрямок діяльності, тому не обов'язково використовувати суддівський молоток, зображення Феміди чи ваги. Взяти можна будь-яку ідею та підлаштувати її під себе за допомогою символізму, асоціацій чи інших прийомів. Оригінальний знак добре запам'ятовуватиметься і виділятиме вас серед конкуруючих фірм. | ||
Комунікаційним. Хороший логотип несе у собі певний посил, представляє компанію чи фахівця у виграшному світлі, формує позитивний імідж, викликає довіру та повагу. | ||
Гармонійним . Логотипи адвокатських фірм, нотаріусів та юридичних компаній мають говорити про надійність та стабільність. Тому в дизайні слід використовувати спокійні та благородні відтінки, суворі лінії, форми та незвичайні акценти. | ||
Універсальним . Оскільки фірмовий знак розміщуватиметься на різних носіях та поверхнях (бланки, візитки, вивіска, сайт, сувенірна продукція тощо), він повинен скрізь мати привабливий вигляд. | ||
Актуальним . Якщо ви не хочете міняти лого кожні 2-3 роки, не женіться за модою, а зробіть його нейтральним, але красивим таким, який буде актуальним 5, а то й 10 років. | ||
Привабливим . Ефективний лого привертає та утримує увагу аудиторії. Він повинен наголошувати на статусі, але не бути нудним і зарозумілим, повинен чіпляти, але при цьому не бути перенасиченим емоціями. |
Фірмовий знак – це символ вашої діяльності. Він повинен залучати клієнтів та виділяти вас серед конкурентів. Щоб досягти необхідного результату, необхідно створити такий логотип, який підходитиме саме вам. Наприклад, якщо у вас сімейний бізнес, що базується на вашому прізвищі, краще розробити текстовий, а не символьний знак.
3 основні види логотипів:
Текстові чи шрифтові. Цей вид логотипу будується на словах або буквах (абревіатури), що відображають назву фірми. Нейм у поєднанні з оригінальним шрифтом формує сильний візуальний образ. Такий знак чудово підійде для сімейного бізнесу, партнерської практики та відкриття нової фірми.
Який саме логотип вибрати, вирішувати вам. Але якщо ви сумніваєтеся, звертайтеся до наших дизайнерів. Вони знають, як свіжу ідею перетворити на привабливий і відомий фірмовий знак.
Те, як клієнт сприйме юридичну фірму, залежить від її візуального образу. Ефективний логотип допомагає підкреслити індивідуальність юриста та сприяє зміцненню його репутації, а ось невдалий, навпаки, може позбавити ваш бізнес унікальності та впізнаваності, а також переконати клієнтів у вашій ненадійності.
Щоб логотип адвоката, нотаріуса чи юридичного консультанта працював на вас, він повинен виділятися серед багатьох схожих, давати гарантії якості та підвищувати цінність ваших послуг. Домогтися цього можна за допомогою різних стилістичних прийомів. Розглянемо найпоширеніші для юридичної сфери.
5 цікавих рішень:
Не можна сказати, що той чи інший стиль краще чи гірше. Кожен добрий по-своєму. При виборі дизайну слід відштовхуватися насамперед від своєї особистості та того посилу, який ви хочете передати аудиторії.
Логотип буде працювати лише тоді, коли стане відображенням вашого характеру та внутрішнього стрижня. Зважайте на ці нюанси і знайдете найкращий варіант, а якщо не знаєте, що буде ефективніше конкретно у вашому випадку, проконсультуйтеся з дизайнерами нашої студії. Це можна зробити телефоном або в онлайн-чаті.
Як правило, логотипи юристів та юридичних фірм досить консервативні та стримані. Багато хто використовують традиційні правові символи, нейтральні спокійні відтінки та суворі шрифти. Але оскільки конкуренція на цьому ринку з кожним роком зростає, такий підхід уже менш ефектний, ніж раніше. Так що ж робити: шукати нові шляхи чи все ж таки залишатися вірним традиційним лого?
У гонитві за клієнтами треба чітко розуміти, що досягти результату можна лише тоді, коли вас впізнаватимуть і виділятимуть серед сотень інших. Для цього логотип має бути зрозумілим, незабутнім і привабливим. Добре, якщо він натякне аудиторії на специфіку вашої роботи і буде викликати позитивні асоціації, але не буде заїждженим.
У цьому сенсі класичні логотипи працюють найкраще, адже правова символіка миттєво впізнається. Але щоб отримати відбудову від конкурентів і візуальний образ, що чіпляє, креативно обіграйте традиційні образи і подайте їх у новому світлі.
Додавання оригінальних елементів або переосмислення звичного символу дозволить створити ефективний класичний логотип. Юриспруденція – сфера, що вимагає відображення у знаку важливих якостей, таких як чесність, надійність, авторитет, сила та захист. Тому традиційні образи все ще актуальні. Сміливо використовуйте їх, але й про родзинки не забувайте, або ж довірте розробку лого професіоналам. Щоб поставити запитання нашому дизайнеру, зателефонуйте або напишіть у чат на сайті.
У США дуже розвинена правова сфера. Американці часто звертаються до судів з різних питань та з метою відстоювання прав мають своїх адвокатів та юридичних консультантів.
Конкуренція на американському ринку просто зашкалює і щоб хоч якось виділитися в цьому потоці, приватні адвокати та юридичні фірми вдаються до різних прийомів, включаючи розробку логотипів, що чіпляють.
При цьому знаки часто виконані в мінімалістичному стилі з використанням 1-2 кольорів, але з додаванням акценту – за допомогою шрифту, символу або емоційного образу. Все це для того, щоб клієнти розуміли, що перед ними надійна та серйозна компанія, яка готова захищати та відстоювати їхні інтереси.
Американські приклади логотипів:
Текстові. Такі лого зустрічаються досить часто. Вони суворі, ділові та покликані підкреслити професіоналізм юристів.
Комбіновані. Це найпоширеніший вид логотипу у США. Назву компанії посилюють символом, тематичною іконкою або оригінальним чином.
Американці часто розробляють класичні логотипи з використанням традиційних правових зображень, але також люблять створювати нестандартні образи. Ще один найпоширеніший вид лого – з акцентом на сімейний бізнес.
Принципи створення логотипів юристів у країнах Європи особливо не відрізняються від США чи України. Там також популярніші текстові та комбіновані знаки, а для привернення уваги аудиторії та відбудови від конкурентів використовують незвичайні образи та інтерпретують традиційні правові символи.
Європейські приклади логотипів:
Особливості дизайну європейських логотипів залежать від конкретної країни, менталітету та темпераменту її мешканців. Наприклад, у Німеччині логотип буде суворішим і стриманішим, ніж в Італії чи Іспанії.
Логотип у Німеччині:
Лого в Італії:
Якщо хочете отримати оригінальний та стильний логотип адвокатури, юридичної компанії чи приватного нотаріуса, звертайтесь до нашої студії. Дизайнери вивчать особливості вашої діяльності та розроблять лого, який відображатиме ваш характер, залучатиме клієнтів та виділятиме вас серед конкурентів. Для отримання консультації зателефонуйте нам або напишіть у чат на сайті.