Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Туристичний бізнес в Україні та й у всьому світі стрімко розвивається. Щорічно з'являються нові компанії, які надають послуги туристам. Тільки нашій країні таких фірм понад 8500.
Конкуренція цьому ринку настільки висока, що компаніям доводиться боротися практично кожного клієнта. У хід йде все можливе, і не останнє місце у цій боротьбі займає логотип турфірми, тобто її візуальний образ.
Для цієї сфери характерні соковиті кольори, м'які плавні лінії та позитивний настрій. Логотип для турагентства має бути яскравим, оригінальним і добре впізнаваним. Тільки так можна залучити та зацікавити споживачів та показати, чим живе компанія.
Привертає увагу . Нестандартні образи та стилістичні прийоми дозволяють створити привабливий та емоційний логотип. Він інтригуватиме і швидко запам'ятовуватиметься.
Відбудовує бізнес від конкурентів . Унікальний фірмовий знак – добре відомий. Він асоціюватиметься з вашою компанією і виділятиме вас серед інших турфірм.
Відображає суть туристичної компанії . Хороший логотип дає зрозуміти споживачам, чим займається компанія, і що вони можуть отримати. Наприклад, ваш напрямок – медичний туризм. У цьому випадку пальми та море на емблемі, навіть якщо ви відправляєте пацієнтів до теплих країн, дезорієнтують людей. Ці символи більш доречні, якщо ви спеціалізуєтесь на екзотичних турах та пляжному відпочинку.
Працює на імідж фірми . Привабливий та стильний логотип викликає довіру та підвищує лояльність клієнтів.
Створює настрій . Правильний логотип обіцяє чудовий відпочинок та пригоди.
Вдалий логотип для турагентства – той, що впадає у вічі, вигідно представляє компанію, легко запам'ятовується, викликає приємні емоції та зрозумілий туристам, незалежно від їхньої національності.
Щоб отримати ефективний логотип, при його розробці необхідно відштовхуватися від інтересів та очікувань аудиторії, напрямки діяльності бізнесу та ваших фішок.
Для початку треба розуміти, чим ви займатиметеся і що зможете запропонувати клієнтам (водний туризм, гастрономічні тури, екстрім, екскурсії, SPA-туризм, бази відпочинку тощо).
Ідея бізнесу та його відмінна риса ляже в основу дизайну. У зв'язку з цим підбиратимуться образи, кольори та шрифти.
Іноді при запуску бізнесу ще не вироблено основного напряму, тоді використовується спільна ідея на тему відпочинку та подорожей. Найчастіше в основі логотипу лежать зображення визначних пам'яток, флора та фауна, моря, гори, готелі, бази відпочинку та аксесуари туристів. Можна також використовувати абстрактні образи, які асоціюються з природою, відпочинком та гарним сервісом.
Але якщо ви хочете виділятися та вражати, варто відійти від шаблонних рішень та почати експериментувати. Нестандартні, химерні та веселі логотипи відмінно підійдуть для туристичної сфери та привертатимуть увагу споживачів.
Створення туристичних логотипів з урахуванням специфіки бізнесу:
Логотипи, які обіцяють пригоди. Такі символи можуть використовувати компанії, що організовують тури до екзотичних країн, екстрим-поїздки та активний відпочинок.
Безпечні логотипи. Ці фірмові знаки використовують компанії, які хочуть зробити акцент на безпеці та комфорті відпочиваючих. Підходять для турагентств, що пропонують путівки системою «все включено», екскурсійні програми та подорожі зі своїми домашніми улюбленцями.
Логотипи, що вказують напрямок. Це вибір компаній, які бажають показати спосіб доставки туристів до пункту призначення або особливості відпочинку (автобусні тури, авіаперельоти, морські круїзи тощо).
Логотипи в мінімалізм стиль. Використовуються для турфірм, які займають вузьку нішу та хочуть продемонструвати, що йдуть у ногу з часом.
Вибираючи символ та колір, враховуйте, що вони викликатимуть певні асоціації. Наприклад, білий ведмідь та гори підведуть клієнта до думки про гірськолижні курорти та тури до північних країн, а пальми та море розкажуть про спекотний пляжний відпочинок.
Вдалий дизайн логотипу передбачає гармонійне поєднання всіх елементів. Як їх правильно вибрати та використовувати, розглянемо далі.
Кожен символ, колір та форма викликає певні емоції та асоціації. Так, чорні логотипи виглядають стильно і статусно, різнокольорові вказують на позитив і життєрадісність, а трикутна форма символізує точність.
Хороший логотип повинен відображати специфіку бізнесу і при цьому бути привабливим та інтригуючим, тому краще реалізувати оригінальну ідею та підібрати правильні образи та відтінки.
У сфері туризму найчастіше використовуються тематичні зображення. Це силуети пам'яток та історичних місць, дерева, море, сонце, гори, тварини, транспорт та різні предмети, пов'язані з туристами (валізи, спорядження, рюкзаки тощо).
Символи підбираються відповідно до напряму діяльності. Наприклад, для автобусних турів Європою підійдуть зображення Ейфелевої вежі, Біг-Бена та інших відомих споруд, для пляжного відпочинку – море, хвилі, сонце та пальми. Для активного туризму краще вибрати зображення наметів, байдарок, лижників тощо. Компанії, що спеціалізуються на поїздках до країн Азії, можуть вибрати екзотичні символи (дракони, змії, гейші та ін.).
Часто туристичні агенції створюють фірмового персонажа, який зустрічається у логотипі, а й у різних рекламних кампаніях.
Колір впливає поведінка споживачів і допомагає прийняти рішення. До того ж, фірмовий колір швидко запам'ятовується та дозволяє ідентифікувати компанію.
Незважаючи на те, що в дизайні лого рекомендується використовувати не більше трьох відтінків, туристичний бізнес допускає яскравіші та строкатіші кольорові рішення.
При виборі відтінку необхідно орієнтуватися на особливості роботи та аудиторію. Якщо ваші клієнти – переважно сімейні пари з дітьми, використовуйте теплі та барвисті тони, а якщо бізнес спрямований більше на чоловіків, вибирайте насичені та темні кольори, а також створюйте контрасти.
Турфірми, що відправляють відпочиваючих до екзотичних країн і островів, можуть використовувати зелені та сині відтінки, а компанії, що спеціалізуються на пляжному відпочинку, частіше обирають жовті, помаранчеві та коричневі тони. Білий колір активно застосовується, коли потрібно зробити акцент на зимовому відпочинку, фіолетовий орієнтований на жіночий відпочинок, а червоний відбиває новизну та впевненість.
Що стосується шрифтів, то у туристичній сфері використовуються як суворі без засічок, так м'які та рукописні. Кожен шрифт має свої відмінні риси, допомагає передати характер компанії та посилити враження про неї.
При виборі шрифту пам'ятайте, що він має бути помітним та читабельним.
# 1 Транспорт . У логотипах туристичних компаній часто можна побачити зображення літаків, автобусів, круїзних лайнерів, яхт та автомобілів. Цей варіант вважається класичним, оскільки вказує на спеціалізацію фірми та малює маршрут.
# 2 Люди, валізи та інша атрибутика . Це універсальне рішення, оскільки підходить для турфірм різних напрямків. Такий логотип налаштовує на позитив та приємний відпочинок.
# 3 Глобуси, карти, компаси . Такі зображення використовуються, щоб показати особливості місцевості та вказати регіон. Щоб створити особливий настрій, ці символи цікаво обігрують та переплітають з іншими елементами.
# 4 Природа та тварини . Це один із найпопулярніших варіантів. Зображення пальм, пляжу, моря, дельфінів і т.д. використовуються багатьма туристичними компаніями, що спеціалізуються на різних напрямках. Такий логотип створює сонячний настрій та викликає бажання вирушити на відпочинок.
# 5 Пам'ятки . Ще одне популярне рішення для туристичного бізнесу. Зображення відомих місць і фішок того чи іншого регіону вказують на маршрут руху і дають зрозуміти, що чекає на туристів.
Щоб отримати нестандартний, яскравий та відомий логотип, слід відійти від традиційних ідей та шаблонних рішень. Море, сонце, гори – все це популярні символи, якими вже нікого не здивуєш, тому варто подумати про інші менш звичні образи. Якщо ви готові до творчих експериментів, звертайтесь до студії WeLoveBrands. Наші дизайнери врахують усі побажання, вивчать особливості вашої роботи та реалізують будь-які, навіть найсміливіші ідеї.
В Україні працюють як великі міжнародні туроператори, так і невеликі туристичні фірми. Є компанії з широким переліком послуг, а є агенції, які займаються конкретним напрямком (автобусні тури, гірськолижні курорти, оздоровчий відпочинок, шопінг-тури тощо).
Найпоширеніші кольори у туристичних логотипах – синій та червоний. Трохи менше зустрічається жовтий та зелений.
Використовуються як тематичні символи (море, сонце, хвилі, яхти, глобус, тварини), і незвичні образи (зірки, соняшники, квіти) і абстрактні елементи.
Американські логотипи відрізняються простотою та стриманістю. Найчастіше можна зустріти шрифтові та комбіновані логотипи нейтральних відтінків. Активно використовується чорний, сірий, синій та червоний кольори.
Традиційні для туристичної сфери образи, пов'язані з природою та ландшафтом, зустрічаються не часто.
Головна відмінність європейських логотипів у сфері туризму – різноманітність. Активно застосовуються як символьні, так шрифтові та комбіновані лого. Популярними кольорами є зелений, синій, жовтий, чорний та сірий.
Зустрічаються відповідні тематиці образи, абстрактні елементи, незвичайні символи та форми.
Дизайн туристичних логотипів у Азії визначається регіональними особливостями. В основі фірмових знаків – екзотика та місцевий колорит. Часто використовуються такі символи як гори, змії, дракони та слони.
Найпоширеніші відтінки – синій, білий, червоний, жовтий та зелений.
Простий логотип можна зробити самостійно, навіть не маючи спеціальних знань. Якщо скористаєтеся онлайн-ресурсами, отримайте яскравий та зрозумілий фірмовий знак швидко та з мінімумом вкладень. Це добрий варіант, якщо ваш бюджет обмежений.
Якщо ви не хочете отримати шаблонне рішення і розраховуєте на унікальний логотип, що запам'ятовується, необхідно звернутися до досвідченого дизайнера.
Знайти такого можна на фрілансі або у дизайн-студіях. Перший варіант підійде, якщо у вас є готова ідея, і ви чітко розумієте, що хочете побачити в результаті. Робота з фрілансером може бути вигідною, головне – знайти тямущого та відповідального фахівця і не потрапити на недобросовісного.
Якщо ж ви хочете отримати оригінальний та емоційний фірмовий знак, краще звернутися до студії чи агенції. Як правило, там працюють досвідчені та творчі люди, які дорожать своєю репутацією. Дизайнери створять для вас кілька варіантів, а також внесуть при необхідності редагування в ескіз, що вам сподобався. У результаті, ви отримаєте цікавий і відомий логотип.
При виборі турагентства люди звертають увагу на візуальний образ. Якщо вони побачать нудний і бляклий логотип, то у них виникне відчуття, що й подорож, замовлена там, буде такою самою. Щоб не відлякувати туристів і приваблювати все більше клієнтів, вам потрібний ефективний логотип, що викликає приємні емоції. Саме такий створять для вас дизайнери студії WeLoveBrands. Щоб замовити дизайн логотипу та фірмового стилю або отримати консультацію, зателефонуйте нам або напишіть у чат.